Die grijze vloer, herinneringen aan mijn studententijd! Ging met 3 vriendinnen wonen en de grijze vloer was de op een na goedkoopste vloer van de Ikea, 6.99 per m2. Haatte het met een passie en kreeg de rest niet zo ver om 2 euro extra te betalen per m2 voor iets meer kleur.
precies dat! Ach ja als zij er maar blij mee zijn, ik kijk ook met verbazing.
Als interieuradviseur wil je toch ook niet geassocieerd worden met dit?? Denkt iedereen dat dit jouw werk is. Net als dat kappers hun klanten moeten adviseren over wat goed past bij hun hoofd, vind ik dat zulke adviseurs dat ook moeten Er moet toch iemand zijn die hun stijl begrijpt en hen tegelijkertijd behoedt voor zulke misstappen?
Als we kijken naar de Huismuts bijvoorbeeld, zij heeft echt een andere smaak. Is niet mijn smaak, maar het klopt wel. Niet iedereen houdt van de hotel lobbysfeer maar er is over nagedacht. Maar dit, hier is ook over nagedacht maar ook georganiseerde chaos heeft iets van logica. Maar goed, hun huis. En als je er wat voor neertelt mag je het helemaal zelf weten maar doet toch een beetje pijn om er naar te kijken.
Ik vind echt geen een vloer in hun huis mooi
Ben benieuwd hoe Ei.j.er.kam.p straks reageert als hun mooie meubeltjes in die eclectische gekte terechtkomen en of het dan uitkomt zoals zij hun spon voor ogen hadden.
Maar we hebben nog lang niet het hele huis gezien toch? We weten nu in ieder geval dat er minimaal vier slaapkamers zijn en ze allebei een eigen kamer hebben voor hun spullen, maar wie weet is de woonkamer wel heel groot en hebben ze nog een extra kamer. Ze hebben natuurlijk wel heel veel spullen, maar volgens mij hebben ze ook wel een groot huis gekocht.
Nou ja goed het blijft een kwestie van smaak natuurlijk, jij (& veel mensen ) vindt dat dit misstappen zijn, maar zij zijn er blij mee. Dan heeft de interieuradviseur het in die zin goed gedaan denk ik haha
Er was een story gepost en ze filmt ook regelmatig de woonkamer en keuken. Ik gok de breedte van t huis op 3,5 a 4 meter. En de woonkamer keuken en trap bevinden zich allemaal in dat stuk. Een soort tunnel.
Van bunker naar tunnel! Ik zie een ondergronds thema hier.
Ze hebben nu tenminste wat zonlicht.
Misschien is dit wel een hint dat ze meedoet aan wie is de mol!!
Hoe kunnen jullie die vlog te kijken zonder misselijk te worden van al dat gedraai en geschut met de camera? Ik word er nog steeds wagenziek van.
Als wandkleed?
Ze heeft juist gezegd dat het koophuis kleiner is dan het huurhuis waar ze heel lang hebben gewoond in Amsterdam. De hoeveelheid troep die daar op de grond lag, was al niet te doen.
Ik vind het ook wel meevallen met de hoeveelheid lichtinval omdat ze dus slapen in de souterrain en dus relatief kleine ramen hebben. Maar een tunnel behoeft ook weinig licht natuurlijk.
Volgens mij hebben ze die open vakkenkast met al die spelletjes en drankflessen ook weggedaan. Dat oogde zo rommelig.
Denk dat Eijerkamp heel erg gaat inzoomen op de promofoto’s haha
Weten we de naam van de stylist? Erg benieuwd naar ander werk
Die vloeren… overal een andere vloer?? Why. Dit is niet meer net niet. Dit is helemaal afschuwelijk lillek
Ze hadden die vloer uit Gregors kamer door het hele huis moeten trekken. Zou beter bij de trap passen.