Voor zover ik weet zwemmen de meeste amsterdammers gewoon in het ij, en soms in het grachtenwater. Mensen die hun woonboot hebben springen gewoon vanaf woonboot zo het water in.
Ik kom de eerste minuut van die vlog nieteens door. Wtf is ze daar aan het brabbelen. Maar je zin eens af.
Ik dacht ik ga ook eens kijken hoe erg het is, maar het is nog verschrikkelijker dan ik dacht.
Haha het is niet al te schoon maar er wordt op veel plekken gewoon in gezwommen.
Ach, is goed voor de weerstand.
Wow iemand zei het laatst volgens mij al maar die mancave van gregor, wat een simsgehalte! Echt vreselijk wel, dat drukke behang met die drukke vloer en dan nog zo’n kast in 2 tinten bruin
Serena post altijd leuke persoonlijke dingen in haar story om daar vervolgens een hele rits spon achteraan te plakken. Voor als je toch kijkt. Heel slim maar wie kijkt er nou al die kleding story’s af
Next next next. Zo kijk ik haar stories en die van Lip ook vaak.
Rooftop pool.
5 jaar denk ik, want Mila is heel lang. Want Mascha is ook lang.
Maar Mila is ook al een spraakwonder, queen of shade en een geboren comedienne dus ik gok dat ze voor kerst de muren al kan beklimmen.
Wow dit was me niet eens opgevallen. Haar kamer lijkt wel een kerker.
Wtf dit lijkt een soort gevangenis
Even gewoon omdat ik verder geen leven heb Mascha’s intro getranscribeerd.
Ik heb strakjes opnames, voor eh, een programma waar ik geinterviewd wordt, en Marije ook.
Eigenlijk zouden ze ons samen doen, toen hebben ze besloten ons los te doen, het gaat over influencers, ik ben heul benieuwd of wij nu neergezet gaan worden als twee very opposites, dat zijn we op zich wel een beetje, maar eigenlijk ook weer niet, maar…
dat gevoel heb ik er gewoon bij weet je wel.
Als wij…na ja goed…er worden allemaal vragen gesteld…van eh…over influencer zijn…
zal je zien dat ik weer wordt neergezet als…
ik weet niet…
altijd als het zegmaar…
ook al doe ik niet megaveel meer met beauty ofzo…
altijd…
ik weet niet, om de een of andere reden…
alsof ik een of andere bimbo…
njaa ik wee nie…
ik ben benieuwd, hoe ze het gaan doen.
Met 136 woorden zegt ze dus eigenlijk, nou ja…heel weinig,
Dit is echt hoe ze altijd praat!
omg is dat een walvis met een hoge hoed op?
de rest van het huis zal best lelijk zijn maar dat is leuk!
T klinkt lullig maar zo zijn al haar ‘verhalen’. Ben ook best benieuwd of er hier mensen zijn die naar haar theatervoorstelling (dat zij uberhaupt een theatervoorstelling had echt…daar kan je je niks bij voorstellen?) zijn geweest. Ze deed altijd zo stoer in de vlogs over de juicy tea die daar wel gespilled werd maar dat waren waarschijnlijk precies het soort verhalen zoals jij t nu uitgetypt hebt.
Ziekte van Weil is zo opgelopen in een Amsterdamse gracht met al die ratten.
Maar ja je moet t ook niet drinken he.
Misschien had ze net als Nienke Plas zo’n persoon (weet even de functie niet, regisseur??) die ervoor zorgt dat je dat niet doet.