Beutyblogtopic XL #12

Wacht heeft er nu serieus iemand zitten tellen hoeveel ze hebben gegeten? Wtf is mis met je dan jeez

12 likes

Dat was zeker Gregors anonieme account.

58 likes

Die meid heeft letterlijk zitten tellen wat ze allemaal gegeten hebben I can’t :joy:

8 likes

Waarschijnlijk heeft Gregor ook precies geteld wie wat at dus ik zie het probleem niet zo

30 likes

Veerle=Gregor

17 likes

Neehee, zijn broek matcht met een flapje aan de binnenkant van zijn schoen, is toch super duidelijk!

9 likes

Na alles wat ik gezien heb van het interieur zag ik dit toch even niet aankomen

36 likes

Ik dacht dat juist niks hoorde te matchen?

24 likes

Heb de vlog gezien. Was dit niet 1 van de internationale draaidagen of komt die volgende week?
Wat mij opviel was dat ze om 14.50 bij het oude huis was en ze vertelde dat haar planner om 1500 live zou gaan. Dus dat ze nog 10 minuten had voor (…alles al in orde ofzo). Volgend shot: alles ging mis met de linkjes. Dus er stond nog niets klaar? Het zou me niet moeten verbazen :wink:

7 likes

Ze klinkt niet heel blij…

1 like

Omg ik kakel :joy:

2 likes

Dit lijkt me zo het nadeel van alles uit handen geven en zelf geen controle hebben. Lijkt me echt rot dat je er aan het einde van de dag achterkomt dat er iets niet klopt en het eigenlijk niet echt meer gefixt kan worden.

2 likes

Nu moet ik denken aan dat ze vertelde dat een garnaal ooit de darm nog bevatte. Zoooooo erg,! En toen werd ze vegetariër.

En nu gaat ze tussen de drollen en ratten in de gracht springen

3 likes

ja Mila heeft een eigen huurhuis nu. nooit genoeg huizen.

42 likes

Nou snap wel dat ze dit gefixt wil hebben. Ze hebben hier waarschijnlijk grof geld voor betaald. Lijkt erop alsof het verkeerde geleverd is. Als ik een witte Ikea kast besteld heb en ze leveren een crèmekleurige dan mogen ze het ook komen oplossen hoor. Ga ik dan echt niet zelf verven.

82 likes

Ja inderdaad zou hier oo lk wel over klagen. En het opnieiw verven gaat echt niet zo mooi zijn. Zou een witte ikea kast ook niet opieuw verven. Tis niet dat je een kastje van de kringloop oppimpt ofzo ;).

3 likes

Wat ik ook niet goed begrijp, is die trap. Daar onder horen toch spijlen te zitten? De gaten zitten er al. Ben heel benieuwd of dit nog opgelost wordt of dat ze het gewoon zo laten. Vrees het laatste… :sweat_smile:

21 likes

Volgens mij komt daar nog die kast met open haard, dus mag hopen dat dat over die gaten valt of het idd nog opgevuld wordt ofzo.

2 likes

Dat hoop ik idd! Zou hier ook niet zo blij mee zijn.

Ik denk dat het programma van NPO waar Mascha in de vlog van gisteren voor filmde ‘ik durf het bijna niet te vragen’ is en dan influencer editie. Ze filmde de achtergrond en ik herkende het van de afleveringen. Kan haast niet missen.

36 likes