Ja dat sowieso, maar zelfs geregisseerd en geëdit vraag ik me af wat voor interessante verhalen ze nou te melden heeft. Die storytimes op haar kanaal zijn ook consequent “Ik heb me toch een verhaal!” en dat je aan t einde van de video denkt…Maar wanneer begint het verhaal nou?
Nienke is tenminste nog iemand waarbij ik me kan voorstellen dat mensen er soms om moeten lachen, een entertainer, maar Mascha op een toneel zie ik gewoon niet voor me, zo awkward.
Dat behang is echt cuuuute!
Het raam is wel echt gevangenis stylo
Hebben alle andere kamers ook zo’n half gevangenisraampje of hebben ze Mila nou de slechtste kamer gegeven?
De slaapkamer is gewoon een souterrain, hun eigen slaapkamer ook want ze slapen allemaal beneden zei ze een keer
En die andere kamers? Zijn die boven omdat ze anders geen perfect licht hebben om video’s te filmen?
Ja volgens mij wel? Woonkamer/keuken begane grond, mancave en haar kamer (kantoor, beutyroom, hoe noemt ze het?) op de eerste etage en in het souterrain dan slapen. En ze hebben 2 badkamers. Volgens mij is er ook nog ergens een balkon en een soort tuin en iets aan het water.
Nouja, of gewoon omdat een donkere slaapkamer fijner is dan een donkere woonkamer.
Ja tuurlijk. Maar ik vind het wel een beetje treurig dat de kamer waar je kind in op gaat groeien en veel gaat spelen weggestopt zit in de kelder terwijl de sneakerkamer/“mancave”/whatever Gregor een eigen kamer voor nodig heeft wel grote ramen met veel daglicht heeft.
Er groeien meer dan genoeg kinderen op met hun kamer in een souterrain. Het is niet dat ze hun kind daar opsluiten met als enige daglicht het raampje
Heeft Mila een eigen kamer in het huurhuis nu?
Ik vind Mila haar kamer ook gewoon een beetje koud en naar aandoen doordat het ook zo donker is, voelt niet prettig en licht ofzo? Maar ik ben misschien gevoelig voor ruimtes. Vind hun hele huis qua kamers zo hokkerig en donker ook, al helemaal nu er nergens eenheid te bekennen is.
T zal wel zo opgebouwd zijn als 2 slaapkamers en badkamer in kelder, woon/keuken op begane, en 2 hobby kamers en badkamer op 1e verdieping. En dan alles tegenover/achter elkaar.
Niet alle huizen zijn breed, maar met hun budget had ik daar niet voor gekozen.
Huurhuis : nee
Vakantiehuis : ja
Tijd voor een pol:
- De marmeren grotbunker
- Het door een 11 jarige gedecoreerde simshuis uit sims1
0 stemmers
Qua inrichting was de bunker nmsvpe, maar ik denk echt dat ze die ruimte vooral in de woonkamer gaan missen als Mila wat groter wordt. De foefs kennende krijgt ze mega veel speelgoed, waar gaan ze dat allemaal laten nu.
Ik heb echt nooit gespeeld op mijn slaapkamer daar sliep ik alleen. Ik denk dat zij genoeg ruimte hebben waar zij lekker kan spelen. Plus, je kan toch prima spelen zonder raam direct naast je? Er zijn zoveel kamers met alleen een daklicht.
Tis mijn smaak ook niet, maar zolang dat kind genoeg daglicht krijgt om in leven te blijven vind ik dit een beetje overdreven.
Joh, je kijkt nu ook naar een foto van een nog niet ingerichte kamer zonder verlichting. Tuurlijk is het dan donker, wie weet was het buiten ook wel net bewolkt en lijkt het daardoor nog wat erger. Idealiter zou ik ook grotere ramen gewild hebben, maar in een souterrain is dat natuurlijk lastig. Ik denk dat het uiteindelijk wel een veel gezelligere kamer gaat worden zodra je het complete plaatje ziet
Ik vind die kast in essentie nog wel wat hebben (los van de kleur), maar verder snap ik er echt hé-le-maal niets van.
Ik snap dat je vooral je eigen smaak moet doen, maar hoe kan Grefoe, met een achtergrond als makelaar, bedenken dat dit een goed idee is? Dat behang fix je nog zo, maar een gietvloer boven in een kamer, die trap, al die verschillende vloeren :dizzy:
Het is al zo hysterisch als het kaal ia, laat staan met spullen.
Als dit forum een mediaoutlet had was er een artikel geweest met de kop “Beutymeisje Mascha heeft 4 huizen, maar haar baby moet in de kelder van hun orgiehuis slapen”.
Joh tegenwoordig kan je een grot nog verkopen voor een half miljoen, no worries op dat vlak.
Hahaha ik moet hier iets te hard om lachen