Haha maar uiteindelijk zijn duurdere items toch wel meer favoriet
m’n favoriete ding aan lip is toch wel haar geloofwaardigheid
m’n favoriete ding aan lip is toch wel haar geloofwaardigheid
Nouja 4 van de 8 producten zijn best betaalbaar toch? Tuurlijk is een broek van Levi duurder dan die van de H&M, maar het is wel een hele andere categorie dan de Burberry jas.
Nou ja ze zei daarvoor letterlijk dat ze net zo blij werd van een Gucci tas als van een h&m joggingbroek
Mis dan toch die joggingbroek op het lijstje
Mascha over een koffiezaakje: ‘echt nice, daar brouwen ze de koffie nog zelf’. Dat doen ze bij elke koffiezaak, mag ik hopen? Of kopen ze ergens anders koffie dat ze opwarmen daar.
Oké flauw ik snap dat ze branden bedoelt.
Omg een echte brouwerij dus
Ik ga heerlijk op de verhuisvlogs van Mascha
IJBURGGGGGGGG
Ik krijg meer stress van Mascha’s verhuizing dan die van mezelf, jeeeeezus wat een ongeregeld zooitje.
Wat een chaos man. Verhuis je al je spullen van een van je oude huizen naar het nieuwe huis, is het nieuwe huis vol.
Had Mascha na de vorige verhuizing niet een video opgenomen met verhuistips?
Omg 100 dozen… Wij hadden 40 dozen ofzo en voor de rest wat koffers en zakken met kleding en al onze meubels los dan nog.
Kan natuurlijk niet beoordelen wat nou echt normaal is voor een gezin, maar mijn hemel wat lijkt het veel.
Hadden jullie ook een verhuisbedrijf ingehuurd? Want volgens mij stoppen die soms ook gewoon 1 ding in een doos, terwijl je zelf veel meer gaat puzzelen om dozen vol te krijgen.
Maar goed, de foefjes staan er ook wel om bekend dat ze veel spullen hebben
Bestond er maar iets waarmee je zo’n zaken op voorhand zou… je weet wel… kunnen plannen
Oh nee zeker niet. Wil niet dat anderen aan mijn spullen zitten.
Ik blijf me er ook steeds over verbazen hoe heel de wereld bezig is met minder consumeren, minder verbruiken en de foefjes maar blijven kopen en kopen en kopen en daar eigenlijk niet op aangesproken worden. Niet dat de milieupolitie langs hoeft te komen, maar ik zie eigenlijk nooit kritische reacties van kijkers. Alleen maar mensen die inderdaad bevestigen dat ze de 17e Victoria’s Secret joggingbroek nodig had omdat alle anderen inderdaad van ellende uit elkaar vallen. Ze mag uiteraard zelf weten wat ze doet met haar geld, maar voor iemand die naar de Spitsbergen is geweest blijf ik het bijzonder vinden.
Bedoel, kun je je nog voorstellen dat ze ooit een minimalistische fase had? Daar heeft ze toen ook een aantal video’s over gemaakt.
Ja die bedrijven stoppen een kussentje van de bank in 1 doos en dan is de doos vol. Ja dan kom ik ook wel aan 100 dozen
Je moet toch ondertussen wel doorhebben dat je een probleem hebt met spullen als je huis min of meer niet toegankelijk meer is door alle dozen? En je niet weet waar je het moet laten?
Hoe is dit allemaal zo slecht gepland? Niks sluit op elkaar aan. Die twee draaidagen tussendoor. Ik snap dat het veel is, maar ze heeft het zelf zo gepland???
Ik snap niet zo goed waarom ze perse alle dozen leeg MOET hebben voordat de meubelen komen???
Omdat het huis “ramvol staat” waaruit ik begrijp dat ze volgens mij gewoon niet normaal de kamers in kunnen om daar meubels neer te zetten omdat het zo vol is.
Nou heel de wereld bezig met minder consumeren? Ga eens kijken bij Primark of Action op een zaterdagmiddag. Of hier in de shoptopics.