Beutyblogtopic XL #12

Maar zetten de verhuizers alle dozen al in de juiste kamer of schuiven ze het je huis in, in de woonkamer, en moet je het dan zelf naar de juiste kamer brengen? Ik woon alleen en ik denk dat als al mijn spullen in dozen zitten en het in de woonkamer wordt gezet, die ook vol staat.

En is het nou meubelen of meubels??? Krijg elke keer een error als ze meubelen zegt

3 likes

Ja, geen idee. Kan me niet voorstellen dat je dat kan coordineren aangezien letterlijk alles nog ingepakt moest worden en je niet bij elke ingepakte doos kan zeggen waar ie moet komen te staan. Misschien dat ze het wel globaal doen? Kleding in de kledingkast, speelgoed in de kamer van Mila, etc.?

Is maar net wat je afspreekt of waar je voor betaalt. Je kan alles laten doen of het achter de voordeur laten zetten.

1 like

Ik hoop voor ze dat er in ieder geval op de dozen staat wat er in zit…

Anders voorzie ik nog 23 Beautygloss video’s met ‘unboxing van mijn eigen huis’ ofzo…

13 likes

Nee 1 doos per keer, meer past er niet in de auto.

10 likes

Dat was echt de grootste grap, elke keer 2 dozen in die fiat 500🥴

8 likes

Ze filmt al wel meteen lekker veel van de overkant enzo van waar ze gaat wonen. Is dan toch snel herkenbaar terwijl ze volgens mij juist privacy wil?

Ze zei laatst ergens dat ze niet meer zo spastisch gaan proberen te verbergen waar ze wonen want mensen komen er toch wel achter.

5 likes

Aha vandaar.

1 like

Omg waarom is die kast rood??? Met al dat groene behang. 🥲

Ik denk oprecht dat deze mensen niet het vermogen hebben om vooruit te kijken en zo’n groot life event te plannen als een verhuizing. Ze weten maanden tevoren dat het eraan zit te komen en dan gaan ze 2 weken van tevoren een verhuisbedrijf zoeken? En tijdens de verhuizing erachter komen dat het wellicht handig is als de baby ergens ging logeren. Of dat je 2 drukke werkdagen hebt net na de verhuizing. Ik snap wel dat je dan zoveel stress hebt. Ergens vind ik het ook wel sneu ofzo voor ze.

41 likes

Voor iemand die planners uitbrengt, kan Mascha wel extreem slecht een verhuizing plannen.

19 likes

Haha ja daar zat ik ook al aan te denken. Toen bedacht ik me dat ze misschien voor 1 augustus uit het huurhuis moesten, maar de vlogs lopen natuurlijk een week achter, dus dat is ook geen logische redenatie haha. Volgens mij is plannen gewoon niet hun sterkste kant, ook met vakanties hebben ze zo vaak nog 's nachts koffers in moeten pakken.

3 likes

Oh maar dat is gewoon haar stijl van plannen. Dit doet ze al jaaaaaren zo en werkt heel goed voor haar. Ze pakt dan ook expres haar koffer pas in op de dag voor vertrek. En laat slingers en ballonnen pas bezorgen op de avond voordat ze ze nodig heeft. Dat dat niet werkt voor jou betekent niet dat het iets slechts is!!!1!

/s

(Dit vertelde ze laatst in een vlog)

16 likes

Ik zit werk uit te stellen en dat leek me het perfecte moment om Massa’s verhuisvlogs te bekijken, was een topidee. Ik heb alleen erg veel vragen.

1. Waarom blijven ze niet een week langer in dat vakantiehuis om rustig aan te kunnen uitpakken?
  2. Waarom is die baby inderdaad niet uit logeren?
  3. Waarom hebben ze blijkbaar 100 dozen aan bullshit maar geen powerbanks? (zie vlog waarin Mas in paniek was omdat Gregors telefoon op was, haar telefoon op was en ze de weg niet wist)
  4. Waarom moeten ze on the day of vrienden gaan bellen om samen oplossingen te bedenken voor het uitpakken van de 100 dozen in 1 dag en zitten ze uiteindelijk met Max te chillen?
  5. Waarom hebben ze Hella deze verhuizing niet laten plannen? Of letterlijk wie dan ook?

Over het nieuwe interieur ga ik maar geen uitspraken doen, ik ben nog aan het bijkomen.

70 likes

Zie net dat de verhuizing van Josh er ook aan zit te komen. Daar had Mas mooi tips aan kunnen vragen!

Gregor post net een story met wat meubels/en in zijn kamer. Ben wel benieuwd nu! Denk dat dat echt veel verschil gaat maken - in positieve zin. Oké die trap en die vloerenmania zijn niet meer te redden.

2 likes

Josh gaat 2 maanden overbruggen in het Okura :grinning_face_with_smiling_eyes:

43 likes

Hahah. Oké. Ja dat soort tips bedoel ik :wink:

2 likes

Holy shit, wat een geld heb je dan.

6 likes

Ik snap dit nooit, ze rekenen zeker per doos, zo kom je makkelijker aal 100 dozen x 20 euro per doos (voor 1 kussen) is 2000 euro voor het verhuizen mevrouwtje.
Hebben toen offertes opgevraagd en sloeg steil achterover van die prijzen.
Besteed je het uit en dan nog is het een bende, in en uitpakservice kun je er trouwens ook bij doen.

5 likes