Hahaha oh ja was de titel niet iets van ‘verhuistips: tips om te verhuizen’
Ohhh Alexis die tegen de verhuizers zit te vertellen dat ze haar speelgoedbal wel goed moeten inpakken
Dat bedoel ik dus. Ze hebben totaal geen inzicht. Ieder mens kan toch scenario’s bedenken van tevoren. “Als ik dit doe, gebeurt er dat”. Ik blijf me al jaren hierover verbazen bij de foefs.
Wow gaan zij een longstay doen in het Okura hotel?
Lol en dan is “iedereen aan het meedenken” en bedenkt Awisa dat het beste is om de dozen in de berging te zetten. “ja gaan we dus doen” zegt Mascha.
Daar kan toch iedereen opkomen ?
Deze opmerking weer… BEGRIJP JE WEL DAT. In een andere comment zegt ze: ik zou NOOIT een vinger wijzen naar een ander, maar er zijn heel veel partijen die moesten samenwerken.
Echt deze mensen.
Je zou gewoon een goede Ik Vertrek aflevering kunnen maken over een verhuizing van die twee.
Maar hoeveel partijen kunnen er betrokken zijn bij een verhuizing? Degene die de dozen hebben verhuisd, degene die de meubels hebben verhuisd en de Foefs zelf toch. Of zie ik nu ‘heel veel partijen’ over het hoofd?
Denk de inrichting, want ze zijn ook afhankelijk van de schilders, etc
Nou, bij een nieuwbouwhuis ligt de opleverdatum natuurlijk niet al maanden van tevoren vast, dus het is ook echt wel lastiger hoor.
hahahaa Suzanne geeft echt geen schijt meer, wat een chille reactie
HEEL VEEL
Met tips hoe het niet moet denk ik
Natuurlijk maar ze kon toch echt wel op tijd gaan beginnen met ontspullen en zaken handig inpakken?
Zijn er eigenlijk vlogs over de periode waarin ze dit nieuwbouwhuis kopen? Ben heel benieuwd waarom ze hiervoor gekozen hebben en wat ze vertellen over het proces om in nieuwbouw te komen.
Ja dat lijkt me nogal obvious. Maar bij de oplevering van een nieuwbouwhuis heb je gewoon een huis dat nog niet af en is dan heb je te maken met de levering van de keuken, badkamer, vloeren etc. Dus dat ze niet al maanden van tevoren een verhuisbedrijf hadden is nogal logisch. Verder pakt ze het natuurlijk niet echt handig aan.
Prijsvraag! Vanaf welk bedrag mag je bieden?
- €100
- €500
- €1000
- €1500
- €2000
0 stemmers
vanaf 2000. ze heeft al meerdere dm’s met serieuze interesse dus hop hop drijf de prijs maar op
Mooi makelaarstrucje