Beutyblogtopic XL #12

O die bank. Hij is echt klein!

7 likes

Lekker tv kijken alsof je in een bushokje zit. :smiling_face_with_three_hearts:

35 likes

Nee maar zij pakt dingen niet echt op de meest handige en logische manier aan. Dit is zo Mascha

2 likes

Is dit in het nieuwe huis?

1 like

‘Ik verhuis’ en dan elk jaar een nieuwe aflevering.

5 likes

Is dit de enige bank die ze hebben?

1 like

‘???’

2 likes

Ze zouden toch ook steeds heen en weer reizen om bij het oude was dingen uit te zoeken en in te pakken? Je zou denken dat je in een paar weken tijd alles wel ingepakt kan hebben. De meeste mensen doen dat in een week/weekend?

Jep
 de woonkamer is te klein voor een grotere bank.

4 likes

Eijerkamp is dus geweest.
Maar het afstijlen is nog niet gelukt zo te zien

2 likes

Ik vraag me af Hoelang ze het uithouden in een huis met een kleine woonkamer als je ziet hoe het er bij stond in het huurhuis

En zo’n kind heeft ook veel rommel en speelgoed als ze groter is.

Had eigenlijk gedacht dat ze naar iets heel erg groots zouden verhuizen.

2 likes

Ik denk dat ze voor in het centrum van Amsterdam al een groot huis hebben gekocht. Mascha is rijk, maar ik denk dat iets heel groots in de huidige markt ook belachelijk duur is.

6 likes

Het is volgens mij heel groot, maar wel heel smal. Hierdoor oogt het claustrofobisch (op video tenminste)

1 like

Gaat ze ook op de verhuisdag ineens nog dingen te koop zetten zoals kastjes enzo, dat was toch juist de bedoeling van een vakantiehuis zodat je het oude huis helemaal kon inpakken leeghalen (garagebox) en dingen uitzoeken verkopen enzo?
De heeft de hele dag niks anders te doen, 20 opruimvideos gemaakt. 4 dingen huurt/koopt ze, en het wordt er alleen maar ingewikkelder van allemaal. Ppff.
Nog meer dingen zoals: 1 iemand blijft in het nieuwe en 1 iemand in het oude huis om te coördineren, haal van te voren lunch voor die mannen, niet de dag zelf. En hoezo hebben die zelf geen eten bij? Zorg dat je een logistiek plan hebt qua Mila/wie is waar hoelaat etc. Wordt er moe van.

10 likes

Ze wilden specifiek kleiner wonen want de bunker was heel groot en dat hadden ze echt niet nodig. Volgens mij is het een ‘standaard’ maat rijtjeshuis (misschien iets smaller), maar in Amsterdam teringduur natuurlijk.

Laten we even vergeten dat ze voor de bunker ook al gigantisch woonden in New Babylon.

4 likes

Zojuist een zebrapad overgestoken en ik moest spontaan aan Cynthia denken, de influencer.

37 likes

Wel recht toch?!!!

1 like

Had ze dit ding niet ooit van Gregor gehad :thinking:

1 like

Nee dat was zo’n vliegtuig met alle landen of steden waar ze geweest waren? Dat wilde ze toch ook nog verkopen toch? :persevere: helemaal zo’n persoonlijk gepersonaliseerd iets.

5 likes

Ja zeker! Speciaal er naartoe gelopen om er recht overheen te gaan.

2 likes