Beutyblogtopic XL #12

Volgens mij zei ze IJburg, dus dat is niet eens echt centrum Amsterdam.

IJburg ging over waar ze het huurhuis hadden

2 likes

Ik gok dat die woningen met al die verdieping alsnog wel 120m2 is ofzo. Dat is echt een goudmijn qua oppervlakte in amsterdam

5 likes

Ik vind de benedenverdieping juist erg bunkerachtig overkomen omdat die ramen zo klein zijn. Mascha is het voorbeeld van net niet goed plannen, vind het knap dat ze er zo rustig onder blijft.

1 like

Die 2 zijn ook echt in staat om elke keer NIET TE PLANNEN en dan loopt elke volgende stap i de soep en dan maken ze daarop volgend de meest onlogische keuzes en dan gaat ze nu lopen janken. De gemiddelde puber plant een verhuizing beter dan Mascha.

@tessel die Ik Vertrek aflevering lijkt me geweldig.

Dit zijn Gregor en Mascha. Ze verhuizen met hun dochter Mila van hun huurhuis in een Vinex wijk naar een huis in het centrum van Amsterdam. Tussendoor zitten ze in 2 vakantiehuisjes om de tijd te overbruggen en omdat ze last hadden van de verbouwing van de buren en…tja. Het gaat nog niet helemaal soepel. De verbouwing loopt maanden uit en tot overmaat van beginnen ze te laat met inpakken in de drie huizen die ze nu bewonen. Mascha is vlogger dus heeft ideaal de tijd om de verhuizing te plannen samen met haar man Gregor die ook full time bezig is met haar vlogs. Daarnaast is Gregor makelaar geweest dus hij kent alle ins en outs die horen bij verhuizen.

Mascha: ja ik ben een hele drukke ondernemer dus plannen is wel echt mijn ding. Ik heb ook een eigen planner uitgebracht. Met funny glittahs en poofs. Hierin schrijf ik op welke belangrijke dingen ik nog moet doen voor de verhuizing zoals mijn make-up stash uitzoeken en op de dag van verhuizing nog spullen te koop zetten.

Het is twee weken voor de verhuizing. Er is paniek. Er is nog geen verhuisbedrijf ingeschakeld. Mascha doet een oproep op instagram.

Mascha: ja zo stom. Alle bedrijven hadden geen plek meer. Terwijl ik vlogger ben dus alles MOET KUNNEN.

Gelukkig is er uiteindelijk een bedrijf dat het wil doen. Dan dient zich het volgende probleem aan. Ondanks de planner is er een logistieke fout. De verhuisdozen arriveren voordat de meubels worden geleverd. Nu moet alles worden uitgepakt voordat de meubels komen, en net nu hebben ze allerlei afspraken. Er wordt hulp ingeschakeld. Vrienden en familie komen helpen met uitpakken.

september 2021
We zijn weer terug bij de foefjes. Het blijkt dat nog niet alles helemaal klaar is. Zo is veel troep die is meeverhuisd nog niet uitgezocht en blijken 2 kasten een verschillende kleur te hebben. Mascha is boos dat ze niet meteen werd geholpen ondanks dat de bouwvak was begonnen.

juli 2022
Er blijkt een probleem te zijn bij de foefjes. Ze hebben te veel spullen. Het past niet allemaal in het huis. Ze besluiten om een extra huis te huren om daar alle spullen die in ze Amerika hebben gekocht op te slaan.

109 likes

Ze kunnen gewoon een Meukeum beginnen, een museum voor meuk met een speciale afdeling voor Amerikaanse prullen van de Walmart en Target. Dan heeft Anna ook wat nieuwe concurrentie. En dan mag je jezelf lekker fotograferen tussen plastic troep.

19 likes

aanname alert Ik denk dat de issue echt bij die grote kleuter ligt. Mascha neemt ongeveer alles van hem aan, als hij zegt dat iets slim is om t ā€˜zo’ te doen zal Mascha zeggen ā€œDit is de slimste manierā€, terwijl die kerel ergens in LalaLand leeft en denkt dat vliegtuigen ter plekke in de lucht omkeren als Mark Rutte zegt dat er code rood is.

86 likes

Dit idee heb ik dus ook altijd. Alles wat Greg zegt is heilig en de waarheid. En alles wat hij doet en draagt is hip.
Fijn als zij daar blij mee is, maar omdat ze beiden de hele dag samen zijn ziet ze gewoon ook niet dat het anders kan.
Een hele dag met collega’s onder elkaar bijvoorbeeld

11 likes

Zoals dat hij altijd rijdt als ze Mila samen naar de opvang brengen (daar zou je maar tijd voor hebben), waardoor Mascha geen idee heeft waar de opvang eigenlijk is.

27 likes

Ze doen werkelijk alles samen, denk dat ze nog net hun eigen kont afvegen al betwijfel ik het

50 likes

Misschien dat ze in het begin vanuit verliefdheid en bewondering naar hem opkeek maar we zijn nu op het punt dat ze zich nauwelijks nog afvraagt of wat hij zegt wel klopt. Echt van die patriarchale praktijken.

11 likes

Maar dan ook echt alles. Dat was voorheen ook niet zo toen ze allebei een eigen leven hadden. Zij youtube, hij z’n baan als makelaar. Hij is daar ook mee gestopt om meer op youtube gebied te kunnen doen hoor, ookal zullen ze dat nooit zo toegeven.
Ze zal t zelf wel geweldig vinden anders zou ze t nooit uithouden zo, maar hij heeft zich letterlijk in haar complete leven van ochtend tot avond gewurmd. Hij zit nog net niet naast d’r commentaar te geven hoe ze d’r haar en make up zit te doen.

Schermafbeelding 2021-07-30 om 20.10.10

Echt veel toffe dingen gedaan in de afgelopen 142 weken btw… :face_with_raised_eyebrow:

31 likes

Ik durf te wedden dat geen enkel ander management Gregor had geaccepteerd. Mascha brengt het geld binnen. Zij maakt de content. Aan Gregor alleen heb je als management niks.

Er wordt weleens gezegd dat Nina mee lift op haar vriend, maar ze is niet van hem afhankelijk. Gregor is zo erg van Mascha afhankelijk. De man maakt zelf nul content van toegevoegde waarde. Hij is gewoon geen content creator. Ik snap niet waarom je dan je eigen kanaal met management etc. wil. Waarvoor? Om gelly bafs te maken? :woozy_face:

15 likes

Maakte hij uberhaupt nog maar iets, hij heeft al eeuwen niks geupload (omdat niemand kijkt en hij niks te melden heeft) maar ga in ieder geval nog 20 keer in diverse substanties rollen in een badkuip, doe IETS.

8 likes

Wow dit is lang geleden

79 likes

afbeelding

Elke keer als ik dit filmpje hier voorbij zie komen

44 likes

Wat is Gregors werk precies nu? Ook toch alles rondom Mascha (editten etc) of doet hij nog iets voor zichzelf, daarmee bedoel ik: los van haar carriĆØre
Nb: snap wel dat het loont om haar te ondersteunen

2 likes

Ondertussen post Josh haar goed georganiseerde verhuisplanning op insta.

49 likes

Als ik 24/7 samen zou zijn met mijn vriend en alles de hele dag samen moest doen, dan vielen er echt op grote schaal doden.

50 likes

Hij doet de groffe edit en Mascha edit daarna nog een keer (omdat het er waarschijnlijk anders al helemaal niet uitziet). Verder niks. Hij had voorheen nog wat particuliere jobs als makelaar maar daar is, volgens mij, ook niks meer van gaande.
Soms hoor je Mas in een vlog zeggen ā€œGregor heeft het heel drukā€ en dan hoor je hem op de achtergrond met * iemand * bellen. Alsof ze het er expres even invoegt van, kijk eens…hij heeft ook heus wel iets te doen.

14 likes