Beutyblogtopic XL #12

Hij was toch een beetje ziekig laatst en toen nam zij een bezichtiging over

8 likes

2 likes

Met ā€˜zij’ bedoel je Mila?

21 likes

de dyson

56 likes

HAHAHA, sneller dan het licht :joy:

3 likes

Zelfde brabbeltaal dus voor de klant geen verschil :thinking:

5 likes

Ik vraag me af of dat een bezichtiging was. Ze zei: normaal doet hij dit, vastgoed enzo, maar nu moet ik het een keer doen. Moeilijk moeilijk. Het klonk voor mij alsof het ging om de oplevering van hun huis/controleren of de verbouwing van die dag in orde was.

15 likes

Dat kan best, zit vaak maar half op te letten dus vage herinnering dat ze iets zei over een afspraak

2 likes

Ze zei ook dat ze dat kon doen omdat ze er de vorige keer ook bij was.

ZE DOEN ECHT ALLES SAMEN HE?

14 likes

HELEMAAL NAAR ACHTER NOU!

27 likes

Te beseffen dat ze twee keer zoveel tijd zouden hebben als ze niet elke stap samen zouden zetten :joy:

14 likes

gaat zij nou echt 2 maanden in het okura hotel zitten? Het geld is echt niet aan te slepen daar he

4 likes

Volgens mij is foefje gestopt met Mancave omdat hij gedemonitised is vanwege filmpjes over drank.

6 likes

Er was toch iets met ads of comments die hij niet aan kon zetten? Leek alsof hij het daarom niet de moeite vond ofzo.

Vind het prima ideeƫn maar iemand die content wil maken, die verzint content. Hij wil geen content maken, hij wil gewoon geld verdienen.

Edit: wat @Avocadotoast zegt.

En ik denk dat als hij echt zo gepassioneerd was over die video’s dat hij ze toch had gemaakt en dan spon via insta had binnengehaald. Van de ads moeten de meesten het toch niet hebben. Maar ja, zonder content valt er ook geen drank-spon binnen te halen.

7 likes

ā€œWe willen geen wijn!!ā€

Nee maar, dan zorg je toch dat je andere dingen bedenkt om te filmen? ā€œOh ik mag geen filmpjes over drank maken, stop ik er maar meeā€. Zoals @anon50301661 opnoemt, genoeg opties :joy:

3 likes

Greg is toch gewoon een groot onderdeel van de vlogs en dat is dan zijn werk? Snap niet waarom hij er perse nog iets erbij moet doen ofzo, ze verdienen geld genoeg zo als vloggend gezin. Waarom dan nog moeite steken in iets anders 🤷 Blijkbaar vinden zij het wel prima om alles samen te doen.

16 likes

Kan iemand mij taggen als ze verhuisd zijn en dit klaar is, ik kan dit allemaal niet meer aan.

16 likes

als je onderdeel/werk ademen en leven is, heb je een punt.

4 likes

Volgens mij kan hij zijn video’s inderdaad niet meer monetizen vanwege een aantal alcohol video’s die hij geplaatst had. Dacht ook dat hij slecht vindbaar was daardoor. Snap wel dat je er dan niet veel moeite in gaat stoppen.

Sowieso is de rol van Gregor toch ā€œhuisman/thuisblijf papa/hoe ze dit tegenwoordig noemenā€? Dan heeft hij niet echt werk nodig toch? Vraag me wel af waarom Mascha dan alsnog perse meemoet met alles dat hij doet.

1 like

Burning man 18+ story time (Alleen voor echte mannen)
Welke sneakers te dragen op burning man
Hoe check je de meterkast
Hoe je een succesvolle makelaar wordt voor je vrienden

9 likes