Dat is toch exact wat vloggers doen? Leven en dat filmen
Jaa het is dat ze beide zo erg in elkaars leven zitten. Anders had Greg meer succes gehad als hij vlogs had gemaakt. Dan dit gebeuren. Zijn plan was om een stoere man cave kanaal te maken maar het !ijn baby/dreumes videos
ALLES.
Ja, dat was eigenlijk iets wat Nick en zij altijd al wel eens wilden doen: even in een hotel wonen.
Ze zitter er al een dagje eerder omdat e verhuizing zo vlot ging. Contrast met haar vriendin.
Ik kijk nu al uit naar haar vlog van volgende week. Ik ben wel benieuwd hoe dat gaat zo in een hotel âwonenâ. Ik ken het alleen maar van Gossip Girl.
Hallo hele toffe dingen
Misschien moeten ze de volgende keer ook iemand inhuren die de planning van de verhuizing doet.
Dat die twee totale chaos kunnen creĂ«ren vind ik niet verrassend, maar je kan toch op zân minst bedenken dat het wel handig is om je baby ergens onder te brengen?
Ik snap dat echt oprecht niet.
Het had al de helft aan stress gescheeld als ze niet twee keer heen en weer kdv hadden moeten rijden+ kind om half 7 op bed en dat daar iemand bij moet blijven.
Ik kan daar echt mân hoofd over breken, HOEZO denk je daar niet over na?
Het is zo intens inefficiënt allemaal.
Ik wil ook huisvrouw zijn met een kind drie dagen (of hoeveel het is) op de opvang. Ik ben oprecht jaloers haha, lijkt me best lekker.
Ik ben wel benieuwd of zij kinderopvangtoeslag krijgen.
Maar ik heb het idee dat Mila ĂŒberhaupt nog nooit bij iemand anders heeft geslapen dan bij Mas & Krek zelf. Dus dan is de baby even ergens onderbrengen voor de verhuizing misschien een te grote stap. Al had ze dat natuurlijk juist ook van te voren kunnen plannen
Ze is volgens mij 1 keer bij de broer van Gregor blijven slapen en toen waren ze er allebei helemaal verdrietig van (ik heb geen kind, dus nee ik snap niet dat je baby 1 nachtje bij vertrouwde familie laten slapen iets is om van te janken, maar het gebeurt blijkbaar vaker dus, ok).
Maar als dat ze al brak lijkt me een week je kind ergens anders laten helemaal een horror.
Iedereen krijgt dit toch? Alleen minimaal omdat ze waars flink boven modaal verdienen.
Dat laatste snap ik dus ook niet? Gewoon lekker huisvader wezen en influencer zijn aan Mascha overlaten. Dan ben je influencer en moet je je product verkopen, kan je nauwelijks wat laten zien aan recente portfolio. Ik snap dan ook echt niet waarom bedrijven het de moeite vinden om met hem spon aan te gaan.
@Soy.peor nou, ik weet niet of vlogs Gregor succesvoller hadden gemaaktđ Of is dit sarcastisch? Ik denk namelijk dat hij gewoon beter makelaar had kunnen blijven, of âde partner vanâ met insta. Deze influencer carriĂšre is 'm komen aanwaaien zonder dat hij er moeite voor hoefde te doen of er gepassioneerd over lijkt. En hij heeft het geprobeerd maar lijkt me nuttiger dat hij meewerkt aan Beautygloss/Vloggloss als merk versterken/uitbouwen ofzo.
Nounik bedoel meer dat er dan meer meiden fie fan zijn van mascha naar hadden gekeken. Omdat mascha dan ook wat meer in die vlogs was gekomen en je dan een soort van 2 kanten van hun dag had gezien.Niet dat dat heel boeiend is. Maar de meeste meiden volgde hem toch voor Mascha. Maar ja die videos die hij maakte was hij met een raar idee and thats it.
Niet als een van de ouders niet werkt. Maar ik weet niet hoe het met zzpâers zit of hoe hun constructie ook in elkaar zit. Maar het zal me niet verbazen als zij veel meer uren werk opgeven dan ze daadwerkelijk werken (niet om te frauderen maar omdat zij alles als werk zien).
Ik heb zo hard gelachen om alle reacties hier dat ik twijfel of ik de vlog wel moet gaan kijken. Kan alleen maar tegenvallen.
Vind het toch knap dat ze er dan een camera bij pakt en weer rustig kan praten
Wil niet opscheppen ofzo maar ik heb wel een kind en heb dit totaal niet ook. Snap het ook niet. Bel me maar als er iets is maar mij niet bellen want ik slaap. Laat mij gewoon effe met rust ofzo.
Zegt ze nou âdat er iemand over de planning gaatâ? Wie is die iemand? En weet die iemand ĂŒberhaupt dat dat zijn/haar taak is?
Ibiza MET de baby natuurlijk. Lekker ontspannen.
Waarom staat Murica niet in dit rijtje