Met het stuk roze er bij denk ik ook dat t leen bakker is
Tot nu toe kon ik me niet druk maken over hoe de inrichting van de Foefs is. Ieder z’n smaak. Maar nu doet ze er het hele filmpje zo special snowflake - wij zijn nou eenmaal anders - burlesque meets burning man over dan het me opeens irriteert.
Waar ik vooral om moet lachen is dat ze denkt dat ze een unieke stijl hebben, maar loop een willekeurige meubelwinkel binnen en ze hebben allerlei kamers ingericht met dit burlesque/jungle thema. Je wordt nu helemaal doodgegooid met die lampen met een aap of kaketoe en dat zou regelrecht in haar interieur passen.
In de ‘man cave’ van Gregor komt een tv boven de bank te hangen. ‘Dan kan je de bank omdraaien als je wilt kijken’. Sorry maar hoe kut is dat?
Maar je kunt wel vanaf de bank naar een paar sneakers en een dichte kast kijken. Wie wil dat nou niet. 
En lampjes in de kast. Maar die komen nog!
Ding ding ding!
Het is een foto van de Leen Bakker!
Wat bedoelt Mas met die schijven bij Eijerkamp die ervoor zorgen dat je niet moe wordt tijdens het winkelen? Airco? 
Ik heb door deze video wel iets meer hoop dat het niet de grootste verschrikking aller tijden gaat zijn.
Was de Opel Adam toen!
Orgie slaapkamer confirmed. Inclusief open haard voor extra zweet.
(Just kidding…half).
Speciale lampen met daglicht effect.
Om ook iets positiefs te noemen: ik vond dat shot met mila in de vlog van vandaag wel zo mooi en liefdevol
.
Wanneer zou je zo’n lamp ooit aandoen in de slaapkamer? Leuk voor foto’s, maar verder?
Tijdens de seks
Nu ook weer: “stel je hebt ook een micro keuken…”
Microkeuken? Sure, het is een kleine keuken, maar veel appartementen of kleinere huizen hebben niet perse veel meer dan dit.
Dit is wel echt extreem klein toch? Ik heb in 2 hele kleine studios gewoond maar daar had ik zelfs wel een iets groter aanrecht
Na alle reacties hier had ik echt iets heel ergs verwacht met het interieur van Mascha, maar ik vind het eigenlijk wel leuk! Ik zou het zelf niet zo doen, maar ik vind het wel erg vrolijk en passend bij hen. De algehele tendens hier van vreselijke blokkendoos vind ik dus wel wat overdreven
Ik vraag mij bij Mascha af hoe het op langere termijn gaat. Het is allemaal nieuw en eclectisch, maar het huis moet je toch ook een beetje passen. Met spullen die je al langer hebt, bijvoorbeeld. Het huis is nu al vol, met allemaal nieuwe meubels, maar heeft niet echt sfeer.
Ik vind het interieur ook wel leuk om naar te kijken ( niet om zelf in te wonen), en ben benieuwd naar het eindresultaat. Wel vraag ik me af waar ze al hun spullen gaan laten. Het interieur van het huur en vakantiehuis zag je amper, de ruimtes lagen altijd vol met troep, dozen, etc.