“Want ja Mila, zij moet gewoon naar bed. Zij trekt het niet om nog een soort van… verhuisdingen te doen enzo.”
Ik heb nu een beeld van Mila die 100 verhuisdozen in de verhuiswagen aan het laden is
“Want ja Mila, zij moet gewoon naar bed. Zij trekt het niet om nog een soort van… verhuisdingen te doen enzo.”
Ik heb nu een beeld van Mila die 100 verhuisdozen in de verhuiswagen aan het laden is
Ondertussen Josh en Nick heerlijk aan de (alcoholvrije) champagne in hun mooie kamer
Ik denk Ibiza want dat is hun fave maar ja diarree enzo…
Dan moet je weer Miami boeken om bij te komen daarvan…
Heerlijk. 300e per nacht 2 maanden lang (of hoeveel kost dat hotel) en lekker champagne drinken. Goed geregeld weer. Volgens mij is Josh wel echt queen plannen en gaat die verhuizing / verbouwing op rolletjes lopen.
Dat klinkt al een stuk beter, inderdaad!
Ja klopt, is ook zo maar wat een bedragen😩
Wat betreft die planning en HEEL VEEL partijen: daar heeft ze wel een punt en kan met een nieuwbouwhuis inderdaad wel even lastig zijn. Wij hadden gewoon overal 1 vloer (dus 1 bedrijf), geen schilders en geen maatwerk meubelen etc dus een beperkt aantal partijen, en toch was het even puzzelen om badkamer, vloer, stucadoor en keuken op elkaar af te stemmen. Als er dan 1 uiloopt of de datum wijzigt moet je dat weer met meerdere partijen communiceren. Ik kan me wel voorstellen dat datbstukje stressvol is.
Maar dat ze bijv geen oppas hebben geregeld om ff flink door te kunnen pakken vind ik vrij onbegrijpelijk.
Deels wel mee eens, maar bij de meeste partijen heb je al data moeten doorgegeven qua verwachtingen en dan is het alleen nog een ‘go’ geven. Ondanks dat onze oplever data 4x is verschoven waren wij binnen 4 weken helemaal over met alles der op en der aan (op de tuin na).
Daarnaast hebben wij allebei gewoon fulltime gewerkt tussen door, zij heeft zóveel mogelijkheden en opties doordat ze zelfstandig is maar doet er niks mee.
Ik ga vandaag helemaal zitten voor deze irritainment parel
Ze leven echt in hun eigen wereld. Het is doodnormaal dat er nog van alles moet gebeuren nadat je er al woont. Of het nou gaat om schilderen, dingen verbouwen of meubels die nog geleverd moeten worden…
Probleem is alleen nu dat er ook materiaaltekort is in de bouw waardoor dingen flink kunnen uitlopen. En zij hebben echt zo veel maatwerk, dat maakt het wel wat meer ingewikkeld dan op zaterdag ff naar Ikea rijden en 3 kasten in elkaar schroeven met behulp van je buurman.
Zij hebben het natuurlijk wel bizar luxe dat je voor je werk videos kunt maken waarin je je inboedel inpakt/opruimt.
Dat is ook zeker zo, maar ze doet er wel erg dramatisch over. Je kan prima een paar weken/maanden zonder inbouwkast en uit koffers en dozen leven. Dat doen de meeste mensen wanneer ze gaan verbouwen. Niet iedereen heeft de luxe om naar een vakantiepark te verkassen. Het komt nu een beetje over alsof zij de eerste op aarde zijn die met verbouwstruggles moeten dealen.
(Zou ze nu meer begrip hebben voor het verbouwen bij de buren in haar oude buurt ? Verbouwen en verhuizen is niet altijd zo straight forward)
Ik denk ook dat ze misschien juist verwacht dat alles op tijd af is omdat ze alles laat doen door anderen. Dan ga je er misschien te makkelijk vanuit dat al die partijen ook flexibel zijn onder het mom van klant=koning / ik betaal er toch voor?
Zo dramatisch doet ze toch niet? Die hele verhuizing pakken ze knullig aan, maar ik vind dat ze zich nog redelijk rustig houden over alle dingen die te laat zijn etc. Ik bedoel hun keuken is gewoon nog niet klaar terwijl dat wel de bedoeling was? Ik zou zoveel meer stressen en flippen denk ik.
En dit vind ik ook niet hoor. Het is logisch dat zoiets stress oplevert. Ik vind dat er hier nu wel heel erg overdreven wordt.
Naja ik vind deze stories aardig dramatisch. “kijk hoe kut de kast had hier niet aan moeten sluiten!!” En “we leven in een half af huis!!!” Dit zijn normale dingen als je midden in een verhuizing zit. Het is bij niemand de eerste dag (of week) helemaal ingericht.
Vertelde ze een paar vlogs geleden (of Beautygloss video, ik weet het niet meer) niet dat ze juist heel goed kan plannen, maar dat het soms gewoon een beetje warrig over komt maar dat het uiteindelijk altijd dus wel goed komt? Zoiets?
Ja tuurlijk, maar dat is toch ook gewoon kut en ik vind het niet raar dat ze daarover ‘‘klaagt’’. Ze zegt niks over dat andere mensen dat niet hebben ofzo.
Ik heb wel het idee dat ze niet doorheeft dat andere mensen dit ook hebben haha
Edit: vraag me trouwens echt af of ze hier meeleest. Meteen stories dat het eigenlijk toch wel meevalt.