Ah, gevonden. Deze vlog vanaf 12:25.
“Ik kan best wel op tijd inzien wat er moet gebeuren in een week” haha
Ah, gevonden. Deze vlog vanaf 12:25.
“Ik kan best wel op tijd inzien wat er moet gebeuren in een week” haha
Ik word gewoon weer boos op dat voorbeeld met de slingers voor Mila’s verjaardag, dat ze dan zegt “Maar het is er op tijd, het hangt op haar verjaardag”. Ja omdat jullie (SAMEN) last minute naar de feest winkel van 020 zijn gegaan om daar glittery shiny party stuff te kopen. Niet omdat je bestelling op tijd binnen was, muts.
Het valt me op dat in huize foef altijd wel een half lege ballon ergens hangt haha
He maar het is minder stressvol nu want ze kunnen gelukkig eten bestellen!
Ik heb na mijn verhuizing drie maanden op campingstoeltjes geleefd omdat mijn bank iedere keer uitgesteld werd .
Hier kan je ook gewoon mensen voor inhuren, een soort bouwmanagers. Die zorgen dat alle partijen goed op elkaar afgestemd zijn zodat alles op het juiste moment klaar is. Is wel prijzig dus ik snap dat niet iedereen dat doet maar de foefjes zwemmen in het geld, al deze problemen hadden makkelijk voorkomen kunnen worden.
Ik las parketterreur haha.
Geheel in lijn met alle bouw- en verhuisstress. Ik slaap al drie maanden op het matras op de grond omdat we onze slaapkamer nog aan het verbouwen zijn. We zijn gebonden aan de weekenden, dus sneller gaat het niet. Ik vind ook dat de foefjes echt super dramatisch doen over hun ‘half af huis’. Hou toch op zeg, alles waar het over gaat is inrichting. Het is niet alsof er geen muren of badkamer inzitten.
Maar dat zijn dan precies de dingen waar bouwmanagers rekening mee houden! Die weten dat de stuc eerst droog moet zijn voor de vloer gelegd kan worden etc. Of als die er in die gevallen wel was deed hij/zij z’n baan dan niet goed haha
Vlog 2445: ‘nog lang niet alles is af, maar dat maakt niet uit. we gaan het doen met wat er is’ lol
Nou nu is wel gebleken dat Siem geen alleskunner is want hij helpt niet met verhuizen.
*meubelen!
Haha vooral dat maakt niet uit is niet geloofwaardig. Haar reacties zijn echt kattig als ik dit zo teruglees. Een bonk stress van verhuizen, tussen zoveel huizen… Maar ze is zo normaal gebleven!
Pfoe, ik zou ook echt veel stress krijgen van een verhuizing met 2 huizen. Gelukkig hoef ik dat niet vast te leggen op camera
Elke keer als deze voorbij komt dan klik ik er op om te kijken of dit het echte filmpje is of de screenshot
Ze zegt in de video dat Mila super trots is op haar behang en dat het helemaal in Mila stijl is:rofl:, alsof dat kind zelf dat behang heeft ontworpen.
Ik vind het echt verwonderlijk hoe ze doen alsof zij de eerste mensen in de historie zijn die moeten verhuizen
Ik hoor het haar net 1 minuut geleden zeggen en ik denk echt alleen maar Que???
“Welkom in ons nieuwe huis. Ons huis is nog lang niet af, maar de belangrijkste dingen zijn er. De keuken is er nog niet…”
Ik ben wel echt benieuwd welke Burning man foto’s de inspiratie zijn geweest, foto’s van de foefs zelf of random burning man foto’s ofzo?