Beutyblogtopic XL #12

Ik kwam hier echt voor deze comment haha

Die houten palen die ze benoemt (bij het tv meubel) zijn wel heel tof (en prijzig vlg mij)

Ben even op de insta van de designer gaan kijken. Ergens snap ik dit mood board wel. Beetje paradijs/jungle thema. Denk dat het “mis gaat” met al die inbouw kasten want dat is toch al heel vrij strak/modern en associeer je eerder met een minimalistische stijl

Snap ook niet goed wat Mascha in 1e instantie aantrok want verder zijn de eerdere ontwerpen van Mooij niet heel spannend/kleurrijk

3 likes

Oh hey en als je iets leuks ziet maak gewoon even zelf een screenshot en ga ermee naar eijerkamp want mevrouw is te beroerd om de spullen van eijerkamp in de beschrijving te plaatsen.

36 likes

En ze vindt het toch erg mooi hoe het beige behang en de beige bar kruk bij elkaar passen

4 likes

Krijgen ze weer een tijdje thuisbezorgd ofzo gratis :+1: en natuurlijk allemaal ons want mukbangs

1 like

Pff ik kijk echt eens in de zoveel maanden haar vlogs maar die comments joh;

“Ben je zwanger? Ik heb het gevoel dat je dat bent” (?)
“Heb je toevallig al een idee hoe Mila’s karakter wordt, ik denk een lief en zorgelijk meisje” (??)

2 likes

Als er affiliate linkjes waren vast wel, maar misschien hebben ze die niet en krijgt ze dus ook niet extra betaald voor het benoemen van de linkjes of de artikelen. Maar ik vind zoiets ook een kleine moeite als extraatje voor je volgers.

4 likes

Ik keek de video ff snel door maar wow dat huis is niet groot. Die woonkamer is echt superklein en dan komt er ook nog een keuken in? En geen hal zie ik? Vraag me ook af waar een 2e kind (waarvan ze zelf zeggen dat ze dat tzt zouden willen) moet slapen?

4 likes

Tegen die tijd kopen ze een tweede huis om in te slapen.

17 likes

Vandaag gespot

33 likes

Omg ik herkende de poef die Mascha heeft en opeens besef ik me hoe raar het woord poef is. Wel leuk voor de foefs deze poef

4 likes

Met het stuk roze er bij denk ik ook dat t leen bakker is

4 likes

Tot nu toe kon ik me niet druk maken over hoe de inrichting van de Foefs is. Ieder z’n smaak. Maar nu doet ze er het hele filmpje zo special snowflake - wij zijn nou eenmaal anders - burlesque meets burning man over dan het me opeens irriteert.

16 likes

Waar ik vooral om moet lachen is dat ze denkt dat ze een unieke stijl hebben, maar loop een willekeurige meubelwinkel binnen en ze hebben allerlei kamers ingericht met dit burlesque/jungle thema. Je wordt nu helemaal doodgegooid met die lampen met een aap of kaketoe en dat zou regelrecht in haar interieur passen.

8 likes

In de ‘man cave’ van Gregor komt een tv boven de bank te hangen. ‘Dan kan je de bank omdraaien als je wilt kijken’. Sorry maar hoe kut is dat?

74 likes

Maar je kunt wel vanaf de bank naar een paar sneakers en een dichte kast kijken. Wie wil dat nou niet. :smiling_face_with_three_hearts:

39 likes

En lampjes in de kast. Maar die komen nog!

Ding ding ding! :bellhop_bell:Het is een foto van de Leen Bakker!

5 likes

Wat bedoelt Mas met die schijven bij Eijerkamp die ervoor zorgen dat je niet moe wordt tijdens het winkelen? Airco? :joy:

Ik heb door deze video wel iets meer hoop dat het niet de grootste verschrikking aller tijden gaat zijn.

2 likes

Was de Opel Adam toen!

1 like

Orgie slaapkamer confirmed. Inclusief open haard voor extra zweet.

(Just kidding…half).

4 likes