Orgydome in neon red
Wow mindfuck 
Alsof het met haar budget moeilijk is om een huis te krijgen, huur of koop.
Hoezo? Zij is niet de enige op zoek naar een woning, veel geld of niet. Ook in een hogere prijsklasse heb je concurrentie en zijn er mensen die een hoger bod plaatsen of boven jou gekozen worden om iets te huren.
Ik schrok van die andere hand
En Vera heeft de afgelopen jaren een onstabiel inkomen gehad, dat helpt ook echt niet mee bij een verhuurder.
Zouden we iets moeten zien of?
Ik denk dat het lijkt alsof beide armen van hem zijn op deze manier?
Als ik uit eigen ervaring mag spreken vond ik huur ook lastig. Als er 10 mensen ja zeggen tegen een appartement en allemaal aan de huureis voldoen moet je nog maar hopen dat ze jou kiezen. Ook in de huursector liggen de woningen niet voor het oprapen. Vooral als je zzpāer bent vinden ze jouw inkomen te snel ingewikkeld en onbetrouwbaar en in Veraās geval heeft ze ruim een jaar geen inkomen gehad.
Van bunker naar 3 huizen naar caravan 

Oh zo, heb de originele foto net ervoor gezien vandaar dat ik het niet op die manier zag denk ik
Over wie gaat dit überhaupt?
Vriend van Nikkie Tutorials haha
Ik ga echt niet duimen voor een woning voor iemand die een tas kan verkopen en daarmee twee maanden extra huur kan betalen.
OkƩ
Lijkt me vervelend om zo jaloers te zijn.
Zo zal de verhuurmakelaar dat ook vast zien!!!
Nee klopt dat ik een jaar geen inkomen heb gehad, maar mijn tassencollectie is al die tijd stabiel gebleven!
Waarom zou je haar anders het huis niet gunnen? Heb jij toch verder geen last van?
Ik vind Vera een van de meest likabele influencers geloof ik.
Ik zeg nergens dat ik haar het huis niet gun! Ik denk enkel dat zij over voldoende middelen en connecties beschikt om een fatsoenlijk huis te bemachtigen, waar dat vele anderen in de huidige markt niet lukt. Ik vind Vera ook sympathiek, maar vond haar Instagram story een beetje misplaatst. Maar kennelijk lag dat aan mij, kan ook en dan laat ik het hierbij. š¤·
Ik vind Vera nou niet echt het type die via allerlei middelen en connecties aan een huis wil komen. Niet omdat ze dat niet kan, maar omdat ze geen idee hoe, wat, waar, wie en waar te beginnen. Ik zou dat ook niet weten allemaal en me daar veeeeel te ongemakkelijk bij voelen om ook maar een poging te doen. Anyway, ik hoop dat het meezit voor haar. Koop of huur maakt bijna niks meer uit in hoe gemakkelijk het is om eraan te komen.