Beutyblogtopic XL #12

Speciale lampen met daglicht effect.

1 like

Om ook iets positiefs te noemen: ik vond dat shot met mila in de vlog van vandaag wel zo mooi en liefdevol :pleading_face:.

17 likes

Ze hadden het over een neon lamp quote voor boven het bed.

Ik gok hier op.

36 likes

Wanneer zou je zo’n lamp ooit aandoen in de slaapkamer? Leuk voor foto’s, maar verder?

Tijdens de seks

9 likes

Nu ook weer: “stel je hebt ook een micro keuken…”

Microkeuken? Sure, het is een kleine keuken, maar veel appartementen of kleinere huizen hebben niet perse veel meer dan dit.

10 likes

Dit is wel echt extreem klein toch? Ik heb in 2 hele kleine studios gewoond maar daar had ik zelfs wel een iets groter aanrecht

5 likes

Na alle reacties hier had ik echt iets heel ergs verwacht met het interieur van Mascha, maar ik vind het eigenlijk wel leuk! Ik zou het zelf niet zo doen, maar ik vind het wel erg vrolijk en passend bij hen. De algehele tendens hier van vreselijke blokkendoos vind ik dus wel wat overdreven

10 likes

Ik vraag mij bij Mascha af hoe het op langere termijn gaat. Het is allemaal nieuw en eclectisch, maar het huis moet je toch ook een beetje passen. Met spullen die je al langer hebt, bijvoorbeeld. Het huis is nu al vol, met allemaal nieuwe meubels, maar heeft niet echt sfeer.

3 likes

Ik vind het interieur ook wel leuk om naar te kijken ( niet om zelf in te wonen), en ben benieuwd naar het eindresultaat. Wel vraag ik me af waar ze al hun spullen gaan laten. Het interieur van het huur en vakantiehuis zag je amper, de ruimtes lagen altijd vol met troep, dozen, etc.

2 likes

Het scheelt wel dat ze nu 60 inbouwkasten hebben.
Zelfs de woonkamer is voor de helft een kast.

9 likes

Slim gedaan wel, bedenk eens hoeveel inruim/opruim/uitruim video’s ze dan kan maken!

10 likes

Waarschijnlijk is die internationale klus een zongedroogde tomaat collab en heeft ze de kastruimte nodig om al de potjes op te bergen.

7 likes

Wel beter dat ze nu voor inbouwkasten zijn gegaan in plaats van al die losse Ikea kasten. Vind dat wel echt een upgrade!

Het komt nu ook veel netter over, maar Mascha kennende ligt over 2 weken de hele vloer van ‘haar’ kamer alweer vol met kleding :sweat_smile:

1 like

De Foefs zijn heel rommelig. Zelfs in hun ruime vrijstaande villabunker lag alles vol met rommeltjes dozen en prullen. In deze woning zullen ze echt wat vaker op moeten ruimen. Het interieur is vrij druk en dan nog rommel erbij maakt het nog benauwder en drukker.
Maar qua locatie zitten ze wel leuk. -aangepast door moderator. Hinten op locatie is niet toegestaan-

1 like

Hahaha wat.

9 likes

Ja, ik hou ook echt niet van inbouwkasten hoor. Maar juist vanuit hun verzamelwoede begrijp ik wel dat ze 1000 kasten willen.

Ik denk ook niet dat dat hun “forever home” is.

3 likes

Maar hoe moet ze dan naar die meerdere meetings aan de grachten als ze weer moeten verhuizen naar een groter huis buiten de stad?

2 likes

Oh jaa das waar ook!

2 likes

Wel leuk dat ze zo blij is ermee, ze vindt zichzelf volgens mij wel erg cool en edgy met hun interieurrrr

Vind die eethoek wel heel caravan achtig met zo nep hout en kastjes zo bovenaan haha

36 likes