Ik vind het bizar dat iedereen het huis klein vind. In Amsterdam leef je al ruim bij 70 vierkante meter. Ze hebben vier (slaap)kamers, 2 badkamers, en nog een buitenruimte. Hoezo is dit klein? Met al die kasten die ze hebben laten bouwen bovendien meer dan genoeg bergruimte. Het huis is ook nog niet af. Dus hoezo kun je nu al oordelen dat het vreselijk is en er geen sfeer hangt? Ik ben heel benieuwd hoe het eruit ziet als alles bij elkaar komt. Het is ook niet perse mijn smaak maar vind het tof dat ze gewoon doen wat ze zelf leuk vinden.
Ik denk dat met name anderen - me included - het relatief klein vinden bij de foefs; het is absoluut niet klein, groot voor Amsterdamse begrippen en tig huishoudens groeien kleiner op. Maarrr de foefs hebben zo enorm veel spullen e.d. dat het bij hen snel klein wordt. Ik geloof niet dat die bergruimte genoeg is bij henš Ook niet dat ze hier lang gaan wonen. Maar we gaan het zien.
Ik zou er heerlijk in kunnen leven qua grootte maar ik krijg het idee dat zij vooral in de woonkamer en keuken leven en nu hebben ze zoān (best mooie) bank waar je gewoon echt niet op kunt chillen, bijvoorbeeld.
De vier slaapkamers zijn wel groot en luxe maar het belangrijkste gedeelte vind ik gewoon krap en onhandig ingedeeld.
Eens na jaren een keer hun vlot gekeken. Best groot huis althans de verdiepingen boven. Maar beneden wel krap en ontzettend ontzettend ontzettend veel kasten tot aan het plafond. Maakt het wat minder ruimtelijk allemaal. Woon en leefruimte is toch meestal de onderste verdieping, dat is wel jammer. Verder vind de kleuren combinaties niet zo vreselijk. Ze houden van kleur en dat is wel te zien.
Voor mij zou de leefruimte beneden ook wat krap zijn. Kan me niet voorstellen dat daar een grote keuken in past, maar goed, gezien de Foefs toch leven op HF en thuisbezorgd, kan ze dat ook niet zoveel schelen denk ik. Voor mij zou het een dealbreaker zijn iig.
Het is zeker niet klein. Maar ik ben bang dat de foefs het zo vol gaan zetten haha.
Maar voor hf heb je wel echt serieus een grote koelkast nodig
Marshmallow spek poef
Roze velvet poef
Dat soort extra dingetjes inderdaad die het voller maken
Nog minder leefruimte
Nog meer kasten in dat huis!?
Heb trouwens niet kunnen ontdekken waar nou de bbq komt voor hun briljantje burger place.
Ja kunnen ze misschien een losse smeg kopen in een kekke kleur.
Het is ook niet klein, maar wel te klein voor hun levensstijl. Denk dat de meeste mensen zich daar over verbazen
Kopen? " gekregen" bedoel je
Wat ik denk ik nog het meest zonde van alles vind is het Gucci behang dat onderbroken wordt door een deur. Ik begreep dat ze het behang daar wilde als mooie filmachtergrond, maar het is ook niet echt mooi als je altijd de deur ziet?
Een deur, en ja wel, een kast die letterlijk de helft bedekt.
Daar is toch gewoon niet over nagedacht?!
Nee, zo enorm zonde. Peperduur behang waar je bijna niks van ziet⦠We zullen het vast niet begrijpen haha
Greg heeft een superchille mancave kamer voor zān sneakers, maar Mascha moet het voor haar werkkamer doen met dat hoekige gedoe met dat onderbroken behang. Zou het zelf omgedraaid hebben
Oke, net de hele video gekeken maar op dat behang van Maschaās kamer na vind ik het huis en zelfs de inrichting wel vet eigenlijk. Lijkt me heerlijk al die kastruimte, vind de keuken en de huiskamer enzo ook helemaal niet zo klein hoor. Ik wil ook een marshmallow spekje als poef.
Ik vraag me ook af waar die drie kinderwagens blijven in een huis zonder hal. Die kan je niet in een kast stoppen.
ik vind dit zo grappig aan het forum he. Hoezo iedereen? Misschien 3 mensen.