Beutyblogtopic XL #12

Gezien ik verplicht thuis moet zitten (afwachting uitslag Coronatest) en het toch schijtweer is, ga ik maar de Amerika honeymoon vlogs van Mascha opnieuw kijken :partying_face::joy: de enige vlogs die ik wel leuk vind van haar

18 likes

Ja ook dat nog. 1 wagen op een nette manier kwijt kunnen is al moeilijk laat staan 3 :joy: moet er niet aan denken

4 likes

Oee stel je voor dat ze een stift in haar handen krijgt en lekker gaat kleuren op haar behang :tada:

15 likes

Dat is natuurlijk weer meteen een kunstwerk want ze is een artist

7 likes

Ben ik de enige die het raar vind dat ze dit deelt? In deze huizenmarkt ben je toch nergens zeker van, ivm met overbieden en eventueel voorbehoud. Ga ik er even van uit dat het een koopwoning is en dat er meer gegadigden zijn. Zijn dus ook aannames van mijn kant. Ik hoop uiteraard dat ze het krijgen! :crossed_fingers:t3:

2 likes

Ik denk omdat ze veel dm’s krijgt hoe het er mee staat? Soort publieke melding van ā€˜joe het zit nog in de pijplijn’ misschien?

3 likes

Het gaat om huur ja!

2 likes

Ja die indruk kreeg ik ook

Orgydome in neon red

3 likes

Wow mindfuck :rofl:

1 like

Alsof het met haar budget moeilijk is om een huis te krijgen, huur of koop.

4 likes

Hoezo? Zij is niet de enige op zoek naar een woning, veel geld of niet. Ook in een hogere prijsklasse heb je concurrentie en zijn er mensen die een hoger bod plaatsen of boven jou gekozen worden om iets te huren.

10 likes

Ik schrok van die andere hand

3 likes

En Vera heeft de afgelopen jaren een onstabiel inkomen gehad, dat helpt ook echt niet mee bij een verhuurder.

2 likes

Zouden we iets moeten zien of?

8 likes

Ik denk dat het lijkt alsof beide armen van hem zijn op deze manier?

4 likes

Als ik uit eigen ervaring mag spreken vond ik huur ook lastig. Als er 10 mensen ja zeggen tegen een appartement en allemaal aan de huureis voldoen moet je nog maar hopen dat ze jou kiezen. Ook in de huursector liggen de woningen niet voor het oprapen. Vooral als je zzp’er bent vinden ze jouw inkomen te snel ingewikkeld en onbetrouwbaar en in Vera’s geval heeft ze ruim een jaar geen inkomen gehad.

6 likes

Van bunker naar 3 huizen naar caravan :grimacing::dizzy:

3 likes

Oh zo, heb de originele foto net ervoor gezien vandaar dat ik het niet op die manier zag denk ik

3 likes

Over wie gaat dit überhaupt?

5 likes