Beutyblogtopic XL #12

Meiden we weten toch allemaal dat het Siem is die het wetenschappelijk onderzoek doet!

28 likes

Ik denk dat het geen onderzoek en is dit een smoesje is om complimenten te hengelen. En met de nare dingen sympathie wilt krijgen. Want dit kan nooit anoniem, zo wetenschappelijk klinkt het niet en lijkt me dus allemaal een beetje onzin.

4 likes

Ik denk niet dat Mascha dit verzint hoor. Vind haar geen persoon die hierover liegt.

4 likes

Even een wetenschappelijk kwantitatief onderzoek doen:

Wat doet het met je als je Mascha en Gregor ziet verhuizen?

• Dan ben ik heel blij dat het niet mijn verhuizing is.

0 stemmers

40 likes

Om het te verduidelijken denk ik dat ze vooral liegt over ‘anoniem’ en ‘wetenschappelijk’.
Anoniem is het niet als het via haar persoonlijke insta gaat.
Wetenschappelijk hoef ik niet uit te leggen denk ik.
Maar dit is wat ik denk, dus mogelijk dat ze volledig de waarheid spreekt en een grondig wetenschappelijk onderzoek laat doen door geleerden die anoniem afgenomen wordt via haar insta.

1 like

Mascha liegt dus nooit, ook niet met spelletjes!

Hahaha ze blijft echt m’n fave niet eens irritainment maar ik ben gewoon gefascineerd door het parallelle universum waarin zij leven.

31 likes

Wie heeft haar ook wijsgemaakt dat dit soort onderzoeken verder uitgewerkt worden in een lab. EEN LAB??? Ik wil geloven dat het een grapje is.

42 likes

Het was sowieso Gregor

In de mancave. Met een dolk

36 likes

Ze heeft/had ooit toch een kat die een dokter is? Denk dat hij het verzonnen heeft om even de aandacht naar zichzelf toe te trekken.

5 likes

Met een dolk? In die mancave liggen alleen sneakers joh

3 likes

Ze wilde natuurlijk ook ALTIJD AL zoiets onderzoeken he.

2 likes
  • met een limited edition off-white yeezy veter
6 likes

Ik denk oprecht dat ze niet eens echt ‘liegt’ maar misschien zelf echt gelooft dat het wetenschappelijk is? :joy::sob: Maar zelfs voor een scriptie is de data dan onbruikbaar als men van tevoren geen privacyverklaring afgeeft.

8 likes

Waarom gaat dit niet via een externe website? Hoe moeilijk is het om zo’n soort form te hosten ergens zodat het werkelijk anoniem is? :’) hoge verwachtingen voor dit onderzoek lmao

11 likes

Ik dacht altijd dat ik dit soort van had verzonnen in mijn brein maar het bestaat echt :flushed:

12 likes

Resultaten

In deze post bespreek in de resultaten van mijn kwantitatief onderzoek. Ik heb data verzameld door middel van een poll op een forum. Maar liefst 105 mensen hadden gereageerd, waaronder 105 zure kantoortrutten en mensen zoals Barbamama, Inez Weske en Bill van ‘Wie is Het?’. (En misschien ook nog Karl Lagerfeld maar die is dood.) De Viva-vrouwen onthielden zich van stemmen, waarschijnlijk omdat hun forum nog wel bestaat.

De hoofdvraag luidde als volgt: Wat doet het met je als je Mascha en Gregor ziet verhuizen?

Iedereen bleek blij te zijn dat dit niet hun verhuizing is. Eind goed al foef.

[…]

Discussie

Ga niet in discussie met een influencer want of ze lezen je reactie niet of je wordt geblokt. Voor verder onderzoek verwijs ik je graag naar Alberta Verlinde (2021) want zij zit straks zonder werk (of de Starbucks heeft misschien nog een positie open.).

132 likes

Hahahahahahaha

8 likes

Hoezo? Wetenschappelijk onderzoek doen leer meestal op het wetenschappelijk onderwijs. SPH, als HBO studie, leer je vooral de uitkomsten van dat onderzoek toepassen in de praktijk.

10 likes

Waar is zij nu eigenlijk? Is ze helemaal verdwenen?

2 likes

Dat staat inderdaadop haar Instagram. Iets van momenteel on sabatical maar later dit jaar terug… Ik kan het niet nagaan op mijn telefoon.
Na haar blogpauze in de zomer heeft ze nog een video gemaakt om te zeggen dat ze stopt met bloggen want daar dacht ze al even aan maar deed eigenlijk nog verder voor de kijkers.

Ik ben eigenlijk ook benieuwd hoe het met haar gaat. Maar ze kiest er duidelijk voor om alles erg prIvé te houden.

1 like