Beutyblogtopic XL #12

Van plaats dat je eerst weet dat het voor een ‘onderzoek’ is. Stuur je wat in zonder dat je weet dat jouw antwoord mogelijk gebruikt gaat worden, voor iets waar je geen toestemming hebt gegeven.

6 likes

Never forget

Mijn WC stash tour ~ Mascha 2014

56 likes

Wc stash :joy::joy:

2 likes

Als dit een soort content analysis is, dan is het wel gek dat het met geforceerde comments gaat. Niet alle type volgers reageren. Daarnaast idd raar dat je een antwoord stuurt zonder dat je van te voren wist dat je iets in gaat zenden voor een onderzoekje (niet echt privacy rekening gehouden) inzenden is gewoon niet anoniem.

8 likes

Ik denk dat ze haar reactie willen weten. Misschien iets over influencers en stress. Of zelfbeeld.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de resultaten.

2 likes

Op grote schaal informatie verzamelen voor een onderzoek en dat van tevoren niet vermelden staat redelijk in strijd met de privacywet. Sowieso al dat ze zegt dat het anoniem is terwijl dat niet waar is.

23 likes

Meiden we weten toch allemaal dat het Siem is die het wetenschappelijk onderzoek doet!

28 likes

Ik denk dat het geen onderzoek en is dit een smoesje is om complimenten te hengelen. En met de nare dingen sympathie wilt krijgen. Want dit kan nooit anoniem, zo wetenschappelijk klinkt het niet en lijkt me dus allemaal een beetje onzin.

4 likes

Ik denk niet dat Mascha dit verzint hoor. Vind haar geen persoon die hierover liegt.

4 likes

Even een wetenschappelijk kwantitatief onderzoek doen:

Wat doet het met je als je Mascha en Gregor ziet verhuizen?

• Dan ben ik heel blij dat het niet mijn verhuizing is.

0 stemmers

40 likes

Om het te verduidelijken denk ik dat ze vooral liegt over ‘anoniem’ en ‘wetenschappelijk’.
Anoniem is het niet als het via haar persoonlijke insta gaat.
Wetenschappelijk hoef ik niet uit te leggen denk ik.
Maar dit is wat ik denk, dus mogelijk dat ze volledig de waarheid spreekt en een grondig wetenschappelijk onderzoek laat doen door geleerden die anoniem afgenomen wordt via haar insta.

1 like

Mascha liegt dus nooit, ook niet met spelletjes!

Hahaha ze blijft echt m’n fave niet eens irritainment maar ik ben gewoon gefascineerd door het parallelle universum waarin zij leven.

31 likes

Wie heeft haar ook wijsgemaakt dat dit soort onderzoeken verder uitgewerkt worden in een lab. EEN LAB??? Ik wil geloven dat het een grapje is.

42 likes

Het was sowieso Gregor

In de mancave. Met een dolk

36 likes

Ze heeft/had ooit toch een kat die een dokter is? Denk dat hij het verzonnen heeft om even de aandacht naar zichzelf toe te trekken.

5 likes

Met een dolk? In die mancave liggen alleen sneakers joh

3 likes

Ze wilde natuurlijk ook ALTIJD AL zoiets onderzoeken he.

2 likes
  • met een limited edition off-white yeezy veter
6 likes

Ik denk oprecht dat ze niet eens echt ‘liegt’ maar misschien zelf echt gelooft dat het wetenschappelijk is? :joy::sob: Maar zelfs voor een scriptie is de data dan onbruikbaar als men van tevoren geen privacyverklaring afgeeft.

8 likes

Waarom gaat dit niet via een externe website? Hoe moeilijk is het om zo’n soort form te hosten ergens zodat het werkelijk anoniem is? :’) hoge verwachtingen voor dit onderzoek lmao

11 likes