Beutyblogtopic XL #12

Vriend van Nikkie Tutorials haha

3 likes

Ik ga echt niet duimen voor een woning voor iemand die een tas kan verkopen en daarmee twee maanden extra huur kan betalen.

7 likes

OkƩ :woman_shrugging:t2: Lijkt me vervelend om zo jaloers te zijn.

74 likes

Zo zal de verhuurmakelaar dat ook vast zien!!!

1 like

Nee klopt dat ik een jaar geen inkomen heb gehad, maar mijn tassencollectie is al die tijd stabiel gebleven!

7 likes

Waarom zou je haar anders het huis niet gunnen? Heb jij toch verder geen last van?
Ik vind Vera een van de meest likabele influencers geloof ik.

8 likes

Ik zeg nergens dat ik haar het huis niet gun! Ik denk enkel dat zij over voldoende middelen en connecties beschikt om een fatsoenlijk huis te bemachtigen, waar dat vele anderen in de huidige markt niet lukt. Ik vind Vera ook sympathiek, maar vond haar Instagram story een beetje misplaatst. Maar kennelijk lag dat aan mij, kan ook en dan laat ik het hierbij. 🤷

2 likes

Ik vind Vera nou niet echt het type die via allerlei middelen en connecties aan een huis wil komen. Niet omdat ze dat niet kan, maar omdat ze geen idee hoe, wat, waar, wie en waar te beginnen. Ik zou dat ook niet weten allemaal en me daar veeeeel te ongemakkelijk bij voelen om ook maar een poging te doen. Anyway, ik hoop dat het meezit voor haar. Koop of huur maakt bijna niks meer uit in hoe gemakkelijk het is om eraan te komen.

3 likes

Ik heb maar 1 story gezien gisteren over een huis, maar daarin zei ze toch alleen ā€œduimen jullie mee dat we een huis krijgenā€, ze heeft toch niet gezegd dat ze een sociale huurwoning willen ofzo? Ik snap je zin ā€œ Ik denk enkel dat zij over voldoende middelen en connecties beschikt om een fatsoenlijk huis te bemachtigen, waar dat vele anderen in de huidige markt niet lukt.ā€ dan ook niet helemaal.

9 likes

Waarom gaat ze eigenlijk verhuizen? Ze woont best mooi in d’r huidige woning.

Voor iedereen die het wilde weten; Mascha’s internationale fotoshoot is voor Kapten & Son

8 likes

Ze willen weg uit Amsterdam toch? Weer meer richting haar ouders in Arnhem.

3 likes

Huurhuis in Arnhem met tuin indd, daar had ze een paar weken terug wat stories over geplaatst

5 likes

Aha want Mascha is ook de eerste aan wie je denkt bij een goede rugzak!

22 likes

Ja joh die meit is altijd onderweg! Dan kun je wel een goeie rugzak gebruiken toch

7 likes

Ze gebruikt dit merk al wel (volgens mij als luiertas :thumbsup:) dus ze kan zeggen dat ze dit merk al jaaaaren gebruikt.

8 likes

Ja, ze heeft eerdere campagnes gehad met hun. Kan me ook iets van zonnebrillen herinneren.

1 like

Welke influencer heeft er geen zonnebril van dat merk. :rofl: Je wordt daar echt mee doodgegooid.

4 likes

Ik miste trouwens wel de badkamers en toiletten in de housetour van Mascha, die waren toch al af? Volgens mij weer gevalletje ā€˜oeps vergeten te filmenā€˜

1 like

We krijgen vast nog 3 badkamerinruimvideo’s en een toilet styling.

Je denkt nu dat is overdreven, maar ik ben er zeker van.

29 likes

Daar heeft Eijerkamp vast niks voor gespond…

16 likes