Ja nu je het zegt idd, daar had ik nog niet eens bij nagedacht
Ik vind het heel erg knap hoe iemand die into planners is zo kaulo slecht in plannen is. Ik doe het je niet na
‘Dit is anoniem’
Je reageert met een persoonlijk account?!
Ja dit is zo vaag. Dit zal wel weer verkapte “Iedereen heeft kritiek op me altijd, ik snap het niet” frustratie zijn. De meid moet d’r social is een week uitzetten en gaan ontspannen, heb t idee dat ze van top tot teen gestresst is.
Denk research voor een nieuwe video ?
Vraag me af hoeveel mensen hierna opeens een block hebben
Dit idd. Miss een manier om mensen te blokken
Ik wilde net zeggen, ze kan toch zien wie wat zegt?
En waarom meteen compliment/belediging IPV Positieve/Negatieve feedback. Wie gaat er nou antwoorden met : “Nou, omdat je t toch vraagt, je bent een voeg random beleding in en ik hoop dat je neervalt”.
Ze zullen er wel zijn, maar de meeste gaan haar nu complimenten sturen. Dit is toch compleet inhoudsloos?
Misschien moet ze eens dit topic lezen. Genoeg feedback voor haar.
De meid hengelt naar complimentjes na haar ontzettend ruk geplande verhuizing met comments die niet louter positief zijn
Ik denk dat ze bedoelt dat als ze je antwoord deelt het dan anoniem is omdat je alleen de vraagt ziet en niet wie het heeft gesteld. Maar zij kan het inderdaad wel zien haha.
Haha wat voegt dat ‘in een comment’ ook toe? Maak je daar andere complimenten dan in de insta stories waar je het compliment in dit geval daadwerkelijk maakt?
Ik moest een beetje lachen om deze comment onder de vlog van Mascha vandaag
Zoveel respect voor de planning
Dus de antwoorden worden naar het lab gestuurd? bedoeld ze niet gewoon een onderzoeksbureau ofzo, of gaan ze de comments beoordelen op bacteriën en bloedgroep?
Ik krijg ter plekke zin om alsnog een belediging in te zenden
Wat een stompzinnig gedoe weer. Zeg het er dan meteen bij, als je het alsnog een halfuur later doet.
Gaos ook echt