Beutyblogtopic XL #12

Huh maar ze heeft alles verwijderd, dus ook haar hele insta

3 likes

Niet helemaal, ik kan haar vinden op @annictenduiscom maar ze heeft alles verwijderd behalve die tekst in haar bio.

4 likes

Heeft Mascha SPH gestudeerd?? Nooit geweten

27 likes

Nee, dat was Cynthia toch?

2 likes

Sanneke toch.

8 likes

Dat is niet haar profiel. Dit is gemaakt door iemand anders. Alle volgers zijn weg, die kun je niet deleten.

Je kunt volgers gewoon verwijderen hoor, als je naar je lijst met volgers gaat staat het verwijderknopje naast de naam.

2 likes

Ik ga echt helemaal stuk hier. Dit kan niet serieus bedoeld zijn.

‘Er worden wat antwoorden uitgehaald.’
‘Er wordt gekeken wat de antwoorden met mij doen,’
‘Ik kijk niet want ik cheat ook niet bij spelletjes!’
‘Iemand anders stuurt het naar het LAB.’
‘Een selectie die door anderen wordt gekozen.’
‘Ik heb dit aaaaaaaaaaaltijd al willen onderzoeken.’

Als dit wetenschappelijk onderzoek is, wat ben ik in godesnaam al die jaren aan het doen dan. Deze vrouw. :crazy_face: Heel benieuwd in welk peer-reviewed journal we de resultaten mogen verwachten binnenkort.

38 likes

Zou mij ook niks verbazen als Mascha het verkeerd heeft begrepen en dat ze gewoon benaderd is door een communicatie/onderzoeksbureau genaamd het Lab :sweat_smile:

16 likes

Ik snapte ook niks van wat er dan op het lab zou worden onderzocht haha. Enige mogelijkheid die ik had bedacht, omdat ze zegt dat er gekeken wordt naar haar reactie, dat haar hartslag etc wordt gemeten en dat dat dan wordt onderzocht (wat het ‘lab’ is). Maar misschien is dat te ver gezocht.

4 likes

Ja ik dacht nog een MRI-scanner ofzo haha, dat ze hersenactiviteit gaan meten

8 likes

Het lijkt me ook heel anders werken in je hersenen als je weet dat je de resultaten zelf hebt opgevraagd vs dat ze onder de vlog ofzo staan. Maar dat is vast allemaal meegenomen in de onderzoeksopzet. :rofl:

4 likes

Op de erasmus universiteit wordt de verdieping waar alle psychologie onderzoeken worden afgenomen het ‘erasmus behavioral lab’ genoemd. Dus Mascha zou gewoon gelijk kunnen hebben met dat het naar het lab werd gestuurd

8 likes

Ojaa hahaha had ik ook op de VU lang geleden. Kon ik 5 euro verdienen met computertestjes. :yum:

4 likes

Maar alles hieraan schort toch? Ofwel had ze op voorhand moeten melden dat het een experiment was, ofwel helemaal niet. Nu ze het half heeft gemeld dat het 'wetenschappelijk onderzoekt is, zou ze toch op zijn minst moeten meegeven van welke universiteit of onderzoeksgroep? Ik vind het maar vreemd dat je je volgers hierin betrekt zonder open te zijn over wat of hoe. Wat gebeurt er met de ingezonden berichten? Wie heeft daar toegang toe? Wat met GDPR?

Ik kan me toch ook niet van de indruk ontdoen dat het hier over een of andere bachelorscriptie bij een niet al te geïnteresseerde supervisor gaat ipv een echt wetenschappelijk onderzoek…

Enfin, ik denk niet dat we Mascha binnenkort op de cover van Nature moeten verwachten…

14 likes

Poeh ik zou het moeilijk vinden om gemene comments te bedenken, er zijn wel duizend dingen waarvan ik denk ‘waarom doe je zo???’
maar gemeen? daar zijn die dingen toch niet erg genoeg voor. Een beetje hoofdschudden lijkt me dan wel weer genoeg.
Tbh volg ik ze niet meer maar dit geklungel met die huizen lijkt ook weer in die categorie te vallen.

4 likes

Oja nee dat onderzoek zal sowieso geen voldoende halen zoals hierboven wordt gezegd. In het geval het wetenschappelijk hoort te zijn dan, want daar komt het niet in de buurt van met dit als meetinstrument en de privacy overwegingen. Ging mij alleen om t gebruik van het woord ‘lab’

2 likes

Ja, dat sowieso. Verder is er mijns inziens weinig iets wetenschappelijk aan, maar dat was mijn enige gedachte wat het woord ‘lab’ wellicht verklaart.

Haha jaa en saai dat ze vaak waren :joy:

Ja inderdaad en je moet ook gewoon een scriptie schrijven met respondenten wiens anonimiteit je moet waarborgen

5 likes