Beutyblogtopic XL #12

Ja, mijn comment wordt op zo’n klein glaasje gelegd en onder de microscoop bekeken!

34 likes

Ze worden natuurlijk getest op de zuurgraad, duh

109 likes

Hahahahahahahahaha

4 likes

Lekker AVG proof

4 likes

Welke ethische commissie heeft dit goedgekeurd??

19 likes

En dan vragen sommigen hier soms wel eens waarom we nog naar Mascha kijken als we haar zo irritant vinden. Hello…dit soort momenten zijn toch te geweldig om te missen. The gift that keeps on giving.

42 likes

Haha als het echt voor een ‘onderzoek’ is kunnen ze toch gewoon de comments doorscrollen, zegmaar uhm de plek waar de complimenten en beledigingen al worden gemaakt? Nu gaan ze geforceerde antwoorden op een hypothetische vraag onderzoeken haha oke dan.

19 likes

Dit wetenschappelijke onderzoek is vast een profielwerkstuk van een minion

45 likes

Hahaha.
Je weet gewoon het ‘wetenschappelijk laboratorium’ is Max en zijn laptop. Ze zullen wel een nieuw boek aan t schrijven zijn ofzo :heart_eyes:

16 likes

Als ik nou eens niet geblockt was…

2 likes

Ipv dat ze eerst zegt ik doe mee aan een onderzoek willen jullie mij helpen. Nee masvha krijgt een mail van wil je hier aan mee doen dan moet je dit en dat doen. En Mascha doet dat maar wilt er verder zo min mogelijk mee doen. Niet eens een achtergrondje voor die vraag sticker niks. Zo van ik wil resultaten jullie moeten er wat voor doen. En dan ineens ohja eh hrt is hier en hier voor

13 likes

(en het is anoniem!!)

3 likes

Dat mag niet eens in echt wetenschappelijk onderzoek :joy:

9 likes

Hahaha “het lab”.

2 likes

Is dat lab waar het onderzocht wordt dan eigenlijk de meterkast?

15 likes

Ik vraag me af wat voor antwoorden ‘de wetenschapper’ gaat kiezen om te onderzoeken in zijn ‘laboratorium’. (Een par vlogs geleden hd ze het wel over dat ze is benaderd door een wetenschapper en een gesprek had).

Stel er zijn mensen die iets intents gemeens zeggen over Mila of Gregor.

5 likes

“The insults contain fragments of a new mutation of the virus! The world could implode within 24 hours!!”

“The compliments outweigh the insults, we’re saved!”

17 likes

Ik zou geld betalen om het hoofdstuk onderzoeksmethode te mogen lezen van dit onderzoek.

33 likes

Van plaats dat je eerst weet dat het voor een ‘onderzoek’ is. Stuur je wat in zonder dat je weet dat jouw antwoord mogelijk gebruikt gaat worden, voor iets waar je geen toestemming hebt gegeven.

6 likes

Never forget

Mijn WC stash tour ~ Mascha 2014

56 likes