Beutyblogtopic XL #12

Ze wilde natuurlijk ook ALTIJD AL zoiets onderzoeken he.

2 likes
  • met een limited edition off-white yeezy veter
6 likes

Ik denk oprecht dat ze niet eens echt ‘liegt’ maar misschien zelf echt gelooft dat het wetenschappelijk is? :joy::sob: Maar zelfs voor een scriptie is de data dan onbruikbaar als men van tevoren geen privacyverklaring afgeeft.

8 likes

Waarom gaat dit niet via een externe website? Hoe moeilijk is het om zo’n soort form te hosten ergens zodat het werkelijk anoniem is? :’) hoge verwachtingen voor dit onderzoek lmao

11 likes

Ik dacht altijd dat ik dit soort van had verzonnen in mijn brein maar het bestaat echt :flushed:

12 likes

Resultaten

In deze post bespreek in de resultaten van mijn kwantitatief onderzoek. Ik heb data verzameld door middel van een poll op een forum. Maar liefst 105 mensen hadden gereageerd, waaronder 105 zure kantoortrutten en mensen zoals Barbamama, Inez Weske en Bill van ‘Wie is Het?’. (En misschien ook nog Karl Lagerfeld maar die is dood.) De Viva-vrouwen onthielden zich van stemmen, waarschijnlijk omdat hun forum nog wel bestaat.

De hoofdvraag luidde als volgt: Wat doet het met je als je Mascha en Gregor ziet verhuizen?

Iedereen bleek blij te zijn dat dit niet hun verhuizing is. Eind goed al foef.

[…]

Discussie

Ga niet in discussie met een influencer want of ze lezen je reactie niet of je wordt geblokt. Voor verder onderzoek verwijs ik je graag naar Alberta Verlinde (2021) want zij zit straks zonder werk (of de Starbucks heeft misschien nog een positie open.).

132 likes

Hahahahahahaha

8 likes

Hoezo? Wetenschappelijk onderzoek doen leer meestal op het wetenschappelijk onderwijs. SPH, als HBO studie, leer je vooral de uitkomsten van dat onderzoek toepassen in de praktijk.

10 likes

Waar is zij nu eigenlijk? Is ze helemaal verdwenen?

2 likes

Dat staat inderdaadop haar Instagram. Iets van momenteel on sabatical maar later dit jaar terug… Ik kan het niet nagaan op mijn telefoon.
Na haar blogpauze in de zomer heeft ze nog een video gemaakt om te zeggen dat ze stopt met bloggen want daar dacht ze al even aan maar deed eigenlijk nog verder voor de kijkers.

Ik ben eigenlijk ook benieuwd hoe het met haar gaat. Maar ze kiest er duidelijk voor om alles erg prIvé te houden.

1 like

Huh maar ze heeft alles verwijderd, dus ook haar hele insta

3 likes

Niet helemaal, ik kan haar vinden op @annictenduiscom maar ze heeft alles verwijderd behalve die tekst in haar bio.

4 likes

Heeft Mascha SPH gestudeerd?? Nooit geweten

27 likes

Nee, dat was Cynthia toch?

2 likes

Sanneke toch.

8 likes

Dat is niet haar profiel. Dit is gemaakt door iemand anders. Alle volgers zijn weg, die kun je niet deleten.

Je kunt volgers gewoon verwijderen hoor, als je naar je lijst met volgers gaat staat het verwijderknopje naast de naam.

2 likes

Ik ga echt helemaal stuk hier. Dit kan niet serieus bedoeld zijn.

‘Er worden wat antwoorden uitgehaald.’
‘Er wordt gekeken wat de antwoorden met mij doen,’
‘Ik kijk niet want ik cheat ook niet bij spelletjes!’
‘Iemand anders stuurt het naar het LAB.’
‘Een selectie die door anderen wordt gekozen.’
‘Ik heb dit aaaaaaaaaaaltijd al willen onderzoeken.’

Als dit wetenschappelijk onderzoek is, wat ben ik in godesnaam al die jaren aan het doen dan. Deze vrouw. :crazy_face: Heel benieuwd in welk peer-reviewed journal we de resultaten mogen verwachten binnenkort.

38 likes

Zou mij ook niks verbazen als Mascha het verkeerd heeft begrepen en dat ze gewoon benaderd is door een communicatie/onderzoeksbureau genaamd het Lab :sweat_smile:

16 likes

Ik snapte ook niks van wat er dan op het lab zou worden onderzocht haha. Enige mogelijkheid die ik had bedacht, omdat ze zegt dat er gekeken wordt naar haar reactie, dat haar hartslag etc wordt gemeten en dat dat dan wordt onderzocht (wat het ‘lab’ is). Maar misschien is dat te ver gezocht.

4 likes