Waarom moet zij ook altijd als ze weer iets ‘‘ontdekt’’ heeft zich afvragen of er ergens communities of namen voor zijn. Typisch Mascha.
Stug vol blijven houden…vooral niet luisteren naar mensen die proberen uit te leggen waarom je t niet helemaal bij t juiste eind hebt.
Zo maar echt! Wout maakt een aantal punten die niet te ontkennen zijn en ze negeert het compleet.
Nogmaals, wat wil ze nu zeggen? Dat de community pride voor haar verpest heeft? Huh?
Dadelijk is dit onderdeel van het lab onderzoek
Ja daar komt het wel op neer

Haha ja precies, ik snap het doel van het verhaal totaal niet, lijkt wel alsof ze hiermee een sneer wilt maken naar de community dat ze ooit in het verleden gemeen tegen haar zijn geweest.
Ik vind het echt jammer dat ik nu geen Twitter heb, mijn handen jeuken om direct op haar te reageren.
Hier kan ik zo slecht tegen, echt mijn bloed kookt. Ik heb vandaag mijn Facebook verwijderd om dit soort praktijken. Als je een discussie opent, iemand komt je tegemoet met punten en dan kies je er voor om alle sterke punten te negeren en focussen op iets onbenulligs. Ongelofeloos…
Ze heeft haar twitter een jaar lang niet gebruikt. Echt bizar dat dit je eerste tweet terug is. Even komen bewijzen hoe de community pride voor je verpest heeft.
Ik wil maschas bubbel zo graag lek prikken met een mega dildo
Wat een dom bericht van Massa. Zo typisch om het zo om jezelf te laten draaien vandaag. Kan daar echt slecht tegen. Leuk ook voor die leerling om dit nog ff zo te zeggen pff
Antwoord lijkt me vrij obvious in dit geval, vanuit het perspectief van Wout
Wij = mensen die hinder ondervinden van hun geaardheid of gender identiteit, of mensen die strijden voor queerrechten
jullie = overig?
“Je hebt nog nooit een goede piemel gehad, ik zal het je wel leren”
“oh mag ik ertusse nliggen AHAHAHAhHAHAH!!!11111!!”
Mannen zijn walgelijk soms. Echt heel kut en sneu voor je pleegmoeder 
“Er zijn idd heel weinig mannen die een vrouw kunnen laten klaar komen. Vandaar dat ik maar met vrouwen ben gaan daten.”
Soms voel ik echt plaatsvervangende schaamte voor hoe wereldvreemd Mascha is maar dat ze wel graag de spotlights opeist.
Cis-relaties waarbij 1 niet cis is, Mascha? Really? Je behoort tot de lgbt-community maar blijkbaar ben je zo níet geïnteresseerd dat je je niet eens inleest over basic begrippen binnen ‘jouw’ community. Echt, sorry hoor maar is deze vrouw gewoon echt zo dom of noemen we dit naïef? 
Zo kan je echt niet zijn. Ze is ook vriendinnen met Jessie, een transvrouw, dan zou ‘cis’ geen vreemd begrip voor je moeten zijn als je ooit ook maar iets over trans-personen en hun ervaringen hebt gelezen.
Ik wil altijd geloven dat ze zich nooit uitspreekt over maatschappelijke onderwerpen omdat ze InFlUeNcEr is maar eigenlijk is dat ook één grote BS want als Diana, Bonnie en Teske het kunnen, kan zij het ook met haar vOlWaSsEn PUbliEk. Op een blauwe maandag sprak ze zich uit over seksisme. En nu denk ik: volgens mij houd jij je gewoon echt niet bezig met alles wat verder reikt dan je achtertuin 

Over Mascha gesproken; kwam vanochtend dit pareltje tegen. Misschien had ze even haar eigen video moeten bekijken voor de verhuizing 
Ik word hier als queer persoon die bijna dagelijks wordt herinnerd aan hoe hard pride nodig is echt een beetje verdrietig van. Of boos. Het zou Mascha sieren als ze door heeft dat niet alles om haar draait. Misschien heeft ze destijds vervelende reacties ontvangen en hebben mensen onterecht aangenomen dat zij een heterovrouw is. Maar ze gaat hiermee compleet voorbij aan het feit dat pride er is omdat de acceptatie voor niet-heterostellen, niet-cismensen en queers in het algemeen zo vaak ontbreekt. Fijn dat je de community wilt steunen. Maar weet waar het om gaat, en word niet boos als mensen je daar op wijzen.
jeetje Mari, is dit alweer 5 jaar geleden. never forget can’t even