Wat achterlijk dat ze dit weer oprakelt.
Dat is (volgens mij) maar twee jaar geleden en de kritiek die ze kreeg was omdat ze uit het niets alleen maar vroeg naar “de boot met het leukste feestje” en dat verkeerd viel. Toen ze daar kritiek op kreeg en mensen vroegen waarom ze op een boot wilde, je niet voor een boot “kiest” om het feestje, het niet alleen maar een leuk feestje is maar er ook diepere betekenis achter zit riep ze dat dat allemaal privé was en dat ze er klaar mee was.
Hoe kun je zo ongevoelig zijn en niet zien hoe fout je bezig bent/was zeg.
Als ze had gevraagd: “wat is de beste boot voor X”, of gewoon normaal gereageerd had dan was het al zo anders geweest. En nu gaat het ineens over een leerling??
Zo en hoe. Ze had echt beter niks kunnen zeggen want dit is gewoon tenenkrommend. Boehoe, Mascha krijgt een naar gevoel van de prideweek omdat ze kritiek heeft gekregen. Mens rot op, het gaat helemaal niet om jou!
Vind het heeeeel raar om tijdens pride week een sneer uit te halen naar de lgbtiq+ community omdat ze haar niet direct accepteerden, ook al had ze toen nog nooit iets losgelaten over mogelijk pan zijn. Get off your high horse Mascha
Ja jij verwoord mijn punt beter hahha
Ja is ook zo, ik vind Mascha’s post ook belachelijk precies om wat @papierhier en @Soy.peor ook zeggen, spreek je dan de rest van het jaar ook een keertje uit voor queer rechten. Maar vind ook wel dat we moeten oppassen met mensen hun geaardheid invullen op basis van een relatie die ze op dat moment hebben, daarom viel ik een beetje over “ineens bi/pan” zijn.
Dat is ook zeker vervelend, maar de manier om dit (valide) punt aan te snijden is niet door de rest van de community aan te vallen, helemaal als ze het zelf destijds ook niet zo handig bracht door op zoek te zijn naar het leukste feestje.
Helemaal met je eens hoor!
Daar ben ik het mee eens hoor! Ik had het vandaag met mijn vriend er nog over (we zijn allebei bi) dat er zowel vanuit de gaycommunity als hetero community veel onbegrip is naar biseksualiteit/panseksualiteit. Ik probeer ook verder niks in te vullen voor iemand, maar het feit dat zij zo zielig doet op het moment dat het nu even “relevant/interessant” is raakte even een teer punt haha
Ik heb die Story van Mascha echt met open mond gelezen, vind het weer zo typisch
Ja het is ook gewoon wel lastig! Aan de ene kant geeft het veel onbegrip van beide kanten, aan de andere kant geeft het je ook bepaalde priviliges (want ik heb relaties gehad waar in ik wel zonder zorgen hand in hand met mijn partner over straat kon, wat een gay persoon nooit gehad heeft). Maar goed dit hele punt overstijgt het niveau waarop Mascha pride benadert
Ze heeft t alleen maar erger gemaakt, denk dat ze nu nog meer shit over d’r heen krijgt. En terecht.
Nou… met haar aanhang verbaasd het me niks als ze allemaal berichtjes krijgt met “oooo wat erg voor je mascha!!!”
Mascha is sowieso heel erg van de ‘ik kan nooit iets goeds doen en iedereen is tegen mij’ valt me op. Zat laatst een oude mukbang te kijken waarin dat heel erg naar voren komt en deze story past ook wel aardig in dat straatje.
Ja, volgens haar is ze ook ‘de enige die zoveel onnodige kritiek krijgt’ en haar collega influencers bevestigen dat volgens haar ook. “Goh Mas, ze moeten aaaltijd jou hebben”.
Arme meid.
Krijg er een beetje deze vibes bij, Mascha met haar sneer. “Ik heb nog openlijk steun betuigd of iets gedaan voor de community behalve zeggen dat ik pan ben, why are you excluding me.”
Ook heel erg bewijsdrang ofzo, het kan nooit eens zijn ik heb het goed punt. Het is dan altijd ja vroeger was ik zo arm… ja niet veel mensen weten dat… asielzoekerscentrum enzo… Maarja… en nu werd ik keihard voor alles wat ik heb
Ik denk dat veel mensen vielen over het feit dat haar bi/pan seksualiteit ineens out of the blue als schild gebruikt werd om de kritiek tegen te gaan, het voelde onoprecht. Ik kan dat niemand kwalijk nemen als ik eerlijk ben. Denk dat ze na dit bericht nog moeilijker gaat kijken naar pride :’)
Bereid je allemaal maar vast voor op het bericht van volgend jaar waar ze de lgbtq+ een nog hardere sneer geeft.
Ahhhh wat is ze ook een minderheid echt zo erg voor haar
Ze heeft het ook op Twitter geplaatst, daar staan iig kritische reacties onder.