Beutyblogtopic XL #12

Waaaauw. En waarom denkt ze dat pride alleen canal pride is??

7 likes

Oh ze gaat ook nog even lopen prediken wat de beste/vriendelijkste plek is om pride te vieren ook. Mevrouw de expert. Snapt ze nou echt niet hoe fakking dom ze bezig is?

20 likes

“waarbijb 1 of beiden niet cis zijn” volgens mij kan ze ook nog wel een lesje verschil tussen gender en seksualiteit gebruiken jezus

39 likes

Maar dit idd, mensen zoals zij beseffen niet dat pride méér is dan alleen “een leuke feestje op een bootje”. En dan huilie huilie van :sparkles:Pride is voor iedereeeeen​:sparkles: en juist zij (lekker wij-zij denken) zouden beter moeten weten.

Absoluut dat pride voor iedereen is, maar wees eens een oprechte ally en spreek je (ook buiten pride?) eens uit voor de lgbtqia+ comunityđŸ€·â€â™€ïž

Seeyousioe is trouwens leuk om te volgen op insta (sowieso), maar zij is pan in een op het eerst oog lijkende hetero relatie. En geeft ook regelmatig interessante (over andere onderwerpen ook!) info in haar stories.

6 likes

Waarom moet zij ook altijd als ze weer iets ‘‘ontdekt’’ heeft zich afvragen of er ergens communities of namen voor zijn. Typisch Mascha.

19 likes

Zucht

16 likes

Stug vol blijven houden
vooral niet luisteren naar mensen die proberen uit te leggen waarom je t niet helemaal bij t juiste eind hebt.

25 likes

Zo maar echt! Wout maakt een aantal punten die niet te ontkennen zijn en ze negeert het compleet.

4 likes

Nogmaals, wat wil ze nu zeggen? Dat de community pride voor haar verpest heeft? Huh?

10 likes

Dadelijk is dit onderdeel van het lab onderzoek

22 likes

Ja daar komt het wel op neer :neutral_face: :neutral_face:

4 likes

Haha ja precies, ik snap het doel van het verhaal totaal niet, lijkt wel alsof ze hiermee een sneer wilt maken naar de community dat ze ooit in het verleden gemeen tegen haar zijn geweest.

2 likes

Ik vind het echt jammer dat ik nu geen Twitter heb, mijn handen jeuken om direct op haar te reageren.

Hier kan ik zo slecht tegen, echt mijn bloed kookt. Ik heb vandaag mijn Facebook verwijderd om dit soort praktijken. Als je een discussie opent, iemand komt je tegemoet met punten en dan kies je er voor om alle sterke punten te negeren en focussen op iets onbenulligs. Ongelofeloos

7 likes

Ze heeft haar twitter een jaar lang niet gebruikt. Echt bizar dat dit je eerste tweet terug is. Even komen bewijzen hoe de community pride voor je verpest heeft.

15 likes

Ik wil maschas bubbel zo graag lek prikken met een mega dildo

44 likes

Wat een dom bericht van Massa. Zo typisch om het zo om jezelf te laten draaien vandaag. Kan daar echt slecht tegen. Leuk ook voor die leerling om dit nog ff zo te zeggen pff

3 likes

Antwoord lijkt me vrij obvious in dit geval, vanuit het perspectief van Wout

Wij = mensen die hinder ondervinden van hun geaardheid of gender identiteit, of mensen die strijden voor queerrechten

jullie = overig?

3 likes

“Je hebt nog nooit een goede piemel gehad, ik zal het je wel leren”

“oh mag ik ertusse nliggen AHAHAHAhHAHAH!!!11111!!”

Mannen zijn walgelijk soms. Echt heel kut en sneu voor je pleegmoeder :frowning:

“Er zijn idd heel weinig mannen die een vrouw kunnen laten klaar komen. Vandaar dat ik maar met vrouwen ben gaan daten.”

21 likes