Soms voel ik echt plaatsvervangende schaamte voor hoe wereldvreemd Mascha is maar dat ze wel graag de spotlights opeist.
Cis-relaties waarbij 1 niet cis is, Mascha? Really? Je behoort tot de lgbt-community maar blijkbaar ben je zo níet geïnteresseerd dat je je niet eens inleest over basic begrippen binnen ‘jouw’ community. Echt, sorry hoor maar is deze vrouw gewoon echt zo dom of noemen we dit naïef?
Zo kan je echt niet zijn. Ze is ook vriendinnen met Jessie, een transvrouw, dan zou ‘cis’ geen vreemd begrip voor je moeten zijn als je ooit ook maar iets over trans-personen en hun ervaringen hebt gelezen.
Ik wil altijd geloven dat ze zich nooit uitspreekt over maatschappelijke onderwerpen omdat ze InFlUeNcEr is maar eigenlijk is dat ook één grote BS want als Diana, Bonnie en Teske het kunnen, kan zij het ook met haar vOlWaSsEn PUbliEk. Op een blauwe maandag sprak ze zich uit over seksisme. En nu denk ik: volgens mij houd jij je gewoon echt niet bezig met alles wat verder reikt dan je achtertuin