Ik denk eerlijk gezegd dat dit soort dingen haar echt boven de pet gaan, ik krijg dat gevoel steeds vaker. Ook met dat “wetenschappelijk onderzoek in het lab” ze heeft denk ik werkelijk geen idee over een heleboel zaken. Ik denk dat het leven in een bubbel ook meehelpt, maar dan is “Ik laat me niet uit over maatschappelijke issues” wel een mooi excuus als je er eigenlijk geen bal van snapt.
Nee en dat geeft ook helemaal niks toch. Zolang ze er niemand actief kwaad mee doet hoeft ze niet het scherpste mes uit de lade te zijn.
Geeft inderdaad niet, maar zo’n houding die ze dan nu bijvoorbeeld aanneemt wel. Als je er niet zoveel over weet, blaas dan ook niet zo hard van de toren.
ik zie dat Mascha met Noor afgesproken heeft en zag bij Noor dat ze weer in een vakantiehuisje zit Mascha wordt langzaam maar zeker wel echt de queen of vakantiehuisjes
Straks komt ze nog met een LGBTQDNHDHDJDH???-planner met regenboog voorkant.
Vakantiehuisjesgloss
Eerder huizengloss
Ik heb haar ontvolgd na dit alles (volgde haar ook alleen nog maar op Instagram). Hoe kun je zo zijn, echt geen woorden voor.
Neeheee, houseygloss eerder. Ze komt uit Murica hè
Ze hoeft het ook allemaal niet te weten maar die gebeurtenis was een paar jaar terug. Na al die jaren alleen jezelf zielig vinden en zo onbekend zijn met de struggles van de lgbtq-community, maar wel ruimte willen innemen? Voor de basiskennis hoef je geen LGBT+ te zijn, alleen een beetje interesse tonen in anderen.
Wat ik zo verbazingwekkend vind is dat aan de ene kant ze zo ontzettend wereldvreemd zijn en de meest rare conclusies trekken (gregors roots/pride) en tegelijkertijd ook echt vaak de enige logisch nadenkende influenza’s lijken te zijn, zoals bijvoorbeeld met het houden aan corona regels/wel gewoon vaccineren/anti onzin coaches ect. En om ze die credits te geven: ze hebben inderdaad een multi-culturele vriendengroep, ook met mensen met diverse opleidingsachtergronden/sociaal-economische situaties. Lang verhaal kort: soms denk ik wel eens dat Mascha de enige influencer is die nog redelijk normaal is gebleven en dan zegt ze weer iets met die bewijsdrang van haar en dan is het patsboemweg
Misschien heeft ze, net zoals met de pride, geen zin/behoefte etc. Om zich er een beetje in te verdiepen en doet ze maar “gewoon” wat de overheid je vraagt te doen? Vind deze beide acties eigenlijk niet zo tegenovergesteld van elkaar zeg maar.
Noor zit toch in het huisje? De foefs komen op bezoek.
Haar laatste post is een late night douche foto semi sexy
Dat doen ze niet in het huisje van de foefs lijkt mij
Maar ik vind Mascha wel weer de plank helemaal mis slaan met haar verhaal.
Not your moment Mascha
@Pudding ik vind het ook niet echt uitersten ofzo? Die andere influencers waren aso, dat zij zich aan de maatregelen houden, zoals de meesten van ons mogen we toch op z’n minst verwachten.
Ook zegt een diverse vriendenkring hebben heel weinig. Veel mensen die onbewust racistisch doen bijvoorbeeld, gebruiken dat vaak als reden om hun gedrag goed te praten. En als je zo weinig weet van lgbt+ en daarom onbewust onwenselijk gedrag vertoont, is een diverse kring voor sommigen een excuus.
Ik weet niet, ik vind die onwetendheid over bepaalde dingen een, dan wel onbewuste maar onwenselijke keuze.
Nou ja misschien was het wel gemakzucht inderdaad, dat kan ik niet inschatten. Vond het vorig jaar wel goed dat zij zich uitsprak erover.
@betty ja die uitspraak is ook vet raar. Maar ik vind het als ‘kijker’ dus wel fijn om te zien dat ze dus wel diverse vrienden heeft. Daardoor heb ik het idee dat ze open minded is en niet racistisch, waardoor ze in mijn achtig stijgt. Te bizar eigenlijk toch?
@Nestley_Toulhouse nee inderdaad, ik vind het nu na jullie reacties ook geen uitersten meer haha. De lat ligt behoorlijk laag, eigenlijk te bizar voor woorden dat jan en alleman mensen kunnen beïnvloeden door dit soort platforms terwijl ze 9/10 geen kennis of kunde hebben over al die onderwerpen. Ik vind die houding van jezelf continu verdedigen ook echt schadelijk, geef je niet echt een signaal mee af dat je open staat voor feedback…
Ik vond het ook raar dat voor HAAR pride in teken staat van liefde voor iedereen. Sinds wanneer bepaalt zij wat de betekenis van die dag is?
Naja, alles was er gewoon raar aan.
Je hebt mensen die tone-deaf zijn en mensen die gewoon een complete gehoorgang missen. Mascha behoort tot die 2e categorie. Ik vind het gewoon bizar dat ze het niet helemaal begrijpt.
Beetje zoals J.K. Rowling en het transgenderdebacle maar dan de light-versie. Mensen waarvan je verwachtte dat ze bepaalde dingen wel een beetje zouden begrijpen.
Waar struggelt zij mee dan? ‘Met dit alles’, wat alles? Vrouw, je bent straight-passing en hebt al 1000 jaar een hetero-relatie, welke struggle heb je doorstaan vanwege je geaardheid? Die mini Twitter beef? Hahahaha, hopeloos😭