Beutyblogtopic XL #13

Dat viel mij ook gelijk op, het verstoppen van de buik. Wanneer je hier erg onzeker over bent begrijp ik dit overigens wel. Ik heb nog even de vlog (geüpload op 25/12/2021) bekeken en vergeleken. Jammer dat er zoveel bewerking is toegepast, want ik vind het verder wel leuke foto’s.

5 likes

Ik zou echt boos worden als ze mij zo hadden geshopt. Dat ene armpje is mini en het hele hoofd uit verhouding. Dat hoofd is huge, bijna net zo lang als het bovenlijf?

7 likes

Ik snap ook niks van de lengte van die legging. Zo half over je hielen. Of heb ik weer iets gemist?

7 likes

Wat heeft grazia trouwens met Mascha? Ik zie de hele tijd op facebook allemaal random berichten langskomen, waarin ze haar helemaal ophemelen. Die berichten kom ik nergens anders tegen.

2 likes

Ze heeft een column in Grazia

7 likes

Er zit een gat in voor de hiel (te zien op de bovenste foto) dus het hoort blijkbaar zo.

Lijkt een beetje op zo’n legging met bandjes onder je voeten zoals je in de jaren 90 zag, wat mij toen een van de coolste dingen leek om te dragen (samen met bretels en een jas met een binnenzak :nerd_face:)

12 likes

Een skibroek noemden wij dat!

12 likes

Ja de skibroek! Een 90’s trend waarvan ik durfde te zweren dat die nooit terug zou keren, ik had het weer eens mis.

7 likes

ik word echt niet goed van dat gejenk van mas en greg. midden in de nacht HEVIGE koorts omgggg en 's ochtends ging het niet goed, nee ging niet goed, kreg lag op de grond en kon niet eens praten. legionella vergiftiging, horloge gaf een sp02 meting van onder 90 ohhh ging echt niet goed. koppijn dus koolstofmonooxidevergiftiging maar geen gas in huis maar dat is het

en daar moet je dan 3.5 minuut over ouwehoeren in je vlog van 9 minuten. doe gewoon rustig.

24 likes

Maar ze zijn dus vergiftigd?

9 likes

Ik zie dit echt niet?

6 likes

Meerdere keren in 12 uur, het is ongelooflijk

21 likes

Kon het niet gewoon een restantje Corona zijn? Tenminste als ik ziek ben heb ik vaak een laatste dagje dat ik goed beroerd ben en vervolgens is het over.

Overigens valt het mij op dat ze vaak koorts/verhoging hebben.

nee. ze zijn vergiftigd.

28 likes

Nee ze wil de curly girl methode bij Mila toepassen.

38 likes

Oneens, ik heb krullen en cgm geprobeerd en nog nooit zulk slap en vet haar gehad als toen

20 likes

Gewoon proberen, maar het zou mij verbazen als Mila daadwerkelijk krullen heeft.

5 likes

Niet weer deze discussie over de cg method :cry: :cry:

Forummer 1: ‘wow de CG method werkt echt goed!’
Forummer 2: ‘ehh nee dat is echt onzin werkt niet’
Forummer 3: ‘omg ja weet je nog influencer X die toen van die vreeeeeselijke slierten had echt GEEN gezicht’
Forummer 4: ‘vind het persoonlijk echt zó irritant dat opeens iedereen krullen mooi vind want ik ben vroeger altijd gepest met mijn krullen’

Repeat

87 likes

Tijd om weer te verhuizen naar de natuur!!

4 likes

En over alle andere thema’s zo ongeveer :joy:

4 likes