Beutyblogtopic XL #13

Gregor lag op de grond? Oh gut haha

4 likes

Maar had hij vroeger dan geen bos krullen als ze dat zegt? Ik heb mijn dikke haar ook van mijn vader, al was hij als twintiger al kaal

5 likes

Het viel mij wel gelijk op

6 likes

Ja hij lag met koorts op de grond en kon niks meer zelfs niet praten! Dus hij ging te voet naar de huisarts.

13 likes

Vergiftiging! Eerst salmonella en toen koolstofmonoxide

Oh nee legionella

5 likes

QUE?

8 likes

Ik vind dit wel een beetje flauw… Ik zou me ook zorgen maken als mn partner en ik beide ineens koorts krijgen.

@Ovenschaal Ze dachten zelf eerst dat het een legionella uitbraak zou zijn vanwege de haard die ze in de slaapkamer hebben staan, omdat ze net het water bijgevuld had. Daarna opperde de huisarts koolstofmonoxide vergiftiging maar Mas zei al meteen dat dat het niet kan zijn want ze hebben geen gas-aansluiting.

Edit: wat het dan wel was is een raadsel :sweat_smile: waarschijnlijk staartje corona?

7 likes

Ik heb zelf gelukkig geen corona gehad dus weet niet hoe het verloop is, maar als je al 5+ dagen geen klachten hebt en ineens weer koorts… Ja, zou ik toch wel gek vinden zeker als je het allebei tegelijk ineens krijgt.

8 likes

Vergeet niet de “als je zoveel producten in je haar moet stoppen dan heb je geen krullen van jezelf!!!”

7 likes

Het moet bij de Foefjes allemaal gewoon net weer even wat extra en dramatischer allemaal. En vooral Gregor natuurlijk, alles wat hij doet wordt uitvergroot door Mascha en hemzelf. Ze spelen in een soort toneelstuk van hun eigen leven.

26 likes

Hide your kids, hide your wifes, hide your waterdamp kachels!!!

6 likes

Ze werden in het vorige huis toch ook steeds ziek van iets. Bouwstof? Misschien kan de Dyson weer wat uitmeten haha

17 likes

Het is misschien wel flauw maar zo zegt mascha het zelf allemaal…ik werd er geen wijs uit wat ze dan hebben…er was ook geen conclusie.

Het sloeg op de longen en koorts…maar dat ze de dag ervoor nog Corona hadden lijkt opeens er niet toe te doen.

12 likes

All hate aside moet ik zeggen dat Gregor er heel goed uitziet in Mascha haar instastory’s!

Voor degene zonder insta of die geen zin hebben om het zelf helemaal op te zoeken

8 likes

Ja hij is knapper zonder bril

10 likes

Zie je, iedereen wordt knapper met een esma.

32 likes

Wauw heel ander gezicht zonder bril en zonder extra kilo’s!

6 likes

Zonder extra kilo’s…?

49 likes

Dat gregor ooit een hete boy was wil ik wel aannemen, maar dit is gewoon een lucky shot.

15 likes

Sinds wanneer drinkt Mascha alcohol? Ze zei vroeger altijd dat ze er “allergisch” voor was door een probleem met haar darmen en dat ze zelfs een heel klein beetje niet kon hebben. Inclusief een enorm drama toen ze een stuk taart had gegeten en ze erachter kwam dat er alcohol in de kleurstof van het glazuur zat (OMG bijna pure alcohol, straks word ik superdronken! Wat moet ik nu doen, help!!)

44 likes