Vergeet de fles wijn niet…
Was dat niet de vanille aroma en dat ze toen borstvoeding gaf. Was iig erg overdreven allemaal
Volgens mij heeft ze wel eens verteld dat ze wel weer alochol drinkt, maar niet vaak en niet alles ofzo. En dus overduidelijk geen wijn
Nee waar ik het over heb is veel langer geleden, maar misschien dat het vaker gebeurd is.
Dat met die fles wijn was ik alweer vergeten. Als ze wil drinken moet ze dat vooral doen trouwens, doe ik zelf ook, daar gaat het niet om, maar door de verschillende dramatische momenten en ‘statements’ uit het verleden verbaasde het me gewoon?
Denk wel dat als ik pas na mijn 25e of 30e was begonnen met drinken ik een aantal betere keuzes had gemaakt in mijn leven 🥲
Van je fouten kun je leren
Ik snap je verbazing natuurlijk maar eigenlijk is het heel gek dat vloggers nooit kunnen terugkomen op dingen die ze hebben gezegd omdat het op beeld staat. Volgens mij is er geen een mens dat nooit terugkomt op uitspraken of van mening veranderd of altijd consistent is.
Esma’s kun je overigens ook alcoholvrij maken. Of ‘virgin’ zoals de foefs het waarschijnlijk zouden noemen.
Of je doet het nog een keer of 392 want wel leuk
ze heeft het wel eens in een vlog benoemd dat ze nu af en toe wel eens drinkt. Maar nog steeds geen wijn volgens mij
Ze had toch iets met haar darmen waardoor ze niet tegen alcohol kon? Dat ze daar heel erg ziek van werd/gelijk naar de wc moest, zelfs na het kleinste slokje?
Dus misschien kan ze er nu wel gewoon tegen.
Sws gaat ze dit volgende week benoemen
Je hebt gelijk, en natuurlijk kan dat wel! En omdat ik haar zelf niet volg kan het goed dat ik het gemist zou hebben, mocht ze daar een update over gegeven hebben.
Omdat het in dit geval om iets lichamelijks ging, wat klaarblijkelijk nogal heftig was (eerder waren een paar druppels volgens haar een enorm probleem), had ik niet verwacht om haar met een cocktail in haar hand te zien. Fijn als ze daar nu geen/minder last meer van heeft
Ik vind esma trouwens wel een van de vreselijkste woorden/afkortingen ooit Ik denk niet dat ik daar over een paar jaar anders over denk
Een espresso??
IK. WIL. GEEN. WIJN!
met suiker!
Alcoholvrije koffielikeur. ik zou er ook niet voor betalen maar restaurants vragen er vrolijk 8+ euro voor.
Een leerling van me heette Esma, ik mag hopen dat zij alcoholvrij was op 11-jarige leeftijd. Stomme afkorting.
Je bent zelf stom.
@LaPetiteRobeNoire
Zie nu dat jij het ook al zei. Het gebruik van heerlie afko’s is de hill I will die on.
Haha ja het is een vrij bekende Arabische en Turkse naam. Wist niet dat het een alcohol drankje was met koffie.
ESpresso MArtini
Maar de wodka dan? Is die tegenwoordig ook al alcoholvrij te krijgen