Uit de kraan
Wodka heeft niet een mega uitgesproken smaak dus volgens mij laten de meeste alcoholvrije recepten dat gewoon weg. Maar goed ik ben geen ambassadeur van de alcoholvrije cocktail, slechts ambassadeur van de afko esma (of elke goede niet stomme(!!) afko).
Ik heb het alleen regelmatig ergens op de menukaart zien staan.
amba van afko esma present
Al deze afkortingen ken ik echt niet. Heb blijkbaar wat gemist in m’n leven
Laat ik antwoorden met een afkorting
Wel jammer dat je dan met een glitterplaatje komt. Die hebben we in 2019 al achter ons gelaten.
Helaas ben ik te cheugy voor stickers
Op dit soort momenten is Google je beste vriend
Mijn DM staat open hoor voor alle arme zielen zonder kennis van de juiste afko’s. Ik help jullie graag!
Ja ok, zal kappen nu.
Onze lokale Urban Dictionary
Gelukkig wel. Wat moesten we toch zonder Google?!
Mascha heeft weer een kledingkast ‘organizen’ video hoor. Ze is in ieder geval heel consequent in haar inspiratieloze streak aan materiaal.
Ze heeft gewoon nog geen goede systemen ervoor gevonden
Ik vind dit best herkenbaar. Ik denk ook altijd dat ik dingen nu op x of y manier ga aanpakken dan dat alles voortaan op rolletjes gaat lopen en 2 dagen later is het weer chaos.
Ja hahaha ik kan ook maximaal 3 weken m’n kledingkast netjes houden totdat life happens en ik weer lui word in mijn “systemen”. Houd je bezig zo!
Het leven is toch ook veel te kort om veel tijd en moeite te steken in al die organisatie dingen. Als Mascha minder zooi zou kopen zou ze ook niet zo vaak hoeven te organisen.
Mascha heeft het over WW en Hello Fresh in haar stories. Hoe meer ik over WW hoor, hoe vermoeiender het mij lijkt
Wel boeiend dat hele verhaal in dat ze dingen door vier deelt. Hello Fresh geeft voedingswaarden per persoon aan.
Hoe meer ik over WW hoor, hoe meer ik denk…. dit is gewoon calorieën tellen en dat kan ook gratis zonder een duur abonnement.