Al deze afkortingen ken ik echt niet. Heb blijkbaar wat gemist in m’n leven
Laat ik antwoorden met een afkorting
Wel jammer dat je dan met een glitterplaatje komt. Die hebben we in 2019 al achter ons gelaten.
Helaas ben ik te cheugy voor stickers
Op dit soort momenten is Google je beste vriend
Mijn DM staat open hoor voor alle arme zielen zonder kennis van de juiste afko’s. Ik help jullie graag!
Ja ok, zal kappen nu.
Onze lokale Urban Dictionary
Gelukkig wel. Wat moesten we toch zonder Google?!
Mascha heeft weer een kledingkast ‘organizen’ video hoor. Ze is in ieder geval heel consequent in haar inspiratieloze streak aan materiaal.
Ze heeft gewoon nog geen goede systemen ervoor gevonden
Ik vind dit best herkenbaar. Ik denk ook altijd dat ik dingen nu op x of y manier ga aanpakken dan dat alles voortaan op rolletjes gaat lopen en 2 dagen later is het weer chaos.
Ja hahaha ik kan ook maximaal 3 weken m’n kledingkast netjes houden totdat life happens en ik weer lui word in mijn “systemen”. Houd je bezig zo!
Het leven is toch ook veel te kort om veel tijd en moeite te steken in al die organisatie dingen. Als Mascha minder zooi zou kopen zou ze ook niet zo vaak hoeven te organisen.
Mascha heeft het over WW en Hello Fresh in haar stories. Hoe meer ik over WW hoor, hoe vermoeiender het mij lijkt
Wel boeiend dat hele verhaal in dat ze dingen door vier deelt. Hello Fresh geeft voedingswaarden per persoon aan.
Hoe meer ik over WW hoor, hoe meer ik denk…. dit is gewoon calorieën tellen en dat kan ook gratis zonder een duur abonnement.
ik heb de hele video doorgescrolld maar ik hoor niks over hf of ww
Ze heeft het erover op Instagram.
Ik vind het zo kwalijk dat ze zegt dat je opnieuw leert eten. Nee, je leert eten binnen een puntenaantal. Wat letterlijk gewoon een dieet is.
“Ik hou van croissantjes en eet ze nog steeds” maar dan wel toelichten dat ze dan niet voor een croissant kiest omdat hier meer punten aan verbonden zijn.
Sorry ik vind dit zooo fout… dit is niet opnieuw leren eten, dit is een eetstoornis ontwikkelen