Beutyblogtopic XL #13

Nou dat speelhoekje van Alexis ook, ik zie eigenlijk geen speelhoekje maar een perfect gestyled luxe behangen kast met beige en houten accessoires.
Ik heb als kind bijvoorbeeld met mijn moeders make up lekker over het behang geschilderd. :laughing: Zou dat bij haar nooit gebeuren?

(ik dacht zelf ook dat alles hout en beige moest qua speelgoed, maar als ik zie hoe blij mijn baby wordt van hysterische kleuren, geluidjes en lichtjes gun je ze dat toch)
Ze zal niks te kort komen want harstikke leuk en vrolijk kind Alexis volgens mij, maar waarom moet alles zo perfect ik wordt er kriemelig van. Wat ik zie in de story’s lijkt me geen realistische weerspiegeling van huishouden met 2 jonge kinderen, ik loop met overal spuug in mn haar met kolfflesjes en poepluiers te rennen.

18 likes

Josh V zit ook niet op Instagram om dit te laten zien.

Daarnaast ís zij gewoon niet de standaard in NL omdat ze veel meer geld hebben. En dus hebben zij schoonmakers, PA’s, mensen die de was doen, de tuin, en weet ik veel hoeveel meer hulp zij gewoon in kunnen kopen.

11 likes

Je kinderen los laten gaan in haar huis om haar huis overhoop te halen? Waarom?

10 likes

Dit vind ik ook ergens afgunstig overkomen, waarom je kinderen daar los laten gaan? Het is oke als iedereen het anders doet en het huis er niet zo uit ziet als bij Josh & je daar wat over denkt/voelt maar voelt ook wat moedermaffia-achtig dit soort opmerkingen.

19 likes

Nee hoor, Alexis speelt regelmatig met de nieuwe make up van Charlotte Tilbury die ze aan gorten slaat tijdens het uitpakken onder toeziend oog van Josh.

7 likes

Maar dat heeft er toch helemaal niks mee te maken? Alsof Josh en haar kind er rekening mee moeten houden dat jij ergens voor moet sparen? Het kan dat je het zonde vindt van spullen dat ze “zomaar” kapot gemaakt worden maar dat moet niets te maken hebben met dat jijzelf een ander uitgavenpatroon hebt omdat jij geen CT kan betalen.

20 likes

Ja ik hoor dat mensen wel vaker zeggen “van de realiteit verwijderd”. Maar dit is toch gewoon hun realiteit? Die is nu eenmaal anders dan die van de meeste kijkers maar ja, daar kijken mensen toch ook voor? Om die luxe te zien. Anders kun je wel naar filmpjes van je buurvrouw kijken.

12 likes

Sommigen vergelijken het leven van anderen echt teveel met zichzelf. Hoe anderen hun kinderen opvoeden en wat ze wel/niet toestaan is hun zaak. Sommige reacties komen zo jaloers over.

18 likes

Als Josh fotos deelt van spuug in haar haar, rondrennen met poepluiers en weet ik wat dan volg ik haar niet meer. En ik ben vast de enige niet.
@Tubing

12 likes

Toevallig zag ik gisteren een foto van haar waar ze haar ondergespuwde colbertje laat zien. Stond in haar story

1 like

Mascha is ‘op de most beautiful gym in Amsterdam’ in haar stories.

Gieren weer… ze ziet soms echt hele andere dingen lijkt wel…

3 likes

Er staat ook klein #gekregen bij

6 likes

Haha, sporten bij the most 13 in een dozijn gym in Amsterdam

2 likes

Ah, niet gezien. Ik snap het, dan zou hij voor mij ook heel mooi zijn ja.

Ja maar dat staat wat mij betreft dus los van wat het kost terwijl jij het daaraan koppelt in je eerdere berichten. Ik vind dat een kind sowieso niets zomaar moet vernielen, ongeacht of het €1 of €50 kost. En dat heeft wat mij betreft niets te maken met of Josh dingen kan kopen waarvoor anderen moeten sparen of misschien nooit kunnen kopen.

5 likes

Die sportschool oogde superklein.

9 likes

Haar hele leven speelt zich af in Boat & Co he.

2 likes

Maar zijn dit dingen die ze zelf koopt of die ze gesponsord krijgt? In dat laatste geval zou ik me als merk ook wel gedisst voelen

De dag dat welk kind dan ook met lippenstift over het behang hier thuis gaat wordt het echt niet gezellig hoor. Dat het kan gebeuren is één , maar ik ga mijn huis er echt niet op inrichten.

13 likes

Nee ik ook niet en het is hier ook nog nooit gebeurd. Niet elk kind doet dat.

9 likes