Beutyblogtopic XL #13

Josh heeft toch maar alleen nude lippenstift.

21 likes

En dan vooral het feit dat ze het wel gewoon correct kan spellen als ze het niet haastig en op de lazy Mascha manier weg zou tikken. Het gemakzucht is vreselijk irritant. Het is je werk, als je spon posts plaatst, stop er 5 minuten extra tijd in om te kijken of je spelling klopt.
Maargoed, als dat bij een boek al niet lukt…

5 likes

Dan was haar oorspronkelijke tekst waarschijnlijk wèl correct :joy: :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Met 4 uitdagende concepten (Holy Booty, Holy Shred, Personal Training & Open Gym) kun je volledig tot het uiterste kunt gaan! Of volg onze exclusieve small group workout: Holy Build.

Holy hell :nauseated_face:

12 likes

Holy juice :smirk:

12 likes

Nederlands en Engels zijn natuurlijk ook niet haar moedertaal, ondanks dat ze in Murica heeft gewoond en expert is en in Nederland is opgegroeid😅

2 likes

Ik heb een gelijkenis tussen mij en Krek gevonden. Mas probeert een pate (bolletje??) open te maken door een smeermes recht erin te drukken. Krek zegt precies mijn ergernis. Je breekt en het mes en het bord. Dit kan zoveel makkelijker en sneller en veiliger. Lol

4 likes

je breekt het mes op een bolletje paté?

8 likes

Als dat zo is dan zou ik adviseren om de pate niet meer te eten

27 likes

Nee, maar wel als je uitschiet en met die kracht op t bord komt dan is of t bord stuk of je mes gebogen lijkt mij

4 likes

Ik las scheermes🤯

11 likes

Joy van Beautynezz kwam ineens voorbij op m’n feed na een paar jaar en jeetje die is volwassen geworden (je verwacht het niet). Echt heel knap ook.

23 likes

Voelt precies ook illegaal om haar zo te zien, terwijl ze al lang geen kind meer is.

Super knap meisje inderdaad!

15 likes

Vraag me toch af wat die ‘beroemdheid’ met zo’n jong kind doet. Lijkt me heel vreemd als als tiener iedereen zich om je bekommert, op die leeftijd had ik dat verschrikkelijk gevonden. Ook haatcomments hakken als je zo jong bent er best wel in. Beautynezz q&a?

3 likes

Meine gute die Mascha kriigt haar contentminuten wel vol: van 0:34 tot 2:00 filmt ze hoe ze met Mila op de grond zit te kroelen, rustgevend muziekje incluis. Echt ongelooflijk hoe ze haar kind zo met de wereld deelt.
Ik hoop het écht niet maar het is denk ik maar wachten totdat een van de influ-babies iets overkomt.

2 likes

Iets overkomt? Wat bedoel je precies?

3 likes

Dat een of andere wacko krankzinnige vrouw (of man) met onvervulde kinderwens totaal obsessed wordt door zo’n influ-baby en jaloers of verdrietig wordt van al die lieflijke beelden en daar op de een of andere manier baar gaat handelen. Dit is gewoon link.
Als mijn vrienden met kind en misschien 300 volgers hun kind al onherkenbaar maken op de socials, waarom doet een bekende influencer het dan niet?

5 likes

Omdat het veel oplevert

3 likes

Ja precies. Het bekende antwoord. Veiligheid van je kind tegenover verhoogde sponopbrengsten. Ik snap het.

4 likes

Sorry maar dit is echt best wel onzin toch? Keur op geen enkele manier het uitbuiten van kinderen door influencers goed, maar dit lijkt me niet echt een reeel gevaar. Dat het de privacy schendt is al reden genoeg toch?

Ik luisterde laatst een radio docu waarin een volwassen man een bandje vond in het huis van zijn vader waarop een gesprek stond over hem tussen zijn vader en een astroloog in de jaren ‘70. In het gesprek sprak zijn vader over zijn zoon die toen 11 jaar was en de problemen die hij ervaarde in de opvoeding. En die astroloog ging daar voorspellingen over doen en verklaringen voor geven etc. Het was echt een ontzettend hard gesprek (buiten het feit dat die hele astrologie nergens op sloeg natuurlijk), maar die man zat nu echt vol vragen met wat zijn vader toen over hem vertelde (vond hij me echt zo lui, heeft hij dit zijn hele leven gedacht, hoe heeft dit gesprek zijn omgang met mij beïnvloed etc). En toen dacht ik echt omg dit gaat om 1 gesprek van een uur. Moet je nagaan als je ouders alles over je leven bespreken, continue de moeilijkheden delen en dat ook nog eens openbaar maken en advies van duizenden mensen krijgen. Was me daar opzich wel van bewust, maar die docu maakte het nog wel meer duidelijk hoe pijnlijk dat kan zijn.

19 likes