Beutyblogtopic XL #13

Ja, wat voor namen waren er allemaal? Ik kan mij vaag nog een miss murphy en pinky polish herinneren. Maar er zaten er ook veel op het egf forum, geen idee wat ze nu doen of heten.

2 likes

En alsnog deelt ze heel veel over hem…

2 likes

Pinkypolish is gewoon ineens verdwenen

10 likes

Ja, veel van die bloggers zijn verdwenen maar sommige zie ik soms weleens op Youtube. Dan zijn ze gewoon overgestapt naar video.

2 likes

Volgens mij kreeg die een goede baan bij Unilever, en heeft die haar blog gewoon een stille dood laten sterven. Maar zij was wel leuk!

Ik mis dat ouderwetse beautybloggen nog wel eens. Het kan bijna niet meer, het zo commercieel geworden.

9 likes

Echt hè, uit school/studie komen en thuis als eerst al m’n favo blogs langs om daarna voor de 2e keer in de week een uur bij het Catrice schap te staan in de Kruidvat.

63 likes

Ik mis die onbezorgde tijd :pleading_face:

13 likes

Ik las ook altijd in een volgorde
Teske Vera Mascha
En dan nog wat andere blogs als ik daar zin in had

8 likes

Omg ja dit mis ik ook zo erg. Als Essence of Catrice een nieuwe LE hadden meteen langs de Kruidvat, die 1+1 actie van de Kruidvat, m’n eerste lipstick van MAC kopen en urenlang door Boozyshop scrollen om vervolgens niks te mogen bestellen van m’n ouders.

Wel jammer dat dat een beetje over is allemaal. Liep laatst in de Sephora en wist ook gewoon niet meer wat ik moest kopen en welke merken leuk en goed zijn terwijl ik vroeger echt alles wilde hebben. Beter voor m’n portemonnee ook wel eigenlijk.

36 likes

Zo maar echt niet normaal hoeveel zij over Pippa deelt inderdaad :flushed:

8 likes

Vooral veel over haar poep

6 likes

De link naar kaas was ook vrij bijzonder :woman_shrugging:

9 likes

Leuk dat Debbie een foto deelt uit 2014 met haarzelf, Mascha en Cynthia erop!

4 likes

Wat heeft Mascha daar een super jong gezicht!

3 likes

Eerder een beetje awkward aangezien ze al lang niet meer bevriend zijn? Als een vriendin van mij van 10 jaar terug ineens een foto zou plaatsen zou ik denken uhh wtf wat wil je hiermee zeggen. Maar misschien hebben ze een betere band dan ik denk

16 likes

En na dat reisje naar Dubai was de vriendschap tussen Mascha en Cynthia ook over, beetje awkward :grimacing:

14 likes

Ooh had zij niet zo’n enorme leuke blog? Ook met sneakers enzo?

2 likes

Hmm, dat kan ik me niet herinneren. Zij was volgens mij altijd redelijk degelijk in haar kledingstijl dus ik denk niet dat ze van de sneakers was.

Ik denk dat ik wel weet wie je wel bedoelt. Dat was zo’n meisje met donker haar, klein beetje alternatief en haar vriend heeft toen een ernstig (volgens mij motor) ongeluk gehad. Maar hoe ze heet weet ik niet meer.

1 like

Er was ook een Laura met iets van Diva in haar naam toch, iets van blabla Diva Laura? Weet alleen nog dat ze rood haar had, maar zij leek ook opeens echt verdwenen (of ik heb gewoon veel gemist)

7 likes

Beautybeforebreakfast?

8 likes