Beutyblogtopic XL #13

Volgens mij woonde ze toen nog in New Babylon, dus echt al lang geleden. Djeez waarom weet ik dit.

3 likes

Mijn ouders hebben (30+ jaar geleden) ooit 1x met mij als peuter business class gevolgen. Was ook nog eens een vlucht van meer dan 10 uur. Bedrijf van mijn vader betaalde.

Dat was eens maar nooit meer. De rest van de passagiers zat daar juist om niet tussen bijdehante peuters te zitten :sweat_smile:

Dus daarna vlogen ze altijd economy :smiley:

6 likes

Interessant waar men zoals voldoening uit haalt

8 likes

Voor straf moet jij met de bus naar Salou dit jaar

15 likes

De grootste fout die ik ook spotte was in een kookprogramma.

Baking powder - spekpoeder

:weary:

9 likes

Zo ik heb echt een deja vu van deze laatste post.

Iemand anders ook?

3 likes

Nou dit idd. Dat gezeik op kinderen in het vliegtuig altijd… Ik heb daar niks mee.

Mensen in joggingkleding in het vliegtuig daarentegen… daar heb ik een hele hoop over te zeggen. Ik zit liever naast een peuter dan naast iemand in een FC Barcelona joggingpak. Kleed je gewoon aan a.u.b.

14 likes

Als ik jullie ooit tegenkom in t vliegtuig he en jouw kind jengelt duw ik jullie allemaal het vliegtuig uit!

Nee grapje zou ik nooit doen. Een duur ticket kopen bedoel ik he.

10 likes

Ik denk dat medepassagiers minder last hebben van Mila dan van de foefjes zelf “Nouuuu moppie kijk dan!!” slurpt speeksel weg

28 likes

Liever 10 Mila’s om me heen dan 1 foefje

12 likes

Je kunt ook miles inleveren en dan hoeft first class niet eens achterlijk duur te zijn. Zag laatst dat Sam Chui voor 500 dollar first class vloog.

3 likes

Ik las Milas. :scream: :face_with_monocle:

3 likes

Nou dit vind ik dan weer gemeen.

Volgens mij zijn Mas en Greg sociaal prima, denk echt dat zij hun best doen en ze maken snel vrienden, denk echt niet dat zij daar heel dom gaan zitten doen in First Class. Dit is wel zo’n echt Mascha luxe moment, daar gaat ze echt vol van genieten, ik voorspel een hoop ‘foefje kiiiiiiiiijk nou’ bij alles en dat gun ik haar wel. Daarna nog een verwarrend gesprek geven over hoe dankbaar ze is dat ze dit mag doen en dan hoppa door naar de iHop.

Toch leuk voor d’r

33 likes

Ziek grote koffer gekocht voor €1600. Zal ik een vest meenemen voor in de airco? Zooo moeilijk…. Maar je kan er altijd daar een kopen! Ik kijk die vlogs alleen voor de heerlijk kromme logica.

9 likes

Maar Sam chui vliegt wekelijks. Zijn hele kanaal is erop gebaseerd. Ik kan je vertellen dat miles met 1-2 keer per jaar een reis niet genoeg zijn om goedkoop aan tickets te komen.

8 likes

Je moet dan toch ook altijd met dezelfde airline vliegen? Heb weleens gehoord dat je idd gratis upgrades kan krijgen, maar dan moet je echt tientallen keer per jaar met dezelfde airline vliegen.

5 likes

Nee, er zijn 2 grote waar je bij spaart. Sky team of star alliance. Daar zijn allerlei airlines bij aangesloten en dan spaar je bij 1 vd 2 als je met de aangesloten airlines vliegt.

Upgrades kan je krijgen, maar dan heb je inderdaad heel veel met hun gevlogen of je ziet er fancy uit. Iemand in een joggingspak krijgt bijna niet zomaar een gratis upgrade. :woozy_face:

4 likes

Oh ja ik gun het haar zeker en vast ook, dat zeg ik ook helemaal niet hé. Als ik het kon, waarom niet. Ik doelde meer op het feit als je bekend met de vorige vlogs wanneer ze business class vlogen (met Max en Marije, of naar Hong Kong), dan weet je dat ze bijna climaxen vanwege een stoel die naar achteren kan schuiven met dan bijna luid gegil “nou kijk foef!!”. Maar uiteindelijk dan nog liever dit dan zuurpruimen die het allemaal vanzelfsprekend vinden

2 likes

Wow echt? Dus… er is min of meer een tactiek om gratis upgrades te krijgen ofzo?

1 like

Yep…

4 likes