Beutyblogtopic XL #13

Als je vindt dat iemand er geweldig uitziet hoeft dat toch niet perse met dun of slank te maken te hebben?

Ik vind haar er ook echt goed uitzien ten opzichte van een tijd terug. Heeft voor mij te maken met haar hele uitstraling. Voor mij straalt ze uit dat ze goed in haar vel zit.

8 likes

Ik kan eigenlijk nooit zien of iemand straalt of niet straalt.

48 likes

alleen als ze highlighter dragen :joy:

13 likes

Je krijgt via een feed inderdaad maar een beperkt stukje van iemands leven. Ik krijg nu gewoon meer de indruk dat haar zelfvertrouwen een mooie groei heeft gemaakt. Ook door haar stories, haar eerlijk verhaal over voeding, dragen van strakke kleding. Vroeger verstopte ze zich door een lang vest of blazer binnenshuis te dragen. Ik herken dit want ik doe het zelf.
En daarmee bedoel ik niet dat ze vroeger niet straalde, integendeel, ik heb haar altijd een mooie vrouw gevonden maar ze lijkt nu opengebloeid te zijn (dit staat trouwens volledig los van de kilo’s)

11 likes

Voordat ik mijn reactie plaatste heb ik terug gescrolled op haar feed naar ongeveer 2 jaar geleden. En nu heb ik het nog een keer gedaan. En kom echt tot de conclusie dat ik haar nu meer vind stralen dan toen. Ze oogde toen voor mij vlakker, ook al straalde ze voor de foto.

Heeft voor mij niet te maken met haar figuur. Jammer dat dat er wel van gemaakt wordt.

28 likes

En dat is nu net wat ik niet probeer te zeggen (de eerste initiële post over haar was trouwens niet van mij, ik probeer het net voor haar op te nemen, net zoals tegen mensen die zeggen dat ze hobby’s snel opgeeft). Ik zeg toch net dat ik haar vroeger ook erg mooi en leuk vond.
Ik wou enkel aangeven dat zij (in mijn ogen = persoonlijk) me een gelukkige, energieke, meer open indruk geeft.
Wanneer ik -12kg was zeiden mensen tegen mij: je bent veel afgevallen hè? Je ziet er nu echt goed uit. ‘Oké dus ik was ervoor lelijk dan?’
Ik begrijp je reactie @Shaaar. maar ik heb het over haar groeiproces en niet over de weightloss

13 likes

Of als ze met radium werken.

Context voor mijn nerdopmerking:

17 likes

De twee keren dat het tegen mij is gezegd was ik ontzettend ongelukkig in het leven :sweat_smile:

8 likes

Ik vind dat ze er wel anders uitziet, omdat ze voor mijn gevoel oprechtef lijkt te lachen! Vaak samengeknepen pretoogjes, in ieder geval ogen die meelachen. Daar zit het ‘stralen’ voor mij ook in!

3 likes

Je mag per volwassene vliegen met 1 kind onder 2 jaar. Dus een ouder kind kan dan zelf lopen etc

4 likes

Maar stel dat je een kind hebt van 2 jaar en een ander van 3 jaar. Dan moet die van 3 jaar (volgens Mas haar uitleg) in een aparte wagen zitten naar het hotel?

Soit, dat kunnen wij in principe niet weten. Maar ik neig te denken dat de foefjes gewoon in 1 wagen mogen net omdat Mila nog in een kinderstoel moet.

2 likes

Staat ook gewoon onderaan de pagina bij Emirates “maximale capaciteit per sedan is vier passagiers”
Zou wel heel raar zijn anders, dat je per gezin meerdere wagens moet vragen.
Nog in de voorwaarden:
“Met een totale bagagebeperking van 2 koffers en een stuk handbagage” dus dat kan wel de reden zijn waarom het met 1 wagen niet lukt?

6 likes

Maar je mag in een taxi toch ook gewoon vooraan zitten als de achterbank vol is? Of is dat in Dubai misschien anders?

8 likes

Ooh dat zou wel raar zijn, ik dacht dat je tegens wel weer voorin mocht zitten id taxi. Maar zij hebben de taxi via Emirates geloof ik dus dat zullen hun regels wrl zijn.

4 likes

Was een minivan niet beschikbaar? Of is dat niet luxe first class dat Emirates wil uitstralen.

5 likes

Ze hebben een standaard wagentype voorzien voor deze service (een Mercedes S klasse).
Als je een grotere nodig zou hebben moet je bij betalen.

5 likes

Ah en geld om bij te betalen hebben ze natuurlijk niet😂

Edit: ik kijk nu de vlog. Ze baaaaalt want ze is haar stem kwijt en dat gebeurt - je verwacht het niet-…

1 x per jaar.

16 likes

Wat kan een mens veel nadenken over een vlucht, mijn god.

9 likes

Niet enkel over de vlucht. Ik vind haar erg chaotisch in haar denkwijzen de laatste vlogs. Misschien is ze echt wel toe aan vakantie

9 likes

Ik vind dat ze eigenlijk altijd zo is. Of beter gezegd: ze is zo.
Ze maakt alles altijd groot, groter, grootst. Zag laatst weer dat filmpje van die telefoon die ze op Burning Man vinden…hoe ze zo’n niet interessante gebeurtenis kan opblazen tot een soort levensmysterie…ongekend :joy:.

14 likes