Kan niet wachten op bibberende camera beelden van het ontbijt buffet.
Ik geniet er echt van dat mensen hier hun tijd verdoen aan het klagen over Mascha en Gregor terwijl zij geen fucks geven en hun beste leven leiden.
Ik snap al die mensen die al jaren die saaie vlogs, en opruimvideoās blijven kijken überhaupt niet .
Ik heb eens een upgrade gehad, had een jogging aangedaan en een grote bril āundercover superster lookā. Heeft gewerkt, dus dit kan ook. Ook via airmiles in business geraakt dan.
Heb voor t eerst in jaren weer een vlog opgezet. Blij dat ik dit niet meer doe haha. Wat een geneuzel maar heb toch interesse om de vlog af te kijken . Ze leven in zoān andere wereld. Maar ze hebben ook schijt en dat is wel tof.
Wat ik wel kwalijk vind is dat ze zoveel kopen en weggooien alsof het niks is. Een koffer die nog prima werkt, maar mss 1 mankementje heeft niet proberen te repareren maar meteen weggooien. Zo zonde.
Ik draag zelf (ook) geen jogginbroek buiten de bank en sportschool, maar het zal me echt worst wezen wat andere mensen dragen, daar heb ik geen last van. Jengelende en krijsende kinderen daarentegen⦠Snap ook wel dat je ze ook niet tot hun 18e (of liever nog 25e ) binnen kunt houden, maar mijn reisplezier daalt echt naar -10 als er een kind in mijn buurt zit in een vliegtuig/trein. Gelukkig hebben we tegenwoordig noise cancellation koptelefoons
Ik heb voor KLM gewerkt en wel eens upgrades gegeven. Dit komt voor als economy eigenlijk is overboekt maar er nog wel plek is in business class. De mensen zonder stoel kregen dan niet zomaar de business plek maar we keken dan wie in economy de hoogste status had en die werd dan geupgrade. Wat ze aan hadden wist ik dan niet, ik keek gewoon naar een lijstje op de computer
Keek je van te voren in de lijst en wachtte je tot ze mensen aan je bali kwamen?
Oja waar moet je upgraden want ik ga nu alleen maar naar die zelfcheck balieās.
Wat is dan hoogste status? Vaakst met KLM gevlogen?
Ja meeste miles, je had ivory, silver, gold en platinum dus platinum kreeg dan voorrang. Ik had ook een keer een lifetime platinum aan de gate, dat is iemand die hoog in het bedrijf werkt!
@Neroli dit was na het inchecken aan de gate! Ik weet niet hoe ze het bij het inchecken doen wij keken dan in de lijst en riepen de persoon dan naar de balie om te vertellen dat ze een upgradede kregen.
Ooooh, ik dacht dat dit bij inchecken gebeurde!
Dan kan je bij KLM ārandomā een business class update aangeboden krijgen als het vliegtuig vol of overboekt is. Je krijgt dan een BC stoel, maar niet de perks, dus niet snellere incheck, miles, bagagevoordelen etc. En er zit in de software verwerkt dat je het nooit 2x op dezelfde reis krijgt aangeboden, zodat veelvliegers er niet vanuit kunnen gaan dat ze dit vaak te zien krijgen.
Dat was een fijne man die haar opmaakte, van Dior. Heel asmr, in the parlance of our times. Ik overweeg om het nog eens op te zoeken.
Unintentional asmr, ja.
Hij werkt nog steeds voor Dior en geeft nu trainingen, echt leuk want elke keer als ik hem zie dan denk ik aan die video van Mascha haha.
Ja eigenlijk is het waarschijnlijk ook echt heel triest om zo met anderen bezig te zijn, maar ik kan me daar echt zo aan ergeren. In mijn ogen straalt het een bepaalde arrogantie uit, terwijl de meeste mensen waarschijnlijk gewoon comfortabel willen zitten.
shit dan ben ik mega arrogant.
nouja ook geen verrassing.
Het is vandaag het 10 jarige jubileum van de Betty gate op egf!
10 jaar alweer? Wauw
Ja bizar he, het was vrijdag 24 februari 2012.
Ik zag het toevallig in mijn Facebook memories omdat ik het er met een vriendin over had