Beutyblogtopic XL #13

Ik vind dat ze er wel anders uitziet, omdat ze voor mijn gevoel oprechtef lijkt te lachen! Vaak samengeknepen pretoogjes, in ieder geval ogen die meelachen. Daar zit het ‘stralen’ voor mij ook in!

3 likes

Je mag per volwassene vliegen met 1 kind onder 2 jaar. Dus een ouder kind kan dan zelf lopen etc

4 likes

Maar stel dat je een kind hebt van 2 jaar en een ander van 3 jaar. Dan moet die van 3 jaar (volgens Mas haar uitleg) in een aparte wagen zitten naar het hotel?

Soit, dat kunnen wij in principe niet weten. Maar ik neig te denken dat de foefjes gewoon in 1 wagen mogen net omdat Mila nog in een kinderstoel moet.

2 likes

Staat ook gewoon onderaan de pagina bij Emirates “maximale capaciteit per sedan is vier passagiers”
Zou wel heel raar zijn anders, dat je per gezin meerdere wagens moet vragen.
Nog in de voorwaarden:
“Met een totale bagagebeperking van 2 koffers en een stuk handbagage” dus dat kan wel de reden zijn waarom het met 1 wagen niet lukt?

6 likes

Maar je mag in een taxi toch ook gewoon vooraan zitten als de achterbank vol is? Of is dat in Dubai misschien anders?

8 likes

Ooh dat zou wel raar zijn, ik dacht dat je tegens wel weer voorin mocht zitten id taxi. Maar zij hebben de taxi via Emirates geloof ik dus dat zullen hun regels wrl zijn.

4 likes

Was een minivan niet beschikbaar? Of is dat niet luxe first class dat Emirates wil uitstralen.

5 likes

Ze hebben een standaard wagentype voorzien voor deze service (een Mercedes S klasse).
Als je een grotere nodig zou hebben moet je bij betalen.

5 likes

Ah en geld om bij te betalen hebben ze natuurlijk niet😂

Edit: ik kijk nu de vlog. Ze baaaaalt want ze is haar stem kwijt en dat gebeurt - je verwacht het niet-…

1 x per jaar.

16 likes

Wat kan een mens veel nadenken over een vlucht, mijn god.

9 likes

Niet enkel over de vlucht. Ik vind haar erg chaotisch in haar denkwijzen de laatste vlogs. Misschien is ze echt wel toe aan vakantie

9 likes

Ik vind dat ze eigenlijk altijd zo is. Of beter gezegd: ze is zo.
Ze maakt alles altijd groot, groter, grootst. Zag laatst weer dat filmpje van die telefoon die ze op Burning Man vinden…hoe ze zo’n niet interessante gebeurtenis kan opblazen tot een soort levensmysterie…ongekend :joy:.

14 likes

Bah ja, tijdens mijn vorige zwangerschappen was ik ‘prachtig zwanger’ (je zag van achteren niet dat ik zwanger was) en nu ik 20 kilo ben aangekomen en ik ook dikkere benen en billen heb hoor ik dat nooit meer.

8 likes

Ik vind het trouwens typisch dat ze het alleen heeft over vrouwen die daar dan werken. Alsof trio’s standaard mvv zijn :face_with_raised_eyebrow:

13 likes

Ik ben ook terug gaan scrollen en vorig jaar (toen ze dus wrs zwaarder was) zag ze er zo uit

Hallooo. Als dit geen stralen is weet ik het ook niet hoor. Ze is gewoon een prachtige vrouw, zie de verandering ook niet behalve haar gewicht. Helaas is de gedachte toch al snel dun = beter, of dat nou bewust is of niet.

16 likes

afbeelding

28 likes

Ik vind haar hier juist helemaal niet stralen. Ja ze ziet er prachtig uit maar ik vind haar niet heel gelukkig uit haar ogen kijken.

79 likes

Ze kijkt hier wel een beetje alsof ze een nacht op een cheap ass IKEA bed heeft doorgebracht. Stralen zou ik het niet willen noemen.

43 likes

Vgm is het enige waardoor het lijkt alsof ze 2 jaar geleden minder straalde omdat ze toen andere poses had. Misschien was serieus kijken toen wel haar hobby ofzo .

10 likes

Ik vind “wanneer straalde Cynthia het meest” wel echt een dieptepunt in dit topic.

111 likes