Beutyblogtopic XL #13

:yawning_face:

7 likes

Ik denk niet dat ik dit aankan

26 likes

Het besef dat die vlog al 29.000 keer te veel is bekeken. Damn :joy:

10 likes

Al 29.000 potentieele miljonairs!!

8 likes

Maar wat is het idee nu? Wil de vlog niet kijken, maar ben razend benieuwd naar dit ongetwijfeld baanbrekende idee.

3 likes

Oh ik heb m op 1.5 x snelheid gekeken en ze begint met het idee, dan gaat ze vervolgens de hele tijd omschrijven wat ze allemaal nog voorn werk moet doe. (Echt DONT TELL US SHOW US zo saai de hele tijd je dagindeling benoemen meid echt niiiiemand cares) en tussen al haar mondaine dagbeschrijvingen en gezonde maaltijden blijft ze maar doorgaan over dit idee, je krijgt het in etappes meegedeeld.

Maar de million dollar business is dus (“Its out there!!! Iemand kan het nu wel van me jatten, dat is me vaker gebeurt!!” Grijp je kans jongens (??)) dat mensen die hun haar willen laten föhnen maar niet naar de kapper willen dan een kapper kunnen bestellen.

Maar

  • alleen om het te ‘Pretty föhnen’
  • dat specifiek om 6 m/7 uur sochtends bedenken en boeken zodat ze voor hun werkdag toch nog hun haar geföhnd hebben maar dat hadden ze niet eerder bedacht want anders gaan ze wel naar een blowdrybar
  • die mensen dan 45 minuten de tijd hebben plus wachttijd
  • het €60 moet kosten (maximaal €20 voor mas) en die mensen willen dat dan 2x per week denkt ze

Dus haar doelgroep is iemand die godsallejezus vroeg opstaat en dan ineens iemand wil die hun haar doet, die een budget van €120 per week voor föhnen heeft en die ook nog eens een uur de tijd heeft voor het gedaan is.

Ik snap wel dat dit een million dollar idee is.

68 likes

17 likes

Nou iedereen jat dus altijd haar business ideeën, jij jaloerse hater

6 likes

Ja maar dan voor mensen die niet hé-le-måål de deur uit willen

9 likes

Als je de deur niet uit wil/hoeft, waarvoor heb je dan mooi haar nodig? :face_with_raised_eyebrow:

24 likes

Ik sta gewoon op en ga de deur uit. Of niet. Haar föhnen zo vroeg is nog nooit in me opgekomen en ik vergeet het ook weer snel😂

2 likes

Voor als je dus later wel de deur uitgaat en daarvoor om 6 uur bent opgestaan maar dan nog wel de tijd hebt.

3 likes

Wat is het beste businessidee geopperd door een influencer?

  • iemand die je kunt bellen en die dan bij jou thuis je haar komt föhnen
  • de moestuintelefoon: een telefoonnummer dat je kunt bellen om advies te vragen over je moestuin

0 stemmers

7 likes

Laat me raden: dat andere idee komt van Bonnie?

8 likes

Ik gok Jennie!

6 likes

Neeeee, van de enige echte #bosbabe. Die gaf in een vrijgevige bui gratis businessideeĂ«n weg, waaronder deze en ‘boshuisjesaankoopmakelaar worden’.

Ik vind het trouwens gek dat de meeste mensen hier op ‘moestuintelefoon’ stemmen, alsof iemand dat echt gaat bellen en daar ook nog geld voor gaat betalen ipv het gewoon te googlen? Haar föhnen bij mensen thuis heeft dan toch meer potentie denk ik (alleen in vergelijking met dat andere idee dus he)

6 likes

Love hoe Mascha chipotle uitspreekt zoals je het schrijft, chi-pot-le :joy: Nederlandser kan niet.

6 likes

Agreed! Ik zie zo’n Josh v of monica hier echt wel gebruik van maken eigenlijk😂

11 likes

Buiten het feit dat alleen rijke mensen dit kunnen doen, thuiskappers bestaan gewoon???

21 likes

Huh, mijn vriendin (die in Amerika heeft gewoont) verbeterd me altijd en volgens haar is Mascha’s uitspraak juist de goede?

Hmm ik heb nog even naar de uitspraak geluisterd en ik denk dat mijn vriendin het wat amerikaanser zegt en daardoor juist wel goed

6 likes