ook mijn forum verjaardag dan, waarschijnlijk met vele anderen.
Dat betekent dat ik dus dus al 10 jaar meelees
Ook de mijne toen het forum nog oranje-roze was
Mila houdt van familie. Dat komt omdat ze kreeft is.
En vergeet niet dat ze heel lief is, en soms met dingen zit! Echt een kreeft!
Duh, alle andere sterrenbeelden hebben echt een hekel aan hun familie.
Voel me echt niet normaal omdat ik van familie hou en een ram ben🥲
Ik ben kreeft maar heb aan bepaalde familieleden toch wel een hekel, is er iets mis met mij?
Xxx onzeker kreeftje
Heb je al selderijsap geprobeert?
Same! Ook een kreeft hier, en heb slechts een zeer kleine inner circle. Durf ik zelfs toe te geven dat ik een hekel heb aan familiefeesten?
Verder wordt inderdaad vaak gezegd dat wij kreeften zeer gevoelig zijn, mijn zoontje is een boogschutter en hij is pas echt heel erg gevoelig (zeer snel verdriet om iets heel kleins).
Dit heeft ook echt niets met je sterrenbeeld te maken, maar gewoon van persoon tot persoon…
Ik vond het wel vreemd toen Mascha zei ‘ze zit vaak met dingen’, hoezo dan
Alsof ook alle rammen, steenbokken, kreeften in de wereld dezelfde persoonlijkheid hebben. Blijf het zo raar vinden dat mensen daarin geloven. Uit zo’n tekst haal je altijd wel iets dat ook op jou kan slaan.
Ik denk dat ze zit met de hoge gasprijzen, dure boodschappen en niet te vergeten wat ze in heeeeemelsnaam aan moet trekken tijdens hun first class vlucht. Pyjamabroek or spijkerbroek of toch een Victoria’s secret legging?
Dat klakken met d’r tong is ook iets recents. Een soort levend carbonpapier die vrouw.
Hahahhaa op die leeftijd zit je alleen met een drol tussen je benen
Haha
Gregor zijn reactie is ook mooi:
… zucht … zeker
Wahahaha ja dat maakt het helemaal dat ik dacht ow…het is serieus?!
Ben je een juli of augustes kreeft (ja ik heb de maanden gegoogled) want daar zit ook nog een verschil in!
Can confirm. Steenbok hier, schijthekel aan alles en iedereen.
Ik denk dat je google kapot is , kreeft is van 21 juni tot 22 juli, geen kreeften in augustus.
Ik ben een juni kreeft vandaar dat ik het weet.
Ik weet niet eens wat voor sterrenbeeld mn kind is eigenlijk