Beutyblogtopic XL #13

afbeelding

28 likes

Ik vind haar hier juist helemaal niet stralen. Ja ze ziet er prachtig uit maar ik vind haar niet heel gelukkig uit haar ogen kijken.

79 likes

Ze kijkt hier wel een beetje alsof ze een nacht op een cheap ass IKEA bed heeft doorgebracht. Stralen zou ik het niet willen noemen.

43 likes

Vgm is het enige waardoor het lijkt alsof ze 2 jaar geleden minder straalde omdat ze toen andere poses had. Misschien was serieus kijken toen wel haar hobby ofzo .

10 likes

Ik vind “wanneer straalde Cynthia het meest” wel echt een dieptepunt in dit topic.

111 likes

Maar leeft Chubby nog is de vraag

19 likes

Ohw oeps @Zemraluani wilde jou niet belasten met deze vraag

10 likes

Ik zette trouwens toch maar ff de masvlog op en ze klinkt echt mega verkouden, heel irritant om naar te luisteren, maar anyway ze heeft het druk druk druk

Dus omdat Mila vroeg wakker is gaat ze sochtends haar nagels laten doen en ze weet al dat ze daar commentaar op gaat krijgen van “zo lekker dat jij dat gewoon overdag kan doen” en dat is echt een probleem in onze 9-to-5 samenleving “net dat ik vaak hoor van mensen die in de thuiszorg werken die van hun familie dan horen van ‘joh jij kan lekker uitslapen”

. Is dit weer gewoon een Mascha bedenksel? De meeste mensen weten toch dat je in de thuiszorg juist heel zwaar werk doet en dat is toch niet te vergelijken met een influencer als Mascha?

29 likes

Chubby straalt het meeste op oude foto’s

20 likes

Ja hoor alleen omdat ie daar wat minder chubby is zeker!

27 likes

Ga wel stuk om Mas die erachter is dat haar MILLION DOLLAR IDEE de thuisföhner al bestaat. En dan nu duidelijk uit eigen geilheid/behoefte een “afgelegen plek voor alleen stellen die echt een exclusieve fijne avond willen met een ‘empowered vrouw die dat echt heel leuk vindt’” als business plan uit loopt te denken.

En die stellen mogen dan ook alleen met een vrouw en niet een man inhuren oké dan.

16 likes

Kan het toch wel waarderen dat je in de vlog die ‘mini make-up tasje volledig indelen’ heet, je als kijker ook zo goed ziet hoe ze dat doet! :+1:

21 likes

Haha ja daar moest ik ook om lachen. Ze pleurt alles gewoon van het ene tasje in het andere. :sweat_smile:

2 likes

Hahaha ja! En je weet het he: dit is de generale repetitie!

5 likes

De enige echte glow up die Cynthia heeft gehad is toen ze eindelijk van dat ‘can i speak to the manager’ kapsel afstapte

55 likes

Dat kapsel van Willemijn :joy:

6 likes

En als je vrouw-vrouw koppel bent, mag je dan wel een man inhuren of moet dat dan ook per se een vrouw zijn of ben je niet welkom? Allerlei beren op de weg nual

15 likes

Is echt letterlijk niet waar, hoe kom je erbij dat ze zich verstopte in lange vesten? Iemands kledingstijl kan toch gewoon veranderen?
Aanschouw hier de ‘arme niet stralende Cynthia’ van een paar jaar geleden
2018

2020

32 likes

Binnenkort stralen we allemaal!

Door de nucleaire straling

52 likes

God deze “spontane” Cynthia marketing hier opeens.

5 likes