Beutyblogtopic XL #13

Is echt letterlijk niet waar, hoe kom je erbij dat ze zich verstopte in lange vesten? Iemands kledingstijl kan toch gewoon veranderen?
Aanschouw hier de ‘arme niet stralende Cynthia’ van een paar jaar geleden
2018

2020

32 likes

Binnenkort stralen we allemaal!

Door de nucleaire straling

52 likes

God deze “spontane” Cynthia marketing hier opeens.

5 likes

Want het is niet spontaan volgens jou? Is het gepland om aandacht af te leiden van Rusland ofzo?

51 likes

Ja putin dacht

Vandaag ff bommen droppen op kharkiv en daarna log ik nog ff snel in op forumfeminarum

59 likes

Misschien heeft ie z’n dochter wel opdracht gegeven om hier te infiltreren

13 likes

We hebben een directe lijn via @instantramen dus ik acht dit hoogstwaarschijnlijk

10 likes

Als iemand straks allemaal gouden meuk aanbiedt in het verkooptopic, dan kan het niet anders dat het zijn dochter is. Maar als er ook nog konijnenbontjes bijzitten dan is er ook nog een link met Jan Smit.

12 likes

Ze vindt het ook een heel gewaagd en spannend onderwerp maar wil duidelijk doen alsof ze het heel normaal vindt omdat het voor haar heel normaal is. Maar dat idee verpest ze - zoals zo vaak- weer doordat ze er duidelijk weer niks over weet.

8 likes

Ook in de vlog van vandaag bewijst ze dat eigenlijk geen idee heeft van dingen. Dat ze zich hardop afvraagt hoe andere dat doen met vakanties plannen. Dat ze meer dingen vooraf vast willen leggen, als in 2 weken hier en 2 weken daar. Meer plannen.

Uuuuh de meeste mensen die voor een baas werken doen het op die manier, omdat ze verlof moeten aanvragen…

20 likes

Ja dit. ik vind dit kapsel haar veel beter staan, siert haar gezicht beter.

2 likes

Nieuw business idee: vakantieplanner

35 likes

Dat sowieso, maar in dit geval ging het om het plannen wanneer je weg gaat, neem aan dat je dit niet pas op plek van bestemming doet

5 likes

Heb ik ergens een memo gemist dat de vlogs niet meer online komen tijdens de vakantie?

Ik heb geloof ik echt weer werk nodig, zit echt te wachten op die vakantie vlogs, haha

3 likes

Hey guys! We zijn zojuist van 19:30 tot 22:30 bezig geweest met de eerste vlog editen (we hebben zooooo veeeeeel gevlogd) en nu hij eindelijk af is gaat uploaden nogal stroef. Dus we hebben besloten de vlogs te editen als we weer thuis zijn. Hebben we nog wat aan onze avond hier + geen uploadstress :wink: Dus even geen vlogs en ze komen met 2 per dag online zodra we terug zijn in NL! X

8 likes

omg ben jij de foefs?

25 likes

Warme groet vanuit Dubai :dizzy:

25 likes

Geniet met je gezicht in de zon, vriendin! :hugs: :sparkles:

7 likes

Wat moet ik nou doen elke dag tijdens mijn ontbijt :cry: Sad times

13 likes

Haha iets nuttigs? :wink:

Nee, grapje… ik heb exact hetzelfde probleem :sweat_smile:

5 likes