Is echt letterlijk niet waar, hoe kom je erbij dat ze zich verstopte in lange vesten? Iemands kledingstijl kan toch gewoon veranderen?
Aanschouw hier de ‘arme niet stralende Cynthia’ van een paar jaar geleden
2018
2020
Is echt letterlijk niet waar, hoe kom je erbij dat ze zich verstopte in lange vesten? Iemands kledingstijl kan toch gewoon veranderen?
Aanschouw hier de ‘arme niet stralende Cynthia’ van een paar jaar geleden
2018
Binnenkort stralen we allemaal!
Door de nucleaire straling
God deze “spontane” Cynthia marketing hier opeens.
Want het is niet spontaan volgens jou? Is het gepland om aandacht af te leiden van Rusland ofzo?
Ja putin dacht
Vandaag ff bommen droppen op kharkiv en daarna log ik nog ff snel in op forumfeminarum
Misschien heeft ie z’n dochter wel opdracht gegeven om hier te infiltreren
Als iemand straks allemaal gouden meuk aanbiedt in het verkooptopic, dan kan het niet anders dat het zijn dochter is. Maar als er ook nog konijnenbontjes bijzitten dan is er ook nog een link met Jan Smit.
Ze vindt het ook een heel gewaagd en spannend onderwerp maar wil duidelijk doen alsof ze het heel normaal vindt omdat het voor haar heel normaal is. Maar dat idee verpest ze - zoals zo vaak- weer doordat ze er duidelijk weer niks over weet.
Ook in de vlog van vandaag bewijst ze dat eigenlijk geen idee heeft van dingen. Dat ze zich hardop afvraagt hoe andere dat doen met vakanties plannen. Dat ze meer dingen vooraf vast willen leggen, als in 2 weken hier en 2 weken daar. Meer plannen.
Uuuuh de meeste mensen die voor een baas werken doen het op die manier, omdat ze verlof moeten aanvragen…
Ja dit. ik vind dit kapsel haar veel beter staan, siert haar gezicht beter.
Nieuw business idee: vakantieplanner
Dat sowieso, maar in dit geval ging het om het plannen wanneer je weg gaat, neem aan dat je dit niet pas op plek van bestemming doet
Heb ik ergens een memo gemist dat de vlogs niet meer online komen tijdens de vakantie?
Ik heb geloof ik echt weer werk nodig, zit echt te wachten op die vakantie vlogs, haha
Hey guys! We zijn zojuist van 19:30 tot 22:30 bezig geweest met de eerste vlog editen (we hebben zooooo veeeeeel gevlogd) en nu hij eindelijk af is gaat uploaden nogal stroef. Dus we hebben besloten de vlogs te editen als we weer thuis zijn. Hebben we nog wat aan onze avond hier + geen uploadstress
Dus even geen vlogs en ze komen met 2 per dag online zodra we terug zijn in NL! X
omg ben jij de foefs?
Warme groet vanuit Dubai ![]()
Geniet met je gezicht in de zon, vriendin!
![]()
Wat moet ik nou doen elke dag tijdens mijn ontbijt
Sad times
Haha iets nuttigs? ![]()
Nee, grapje… ik heb exact hetzelfde probleem ![]()