Beutyblogtopic XL #13

Ja erg he weet ook niet hoeveel weken oud ze is.
Maargoed ik geef dr wel iedere dag eten dus

75 likes

Op gegeven moment tel je in maanden niet meer in weken :stuck_out_tongue:

5 likes

Hahaha omg wat slecht. Ik weet echt alleen iets over mn eigen sterrenbeeld Hahah. En verder is alles een heel groot raadsel :joy:

10 likes

Mascha bedenkt dat ze voor haar vakantie naar Dubai alleen maar nude ondergoed meeneemt, ze doet echt alsof ze het wiel uit heeft gevonden hoor

11 likes

Net zoals een nieuw ā€œsysteemā€ voor het opruimen van spullen

1 like

Wanneer gaan die 2 naar dubai?

Ik hoop snel, dan zijn we weer van dit gezeik af.

25 likes

In die inpakvideo liet ze haar agenda zien en volgens mij gaan ze donderdag t/m dinsdag 2 weken later :disguised_face:

3 likes

Ze post net op insta een foto met Mila op het vliegveld en in het vliegtuig met ā€œeerste vlucht met z’n drieā€, dus ze zijn onderweg denk ik?

5 likes

En een story dat het vliegen heel goed ging! :blush: dus ze zullen wel gearriveerd zijn.

3 likes

Met z’n drie ook.

3 likes

Als je zo luxe vliegt kan er ook weinig mis gaan denk ik :rofl:

8 likes

Moet wel toegeven dat ik echt zin heb in de vlog met de vlucht, Mas kan dingen wel lekker uitgebreid filmen en ik zou net zo hard fangirlen als zij.

14 likes

Ik zou me vooral voorbereiden op de camera gericht op het kind, alle vlogs, continu.

7 likes

Dat is thuis toch niet anders

4 likes

Daarom juist. Als mensen de ā€œouderwetseā€ vakantievlogs verwachten zal t een teleurstelling worden, want dit worden natuurlijk ā€œvlogs van Mila’s eerste vakantie!!!111ā€

9 likes

Haha door jullie ging ik de inpakvideo kijken en ze benoemt rond minuut 3 dat er voor haar 2 categorieƫn zijn die ze altijd moeilijk vindt om in te pakken: 1) de outfits, 2) de rest.

Wat toevallig, dat heb ik ook altijd! Precies daarbij! :performing_arts:

43 likes

:joy: op mijn opleiding tijdens het schrijven van mijn onderzoeksverslagen vind ik het moeilijkst: 1 Het begin en 2 de rest

64 likes

Ik weet nog net dat je geen skibroek nodig hebt in Dubai, maar verder weet ik ook niet wat je dan moet inpakken

5 likes

De rest dus!!!

12 likes