Ja erg he weet ook niet hoeveel weken oud ze is.
Maargoed ik geef dr wel iedere dag eten dus
Op gegeven moment tel je in maanden niet meer in weken
Hahaha omg wat slecht. Ik weet echt alleen iets over mn eigen sterrenbeeld Hahah. En verder is alles een heel groot raadsel
Mascha bedenkt dat ze voor haar vakantie naar Dubai alleen maar nude ondergoed meeneemt, ze doet echt alsof ze het wiel uit heeft gevonden hoor
Net zoals een nieuw āsysteemā voor het opruimen van spullen
Wanneer gaan die 2 naar dubai?
Ik hoop snel, dan zijn we weer van dit gezeik af.
In die inpakvideo liet ze haar agenda zien en volgens mij gaan ze donderdag t/m dinsdag 2 weken later
Ze post net op insta een foto met Mila op het vliegveld en in het vliegtuig met āeerste vlucht met zān drieā, dus ze zijn onderweg denk ik?
En een story dat het vliegen heel goed ging! dus ze zullen wel gearriveerd zijn.
Met zān drie ook.
Als je zo luxe vliegt kan er ook weinig mis gaan denk ik
Moet wel toegeven dat ik echt zin heb in de vlog met de vlucht, Mas kan dingen wel lekker uitgebreid filmen en ik zou net zo hard fangirlen als zij.
Ik zou me vooral voorbereiden op de camera gericht op het kind, alle vlogs, continu.
Dat is thuis toch niet anders
Daarom juist. Als mensen de āouderwetseā vakantievlogs verwachten zal t een teleurstelling worden, want dit worden natuurlijk āvlogs van Milaās eerste vakantie!!!111ā
Haha door jullie ging ik de inpakvideo kijken en ze benoemt rond minuut 3 dat er voor haar 2 categorieƫn zijn die ze altijd moeilijk vindt om in te pakken: 1) de outfits, 2) de rest.
Wat toevallig, dat heb ik ook altijd! Precies daarbij!
op mijn opleiding tijdens het schrijven van mijn onderzoeksverslagen vind ik het moeilijkst: 1 Het begin en 2 de rest
Ik weet nog net dat je geen skibroek nodig hebt in Dubai, maar verder weet ik ook niet wat je dan moet inpakken
De rest dus!!!