Beutyblogtopic XL #13

Ho ho er is daar een mega indoor skihal

5 likes

O jee straks heeft Mascha haar skibroek niet ingepakt

9 likes

maar de Yeezy slides passen gelukkig wel bij elke outfit!

4 likes

Dan móet ze er daar wel één kopen!!

7 likes

Mijn leeftijd was zonet 1182729600 seconden :clown_face:

7 likes

Haar insta-post bevat 10 foto’s en op echt alle 10 draait het om Mila. :weary:

1 like

Wij hebben ook weleens als gezin een gratis update gekregen omdat ons paspoort net een maand niet klopte. Mijn vader had gekeken naar maand van vertrek ipv van maand van terugkomst. Dus automatisch overgeboekt naar de eerstvolgende vlucht die te halen was met het noodpaspoort. Economy class was toen overboekt maar denk niet dat de mensen in business class heel blij waren met twee kinderen van ongeveer 10 jaar. KLM wist ook niet precies wat ze met ons aan moesten in het vliegtuig. Dus we kregen gewoon zo’n alcoholhuisje hahaha

9 likes

Snap trouwens niet dat Mascha tijdens de schoolvakantie op vakantie gaat. Veel drukker en veel duurder? Ik zou als ik hun was er even van genieten dat ze daar nog niet aan vast zitten.

8 likes

:joy:

10 likes

Dat kind leeft het leven wat ik hoor tr hebben.

33 likes

Stuur Mascha een DM. Misschien willen ze je nog adopteren.

En dan boos hier posten als ze niet reageert

9 likes

Cynth heeft al 5 weken niets over waterverven gedeeld. De hobby is voorbij, vermoed ik.
Sporten doet ze nog als een malle en dat doe ik dr niet na

15 likes

Ze kan ook waterverven zonder er iets over te posten of ze heeft er even geen inspiratie ervoor :woman_shrugging:t2:

5 likes

Is het wel echt gebeurd als je als influencer er niet over post?

20 likes

Als ik dan over ze wil klagen moet dat dan hier of in het familie leed topic.

7 likes

Jawel want ze gaan nog gauw voordat Mila 2 iswant dan vliegt zij gratis. Maar dan wel in de vakantie gaan haha zo dom

6 likes

Geloof ik hadden ze nog tickets uit februari 2020 toen corona een beetje begon. Was eigenlijk bedoeld als hun babymoon toch en is al meerdere keren verzet. Ze hadden nog een voucher denk ik.

9 likes

Ik vond haar stukje juist wel goed. Dat ze ook benoemde dat ze geen expert is en al lang in NL woont dua ook niet echt een band heeft met rusland.
Ze zou dan misscien donatie linkjes en andere dingen kunnen delen die iedereen deelt maar wat moet ze meer zeggen.

Ik vind dat we af moeten van dat “Hey jij komt uit dat land en daar is iets aan de hand ik wil jouw mening weten.”
Voelt voor mij een beetje het zelfde als een donker iemand vragen wat diegene van zwarte piet vind omdat je ergens hoopt op een bepaalde reactie.

66 likes

Mascha moet helemaal niks.

24 likes

Maar wat denk je dan precies dat zij zou kunnen bereiken. Of wat is het dat je wilt dat ze zegt?

(Dit klinkt aanvallend maar is een oprechte vraag.)

5 likes