Beutyblogtopic XL #13

Hier was ik toen ik 11 was ook helemaal door gefascineerd en er van overtuigd dat het geesten waren :joy:

1 like

Baka betekend ook gek in het Japans, dus moest wel een beetje lachen.

10 likes

Een aantal vrouwen van mijn werk zou hier ook wel gebruik van maken. Het is toch anders dan normale thuiskappers want die kunnen vaak niet dezelfde dag nog komen. Het idee van een blow dry bar is ook leuk maar mijn ervaring in Nederland is dat je dan alsnog vaak een afspraak moet hebben. Ik heb ook geen 120 euro per week voor mijn haar, maar er zijn echt genoeg mensen die dat zouden doen/al doen.

*Ik snap dus alleen niet waarom ze het dan in een vlog vertelt ipv uitvoert.

8 likes

No one:
Mila: “Ku-bur-nie-ties”

5 likes

Of misschien is het Gregors Surinaamse roots en bedoelt ze die baka!

13 likes

HOLY SHIT Ik dacht al deze vlogomschrijving gaat de crazies brengen maar deze comment is letterlijk het engste wat ik ooit gelezen heb wat de tyfusfuck is er mis met mensen 😵‍💫

afbeelding

52 likes

SMH zelfs Atari steelt Mascha’s million plans

Hmmmmmmmm :thinking:

76 likes

Hahaha oh mijn god

8 likes

LOL. Girl got conned.

16 likes

Hahahah heeft ze iemand speciaal muziek laten maken voor haar vlogs? :laughing:

5 likes

Ga nu toch even kijken want ben benieuwd wat dat voor muziekje is. Bij Rollercoaster tycoon moet ik meteen hieraan denken.:thinking:

16 likes

Ik draag al een hele tijd zelden nog make up, maar heb echt zo ouderwets genoten van deze video van the Anna Edit (viviannadoesmakeup):

10 likes

“Wie is dat?” en dan komt er altijd alles uit behalve iets wat op papa/mama lijkt :joy: Teleurstelling bij ouders is dan heeeel groot

2 likes

Volgens mij hebben we ooit voor “papa” en “mama” als namen voor ouders gekozen omdat dat het eerste is dat baby’s produceren ipv andersom

16 likes

Klopt! Daarom is het in zoveel talen ook hetzelfde (of iets wat er erg op lijkt: baba, dada) :nerd_face:

8 likes

Mysofonie triggered. Klik op eigen risico, heb m getime-tagged :joy:
Valt me op dat ze dat heel vaak doet, alsof ze haar spuug tussen haar tanden door opslurpt tussen woorden door.

11 likes

Ze leest elke comment. Dan zie je meteen wat ze belangrijk genoeg vindt. Die waarin ze opgehemeld worden of die over badpakken voor Dubai.

5 likes

Duidelijk niet al die creepy comments over Mila

11 likes

Jawel hoor, die liked ze met een hartje en comment soms zelfs met “Zooooo lief :cry:”.

Het is echt vreemd.

8 likes

Er was ook een comment hoe kut mas was tegen vrijwiligers tijdens de beutyglossparty

Love dat ze die juice manifesteerde met deze vlogtitel

11 likes