Beutyblogtopic XL #13

Wel lekker rustig opstarten, vooral als je ziet hoe rustig zij het aandoen

4 likes

Toen ik nog keek zei ze altijd ā€˜wij zijn wakker’

25 likes

kaviaaaaarrrrrrrr

3 likes

Ik wist nog niet dat Mascha’s eerste Dubai vlog erop stond, maar toen ik dit las ben ik meteen gaan kijken. Kan er maar ƩƩn zijn!

8 likes

Ok guyssssssss

5 likes

Ze is vegetarisch, maar voor kaviaar maakt ze een uitzondering.

Blijkbaar was het wel overweldigend want ze moest er een traantje om laten.

6 likes

Ik was al 8 min ver in de vlog, ik dacht dat ze al lang opgestegen waren na alles wat ze gefilmd hadden, tot Mascha opeens zei: melk zou helpen bij het opstijgen. Zat ik helemaal fout dan qua inschatting

22 likes

Shotje voor elke keer dat ze dat zegt

10 likes

Het is nog ochtend en ik heb geen zin om op de eerste hulp terecht te komen

2 likes

Haha ik had precies hetzelfde

En dan een uitzondering maken voor kaviaar, doe dan voor een goede burger, haha

9 likes

Ik ben halverwege afgehaakt. Werkelijk ƁL-LES draait om Mila. :sob:

11 likes

3.27, het maakt toch helemaal niet uit waar je vliegt of hoe, als je maar lekker naar buiten kan kijken…

Makkelijk gezegd als je vet veel ruimte hebt als je first class vliegt.

30 likes

En ja ik ben hier stiekem gewoon stikjaloers op :innocent:

2 likes

Ik zou toch wel serieus geĆÆrriteerd zijn als ik first class zou vliegen en vervolgens zit er iemand te kiekeboe’en met haar kind in het gangpad. Nu moet ik zeggen dat Mila zich nog het best gedroeg in dat vliegtuig, lief en rustig terwijl haar ouders als een kind met een sugar rush kirrend alle laatjes en deurtjes opentrekken en luidkeels verslag doen van hun vondsten.

18 likes

Naja t is geen stiltecoupƩ toch

31 likes

Wist je dat je ook je bericht kan editten i.p.v. op jezelf te antwoorden? :smiling_face:

1 like

Ik denk dat de foefjes meer schreeuwen dan Mila. ā€œOMG FOEF MOET JE KIJKEN, EEN HANDDOEKJE!!!ā€

13 likes

Nee, maar dan mag je toch nog wel geĆÆrriteerd zijn als je een stel treft dat letterlijk alles wat ze zien of doen luidkeels via het gangpad naar elkaar skreeuwen. Zeker als ik een fortuin had betaald voor een first class ticket zou ik er chagrijnig van zijn als ik dan de hele tijd met een noise cancelling koptelefoon op zou moeten zitten. Dat neemt niet weg dat zij ook gewoon hebben betaald voor dat ticket, dus je hebt er maar mee te dealen.

9 likes

gelukkig krijg je die meestal wel standaard in de first class (moet je na afloop wel teruggeven helaas)

ik ga de vlogs -niet- kijken, maar vind het leuk om hier de verslagen te lezen.

8 likes

Ik was na 2 min al klaar met de hele Mila-focus.

3 likes