Beutyblogtopic XL #13

Die commentor noemde haar ook meerdere keren Marsha. :joy:

13 likes

Ik vind die ā€œhey hey heyā€ van gregor er tussendoor ook triggerend. Weet verder niet wat hij zei want dat kan ik niet aan :joy:

1 like

De kapper hier heeft fƶhnen apart op zijn prijslijst staan.
Is voor vrouwen die een paar dagen niks meer aan hun haar willen doen. Die laten het opfƶhnen en hun kapsel vastzetten met heel veel haarlak zodat het model erin blijft.
Vroeger 100 jaar geleden deden ze het haar watergolven en dan onder de droogkap en dan volspuiten met lak. Bleef je haar wel een week lang in model.

3 likes

Mijn oma doet dit nog steeds. Gaat Ć©Ć©n keer per week naar de kapper om haar haar te laten wassen en fohnen.

24 likes

De vibe van Maschaā€™s vlog vandaag roept ook irritatie op zeg. Ze wil een video over huiselijk geweld maken maar ā€™ I meanā€¦likeā€¦* Klakklak met tong*ā€¦its not about meā€™.

Uiteindelijk was de video mislukt en/of bedacht ze dat ze misschien toch niet kan claimen overal expert in te zijn.

13 likes

Vind het vooral vreemd om Reddit verhalen over huiselijk geweld te vertellen. Het is inderdaad niet jouw verhaal en om daar aan te verdienen (mits je niet gedemonitized wordt) vind ik kwalijk.

36 likes

Hoe slaap je hiermee zonder wakker te worden met een vogelnest op je hoofd?

6 likes

Ja ze heeft er ook wat stories op instagram over gepost. Wat ik wel kon waarderen. Maar je hoeft er niet meteen een zaterdagvideo over te gaan maken op Beautygloss en daar met allemaal engelse woorden over te praten omdat je dan intelligenter lijkt/ in de zakelijke modus komt.

10 likes

Vond de suggestie van iemand in de comments wel goed, dat ze een expert kan uitnodigen en dat gesprek kan opnemen. Het onderwerp is zeker belangrijk om bespreekbaar te maken, waarom niet met iemand die er ook echt verstand van heeft.

17 likes

hmmm nee klinkt als werk, doet ze niet

ik dacht trouwens dat ze een creepy bos bloemen hadden gekregen van ā€˜fansā€™ val en tijn. maar daar staat valentijn natuurlijk goeiemorregeh

23 likes

Ze lijkt de vlogs tegenwoordig ook constant te gebruiken om haarzelf in (proberen) te dekken voor werkelijk alles wat ze doet. Als ze zo interessant over iets gaat zitten reutelen met ā€œwat vinden jullieā€¦ik weet nietā€¦ā€ dan heeft ze op het moment dat de vlog verschijnt vaak al gedaan waar ze in die vlog vaag over zit te doen. En als er dan kritiek komt ā€œlijktā€ het alsof ze het heus allemaal weloverwogen heeft.

11 likes

En / of betere kwaliteit.

Bij goede supermarkten is de vis nog nooit ingevroren geweest en ligt die binnen de 48u na vangst (en meestal 24u) na de vangst in de winkel. Dat is bij de visboer niet sneller.
Maar niet elke supermarkt doet het zo.

2 likes

Haha wow oke dit is een discussie van een maand geleden

15 likes

Hij moest weer eens zijn ā€œgelijkā€ halen na een ā€œgrapjeā€ die hij maakte.

7 likes

Ja ik antwoord graag tijdens het bijleren sorry :smiley:

6 likes

Ugh, vooral die Engelse nutteloze herhalingen steeds. Let eens op hoe ongelooflijk vaak ze ā€˜i donā€™t know, ik weet het nietā€™ achter elkaar zegt

En ja dat klakken!!

8 likes

Ja, en ā€œof zoā€! Is echt iets van de laatste tijd volgens mij, hiervoor is het me nooit zo opgevallen.

3 likes

Mascha zegt echt zo vaak dingen waar ik niks van snap. Het valt me ook op dat ze heel vaak haar zinnen niet afmaakt trouwens.

Maar in deze vlog zegt ze ā€œ Mijn mondhoek is langzaamaan in een soort schurft ding aan het scheuren.ā€ Huh? Ik snap serieus niet wat ze bedoelt.

11 likes

Ze bedoelt dat ze Labello moet smeren omdat haar mondhoek droog is.

14 likes

Ja haha ik snap dat haar mondhoek gescheurd is. Maar wat is een ā€œschurft dingā€? Schurft = ene mijt die onder je huid eitjes legt waarbij je jeuk en bultjes krijgt. Dat heeft niks met mondhoeken te maken.

4 likes