Beutyblogtopic XL #13

Ik heb de indruk dat de meeste mensen sowieso wel meer begaan zijn met het conflict in Oekraïne dan met het feit dat er bijvoorbeeld US airstrikes hebben plaatsgevonden in Yemen of Somalië. Met Oekraïne speelt het zich ook echt af in onze backyard, waardoor de meeste mensen zich wel indirect bedreigd voelen en zich informeren.

Dat terzijde heb je dus volkomen gelijk dat het nuttig blijft dat mensen met een groot bereik over dergelijke zaken uitspreken. Was de post over Somalië en Yemen niet op mijn feed gepasseerd, had ik het daadwerkelijk nooit geweten

11 likes

Ja snap wat je bedoelt, het voelt nu gewoon een beetje als kuddegedrag ofzo. Vind het met dingen die minder groot belicht worden in het nieuws wel anders. Ik weet ook niks van Yemen en Somalië, wel goed als andere oorlogen en narigheid niet vergeten/ondergesneeuwd worden.
Het is ook wel negatief en onnodig van mij om hier überhaupt over na te denken, het is wel duidelijk dat er grotere dingen in de wereld gaande zijn dan nadenken over Instagram posts over grotere dingen.

4 likes

Tuurlijk, maar het is wel gek dat er blijkbaar vannacht iets is gebeurd en als ik door m’n nos app scroll zie ik alleen dingen over Oekraïne
Nouja en lil kleine, ook urgent nieuws natuurlijk

7 likes

In other news… We hebben de eer om alweer een lumineus businessidee van Mas te horen. Blijkt dat ze basically een bordeel voor trio’s wil openen.

Kan iemand haar misschien het concept van een swingersclub uitleggen?

35 likes

Naast swingersclubs heb je letterlijk bordelen waar je dit ook kan doen, niet zo’n origineel idee dus inderdaad.

Sowieso denk ik dat je er vanuit moet gaan dat alle ideeën in de seksindustrie min of meer al uitgevoerd zijn. Zou het knap vinden als je daar een niche in weet te vinden die compleet uniek is en waar vraag naar zou zijn.

24 likes

Kinky

8 likes

zo flauw dit

9 likes

Je kunt van haar zeggen wat je wilt, ik vind Cynthia er echt geweldig uitzien nu, vergeleken met wat jaren terug. En ook echt jaloers op haar sport fanatisme, als ik daar maar een greintje van had…

18 likes

Ik vind het ook niet abnormaal dat je soms eens een hobby oppikt en dan geen interesse meer hebt. Of eens een keer er geen stories over maakt.
Daarnaast mag ook gezegd worden dat ze een enorm doorzettingsvermogen heeft met betrekking tot het sporten. Had ik maar zoveel discipline :see_no_evil:

13 likes

En Mascha zich druk maken over dat een bikinibroekje was uitverkocht…en dan met 2 autos met chauffeur en een koffer van 1600 euro naar Dubai vertrekken. Top voor het klimaat ook.

11 likes

Nu vraag ik mij eigenlijk af hoe het zit als je bijv. een alleenstaande moeder of vader bent met 2 kleine kinderen? Moet dat ene kind dan daadwerkelijk in een wagen apart?

4 likes

Als in: ze is dunner?

31 likes

ugh ja. Net als de opmerking dat iemand zo mooi zwanger is, aka diegene is nog lekker slank gebleven.

24 likes

Ik vind persoonlijk wel dat Cynthia een enorme glow up heeft gekregen sinds het sporten, ze straalt echt en komt gewoon gelukkig en energiek over. Iets wat ik bij mezelf op dit moment niet zie en ik kan hier alleen maar respect voor hebben.

27 likes

Als je vindt dat iemand er geweldig uitziet hoeft dat toch niet perse met dun of slank te maken te hebben?

Ik vind haar er ook echt goed uitzien ten opzichte van een tijd terug. Heeft voor mij te maken met haar hele uitstraling. Voor mij straalt ze uit dat ze goed in haar vel zit.

8 likes

Misschien zie ik iets anders hoor, maar ze straalde hiervoor ook al? Je kijkt letterlijk naar iemand met een zorgvuldig samengestelde feed bestaande uit foto’s van lekker eten, haar hond, make-up foto’s en vakantiefoto’s door een schermpje en concludeert dat ze nu meer straalt dan vroeger omdat ze sport?

Edit: Ik vind het echt bizar dat mensen zelfs wanneer iemand zich expliciet uitspreekt tegen dietculture, fatshaming en pro jezelf kunnen zijn, eten wat je wilt de neiging voelen om jij van nu te vergelijken met jij van vroeger en daar dan interpretaties bij halen (o.a. Je straalt, je ziet er beter uit, je uitstraling is anders). Dit is letterlijk iemand die niemand van ons regelmatig in het echt ziet en het enige objectief veranderde is haar figuur.

37 likes

Ik kan eigenlijk nooit zien of iemand straalt of niet straalt.

48 likes

alleen als ze highlighter dragen :joy:

13 likes

Je krijgt via een feed inderdaad maar een beperkt stukje van iemands leven. Ik krijg nu gewoon meer de indruk dat haar zelfvertrouwen een mooie groei heeft gemaakt. Ook door haar stories, haar eerlijk verhaal over voeding, dragen van strakke kleding. Vroeger verstopte ze zich door een lang vest of blazer binnenshuis te dragen. Ik herken dit want ik doe het zelf.
En daarmee bedoel ik niet dat ze vroeger niet straalde, integendeel, ik heb haar altijd een mooie vrouw gevonden maar ze lijkt nu opengebloeid te zijn (dit staat trouwens volledig los van de kilo’s)

11 likes

Maar dit is echt iets anders dan of ze tegenwoordig wel of niet ‘straalt’, een ‘glow-up’ heeft gekregen of er wel of niet ‘beter uit ziet’.

Edit: ik vind het gewoon echt heel raar ok niet gewoon te kunnen zeggen: Ze ziet er goed uit, maar daarbij te moeten vermelden dat er een tijd is geweest waarop ze er volgens jouw waarneming minder goed uit zag. Dat is precies hetgeen waartegen zij en veel anderen strijden. Dat het moet gaan over ‘beter’ ‘knapper’ ‘gelukkiger’.

18 likes