Beutyblogtopic XL #13

Ik heb ook echt zin in de ‘long haul flights with baby tips’ video die ze straks gaat maken. Waar je als simpele ziel niks aan hebt.

Ik ben nog steeds mega jaloers en ik snap niet waarom ik mezelf gekweld heb met deze video.
Over precies een maand maak ik exact dezelfde vlucht maar dan gewoon economy en dan is Dubai de overstap ipv de eindbestemming. Had ik maar geld om business of first class te vliegen met baby.

15 likes

dit lijkt me wel typisch iets voor haar hahaha

3 likes

Eigenlijk weet je helemaal niet of mila zich goed gedroeg.want een huilende mila filmt ze nooit.

9 likes

Ik vond het wel een leuke vlog, weer eens wat anders. Maar het was wel hysterisch ofzo. Vooral ook naar Mila, die gewoon heel rustig was maar Mas er vol op ging van: Wil je een chipje? MILA KIJK! oohh hier een tablet, ohh wat leuk! Kijk dittt!! EN nu een dutje doen!. :exploding_head: How about no, helemaal hyper.

16 likes

Ik werd er zelf een beetje nerveus van ofzo? Ze zegt meermaals best flight ever maar ik voelde haar zenuwachtigheid. Alsof ze zelf in overdrive zat, terwijl Mila best wel chill was. Vandaar dat ik dacht dat ze al uren onderweg waren aan de hoeveelheid van gebeurtenissen maar ze moesten nog opstijgen. Nu ja, wel echt goals om zo first class te vliegen! Zalig lijkt me dat!

9 likes

Nou precies dat! Hoe aandoenlijk ook, dat ze haar kijkers op een heel oprechte manier van advies voorziet, “als je twijfelt of first class met Emirates te doen is met een dreumes om je stoel te delen”

Echt in wat voor wereld leef je dan, als je blijkbaar denkt dat mensen voor zulke dilemma’s staan in hun dagelijks leven :exploding_head: Maar blijkbaar kan dat dus heel goed, ruimte zat! Nooit geweten…

32 likes

Dat gekwijl over die kaviaar ook trouwens. Ik vraag dus ook echt af of ze het wel echt lekker vond of dat ze het lekker “moet” vinden omdat het een luxe product is

18 likes

Ik dacht even Oo chill als ik over een jaar met baby naar Azië wil Miss dan businessclass want zo’n bed is Uber chill. Dan betaal ik wel wat meer ( als in + 1000 euro). Maar wist niet dat het zooooo duur was 3/4 k voor 1 ticket? ( ik keek via klm) Waajo hoeveel is first dan?

3 likes

Random data aangeklikt op emirates; een retourtje Amsterdam - Dubai first class gaat vanaf €7147 per persoon :dizzy_face:

14 likes

Dan mag je inderdaad een kaviaartje verwachten :joy:

15 likes

Hé op zich mag je het geld aan mij geven als je er niet vanaf komt.

@Dombo hahaha dat is meer dan m’n nieuwe keuken.

6 likes

Jezus dat geld zou ik er niet eens aan uitgeven als ik het had

6 likes

Ik weet niet wanneer ze geboekt hebben oid maar ik heb vorig jaar business class tickets gekocht van ams naar japan (en terug) voor maar 1000eu per persoon oid :grimacing: Of t door kan gaan voor die prijs weet ik niet, volgens mij was de prijs voor eerste klas iets van 2500 pp. Maar als ze kort geleden geboekt hebben zal het wel veel duurder zijn geweest

8 likes

WTF, dat hebben ze toch niet echt betaald?? En wij ons verbazen over een koffer van 1600…
Ze betalen gewoon overal met een 0 teveel man. Nu ben ik ook heel benieuwd naar hun verblijf.

6 likes

Ja business is 2500 maar zij vliegen first class…

7 likes

Ik bedoelde dat toen ik die business class tickets boekte (in augustus of september vorig jaar ofzo), eerste klas (voor een compleet andere route dus ik weet niet eens waarom ik t aanhaalde eigenlijk haha, wel zelfde maatschappij en via dubai geloof ik?) 2500eu retour per persoon was.

Sorry dit was echt een weinig nuttige toevoeging :grimacing:

7 likes

Ben heel benieuwd waar je deze goede deal hebt gevonden of heb je miles gebruikt? hoop zelf nog steeds een goede deal tegen te komen maar vind het nooit :joy:

2 likes

gewoon via google flights :smiling_face_with_tear: Wel een jaar vooruit geboekt, dus het was nogal een gok met corona. Ik weet nog steeds niet of we kunnen gaan eigenlijk dus of dit een goede deal was weet ik niet?? Niet voor mijn mentale gezondheid in elk geval

6 likes

Ze vertellen dat ze nog een tegoedbon hadden van eerder toen t niet door kon gaan. En alleen maar lekker voor ze dat ze dat kunnen betalen toch

6 likes

Wow dat moment dat ze heel abrupt begint te huilen tijdens KAVIAAR, KAVIAAR moment. Waar kijk ik naar??? Dit is zo’n ver van m’n bed show. De meid komt nog net niet gillend klaar van hysterie. Dat luxe je zo leip kan maken.

18 likes