Beutyblogtopic XL #13

Chubby straalt het meeste op oude foto’s

20 likes

Ja hoor alleen omdat ie daar wat minder chubby is zeker!

27 likes

Ga wel stuk om Mas die erachter is dat haar MILLION DOLLAR IDEE de thuisföhner al bestaat. En dan nu duidelijk uit eigen geilheid/behoefte een “afgelegen plek voor alleen stellen die echt een exclusieve fijne avond willen met een ‘empowered vrouw die dat echt heel leuk vindt’” als business plan uit loopt te denken.

En die stellen mogen dan ook alleen met een vrouw en niet een man inhuren oké dan.

16 likes

Kan het toch wel waarderen dat je in de vlog die ‘mini make-up tasje volledig indelen’ heet, je als kijker ook zo goed ziet hoe ze dat doet! :+1:

21 likes

Haha ja daar moest ik ook om lachen. Ze pleurt alles gewoon van het ene tasje in het andere. :sweat_smile:

2 likes

Hahaha ja! En je weet het he: dit is de generale repetitie!

5 likes

De enige echte glow up die Cynthia heeft gehad is toen ze eindelijk van dat ‘can i speak to the manager’ kapsel afstapte

55 likes

Dat kapsel van Willemijn :joy:

6 likes

En als je vrouw-vrouw koppel bent, mag je dan wel een man inhuren of moet dat dan ook per se een vrouw zijn of ben je niet welkom? Allerlei beren op de weg nual

15 likes

Is echt letterlijk niet waar, hoe kom je erbij dat ze zich verstopte in lange vesten? Iemands kledingstijl kan toch gewoon veranderen?
Aanschouw hier de ‘arme niet stralende Cynthia’ van een paar jaar geleden
2018

2020

32 likes

Binnenkort stralen we allemaal!

Door de nucleaire straling

52 likes

God deze “spontane” Cynthia marketing hier opeens.

5 likes

Want het is niet spontaan volgens jou? Is het gepland om aandacht af te leiden van Rusland ofzo?

51 likes

Ja putin dacht

Vandaag ff bommen droppen op kharkiv en daarna log ik nog ff snel in op forumfeminarum

59 likes

Misschien heeft ie z’n dochter wel opdracht gegeven om hier te infiltreren

13 likes

We hebben een directe lijn via @instantramen dus ik acht dit hoogstwaarschijnlijk

10 likes

Als iemand straks allemaal gouden meuk aanbiedt in het verkooptopic, dan kan het niet anders dat het zijn dochter is. Maar als er ook nog konijnenbontjes bijzitten dan is er ook nog een link met Jan Smit.

12 likes

Ze vindt het ook een heel gewaagd en spannend onderwerp maar wil duidelijk doen alsof ze het heel normaal vindt omdat het voor haar heel normaal is. Maar dat idee verpest ze - zoals zo vaak- weer doordat ze er duidelijk weer niks over weet.

8 likes

Ook in de vlog van vandaag bewijst ze dat eigenlijk geen idee heeft van dingen. Dat ze zich hardop afvraagt hoe andere dat doen met vakanties plannen. Dat ze meer dingen vooraf vast willen leggen, als in 2 weken hier en 2 weken daar. Meer plannen.

Uuuuh de meeste mensen die voor een baas werken doen het op die manier, omdat ze verlof moeten aanvragen…

20 likes

Ja dit. ik vind dit kapsel haar veel beter staan, siert haar gezicht beter.

2 likes