Beutyblogtopic XL #13

M’n pa heeft dit jarenlang gedaan, ondankbaar werk voor een hongerloontje (6 dagen in de week van 9 tot 5-6). Hij had wel altijd leuke collega’s. En haat de tv nu omdat 'ie zo lang ernaar heeft moeten staren

12 likes

oke thanks peeps! duidelijk: alleen gaan ondertitelen als je jezelf haat en/of als je wil leven op brood en water! duikt weg voor de offtopicpolitie

13 likes

Ik heb ooit wel een studentenbaantje gehad bij een grote TV zender en ik moest TV-programma’s kijken en nagaan of de ondertitels gelijk liepen met het beeld. Dat merk je meteen dus moest me niet heel erg concentreren en meestal was alles goed. En ALS er iets fout was, moest ik dit gewoon melden, moest zelf niks aanpassen. Best wel chille studentenbaan haha

14 likes

Ik heb vroeger een baantje bij buma stemra gehad waarbij ik moest timen hoeveel minuten en seconden de reclameblokken op radiostations duurde. Dat was in feite slapend betaald krijgen maar het was echt hersendodend.
Ohja en make up, dan ben ik nog ontopic :joy:

4 likes

Ik heb dit werk gedaan en sluit me helemaal aan bij @misselijkheid :grimacing:
Over een aflevering van 20 minuten doe je zo’n 5 uur, het is eentonig, betaalt HEEEEEL weinig, je tijd wordt strak bijgehouden want owee als je te langzaam bent terwijl je 10 euro per uur krijgt als 30er.

4 likes

Jaa klopt, was niet van het eindproduct maar is in principe dezelfde handeling toch?

8 likes

Mooie van al die baantjes is dat niemand het controleert. Heb ooit in een ondertitel de groeten aan iemand langs zien komen

41 likes

Oeh dit lijkt me nou echt ene lekkere side hustle (ik kijk alles met ondertiteling en het klopt echt heel vaak niet)

6 likes

En minimaal 3 foutjes per aflevering :skull:

7 likes

Hahaha m’n vader heeft echt talloze verhalen hierover vertelt ook! 9 van de 10 keer als 'ie iets niet goed kon verstaan schreef 'ie gewoon wat in beeld was. ‘Dat is een mooie brandblusser’, ‘Tast toe, het staat er voor’ en weet ik veel wat voor onzin allemaal haha

36 likes

Ik moet nu denken aan een voetbal verslaggever, man werkte echt al jaren voor die zender (volgens mij engeland) en werd ineens op zo een tijdstip + wedstrijden gezet waar niemand naar keek. Toen heeft hij de hele wedstrijd van alles en nog wat zitten vertellen, voorgelezen maar niks over de wedstrijd gezegd :joy: Niemand van zijn bazen had het door.

29 likes

De hele vlog van Mascha vandaag gaat over koffers, 28 minuten lang koffers. Ze hebben 2 mega, 2 normale en 2 handbagage en dan is heel de vlog de vraag “hebben we nog meer koffers nodig?”.

Spoiler: ja! Een 130 liter trunk xl Rimowa was echt nog nodig dus die hebben ze er nog even bij gekocht.

22 likes

Gekocht of #gekregen?

3 likes

Hallo dat lel kost gewoon €1600 :flushed:

10 likes

:rofl::rofl: ik vind het ook zo bijzonder dat ze elke keer benoemen dat ze alleen nu nog “luxer” kunnen vliegen omdat ze niet voor hun kind hoeven te betalen die nu nog geen 2 jaar is. Maar dan wel Ff een koffer van 1600€ kopen.

14 likes

Zelf gekocht, dat dan weer wel. Het andere probleem in de vlog was dat ze niet goed wisten waar ze de 6 koffers die ze al hadden moeten laten. Dus dan koop je er maar een, inderdaad @Popsicle, €1600 mega grote koffer bij 🥲

Ze kregen er wel een personalised :sparkles:shiny metallic​:sparkles: Kofferlabel bij

6 likes

Best aandoenlijk toen iemand de muziekband N.E.R.D. had ondertiteld als Annie Hardy

52 likes

Dit is toch echt totale bullshit.
Een business class ticket is 2000 euro ofzo? Ze gaan nu zelfs first class met een douche?
En economy class is max 500 gok ik.
Hoe durft ze dat nou te zeggen, die meid is echt gek.

8 likes

Hoe lang gaan ze op vakantie? Hoe heb je 6 koffers nodig?

6 likes

Ze had het over drie beutyglosvideo’s dus ik denk twee weken?

4 likes