En Mascha heeft weer last van haar sinussen
Haha sorry beetje flauw maar ik ken echt niemand die dat zegt
Verder vind ik de vlogs wel leuk om te kijken! Vooral omdat ik denk ik nooit in mijn leven zoân vakantie ga doen hahah
En Mascha heeft weer last van haar sinussen
Haha sorry beetje flauw maar ik ken echt niemand die dat zegt
Verder vind ik de vlogs wel leuk om te kijken! Vooral omdat ik denk ik nooit in mijn leven zoân vakantie ga doen hahah
Ik krijg altijd een beetje wangster vibes van die storyâs van gregor. Heb een beetje het idee dat hij zelf afkortingen en âstraattaalâ verzint om cool te zijn - kan natuurlijk ook zijn dat ik niet op de hoogte ben van nieuwe woorden want mijn streetcred is -14
Sinds hele lange tijd weer een vlog gekeken. En toen realiseerde ik me dat ik het al vrij genant vind als mijn ouders filmpjes van mij als kind aan kennissen laten zien. Hoe moet Mila deze vlogs later dan ervaren ![]()
Mascha werd vegetarier toen ze besefte dat er darm in een garnaal zat. Maar voor dure vissenmenstruatie gaan alle principes overboord.
Als ik dit lees hoor ik echt zijn stemgeluid ![]()
![]()
Op dat vlak heb ik de indruk dat ze inderdaad best âsoberâ leven ondanks alle onzin die ze kopen (op de verre vakanties na dan).
Ik bedoel⊠een levensstijl zoals die van Monica (inclusief alle Birkins, Gucci pakjes én kaviaar lol) was al laaang mogelijk.
Wat dan? Ik kijk de vlogs niet
De vissen worden gedood voordat die eitjes eruit worden gehaald, was het maar een menstruatie
Misschien was het een geheime opname voor âSteenrijk straatarmâ en mochten de foefjes als arm gezin genieten van al deze luxe.
Nee is ook op insta! Voorbeeld van vandaag: dan rijdt er een Dodge Challenger langs waar hij dan een filmpje van maakt en dan zet hij erbij âchallyâ. Niemand noemt dit toch zo?
Slecht voorbeeld misschien maar bij deze story dacht ik eraan
Ja in Amerika wordt het wel eens een Chally genoemd en zij zijn natuurlijk helemaal ingeburgerd in Muurrricaa dus ja⊠onderdeel van zijn identiteit denk ik
Ik dacht precies hetzelfde ![]()
Wat schattig haha!! Hoezo kreeg je ze thuis alleen op zondag dan?
Kreeg je ze wel hardgekookt doordeweeks? So mamy questions
beter dan niks, meid.
Extra speciaal dan toch ![]()
De vlog vandaag: mila die niet sliep, mila die eet, mila die eet, mila bij het zwembad, mila die eet en dan zonder mila een lange mukbangâŠin het donker. Je ziet serieus niks.
Mila heeft 1 natte pluk haar in haar nek.
Nobody:
Mascha: Ik wil dit ook! Salty curls
Jawellll je ziet toch de Burj al Arab met een kapot lampje!
Ergens vind ik dit ook niet zo raar, ze geeft aan bijna niet geslapen te hebben en dat het plan om naar de Mall te gaan dan niet zo een goed idee is. Na een slapeloze nacht zou ik ook brak zijn. Ik zou zelf dan ook gewoon een hele dag chillen en eten, daarvoor dient vakantie. Maar het is inderdaad de Mila show dat klopt
Even nieuwsgierig naar een weekje in de Family Garden Suite van Massa:
âŹ13.000 ongeveer.
Kaaaaching.