Beutyblogtopic XL #13

Nieuw business idee: vakantieplanner

35 likes

Dat sowieso, maar in dit geval ging het om het plannen wanneer je weg gaat, neem aan dat je dit niet pas op plek van bestemming doet

5 likes

Heb ik ergens een memo gemist dat de vlogs niet meer online komen tijdens de vakantie?

Ik heb geloof ik echt weer werk nodig, zit echt te wachten op die vakantie vlogs, haha

3 likes

Hey guys! We zijn zojuist van 19:30 tot 22:30 bezig geweest met de eerste vlog editen (we hebben zooooo veeeeeel gevlogd) en nu hij eindelijk af is gaat uploaden nogal stroef. Dus we hebben besloten de vlogs te editen als we weer thuis zijn. Hebben we nog wat aan onze avond hier + geen uploadstress :wink: Dus even geen vlogs en ze komen met 2 per dag online zodra we terug zijn in NL! X

8 likes

omg ben jij de foefs?

25 likes

Warme groet vanuit Dubai :dizzy:

25 likes

Geniet met je gezicht in de zon, vriendin! :hugs: :sparkles:

7 likes

Wat moet ik nou doen elke dag tijdens mijn ontbijt :cry: Sad times

13 likes

Haha iets nuttigs? :wink:

Nee, grapje… ik heb exact hetzelfde probleem :sweat_smile:

5 likes

Pff als ik zelfs tijdens mijn ontbijt al nuttig moet zijn… Maar! straks 2 vlogs per dag mensen

5 likes

Ontbijten vind ik op dat moment al nuttig genoeg, haha

5 likes

My God…ik dacht dat ik wellicht cynisch was toen ik zei dat deze Dubai vakantie een Mila project werd, maar ik denk dat ze inmiddels wel 50 foto’s van haar hebben gepost op insta, echt ELKE FOTO. Als je niet wist hoe ze eruitzag weet je het nu…vanuit elke hoek.
Ik heb ze nu ook ontvolgt, dit is niet normaal meer.

33 likes

Het voelt alsof ik in hun plakboek aan het kijken ben, zo persoonlijk :grimacing: voelt ongemakkelijk aan

8 likes

Moet je voorstellen dat de vlogs waarschijnlijk net zo erg zullen zijn. :sweat_smile:

6 likes

Ik kijk geen vlogloss meer. Ze leven puur in hun eigen bubbel.

10 likes

Haha leuke samenwerking als ze zelfs je voornaam niet goed kunnen schrijven

84 likes

Nou echt irritant zeg, zou daar als ik haar was best pissed om zijn.

11 likes

Ik zie het steeds vaker op foto’s van Mascha, dat het lijkt alsof ze haar neus een beetje optrekt. Dan krijgt ze meer een ā€œboer met kiespijnā€ lach

19 likes

Meer ā€œeen boer ruikt scheetā€-lach.

8 likes

Of een cupcake die naar poep ruikt face

15 likes