Beutyblogtopic XL #13

En Mascha heeft weer last van haar sinussen :joy: Haha sorry beetje flauw maar ik ken echt niemand die dat zegt

Verder vind ik de vlogs wel leuk om te kijken! Vooral omdat ik denk ik nooit in mijn leven zo’n vakantie ga doen hahah

5 likes

Ik krijg altijd een beetje wangster vibes van die story’s van gregor. Heb een beetje het idee dat hij zelf afkortingen en ‘straattaal’ verzint om cool te zijn - kan natuurlijk ook zijn dat ik niet op de hoogte ben van nieuwe woorden want mijn streetcred is -14

14 likes

Sinds hele lange tijd weer een vlog gekeken. En toen realiseerde ik me dat ik het al vrij genant vind als mijn ouders filmpjes van mij als kind aan kennissen laten zien. Hoe moet Mila deze vlogs later dan ervaren :sob:

2 likes

Mascha werd vegetarier toen ze besefte dat er darm in een garnaal zat. Maar voor dure vissenmenstruatie gaan alle principes overboord.

27 likes

Als ik dit lees hoor ik echt zijn stemgeluid :rofl::see_no_evil:

6 likes

Op dat vlak heb ik de indruk dat ze inderdaad best “sober” leven ondanks alle onzin die ze kopen (op de verre vakanties na dan).

Ik bedoel
 een levensstijl zoals die van Monica (inclusief alle Birkins, Gucci pakjes én kaviaar lol) was al laaang mogelijk.

6 likes

Wat dan? Ik kijk de vlogs niet

4 likes

De vissen worden gedood voordat die eitjes eruit worden gehaald, was het maar een menstruatie

9 likes

Misschien was het een geheime opname voor “Steenrijk straatarm” en mochten de foefjes als arm gezin genieten van al deze luxe.

71 likes

Nee is ook op insta! Voorbeeld van vandaag: dan rijdt er een Dodge Challenger langs waar hij dan een filmpje van maakt en dan zet hij erbij ‘chally’. Niemand noemt dit toch zo?

Slecht voorbeeld misschien maar bij deze story dacht ik eraan

5 likes

Ja in Amerika wordt het wel eens een Chally genoemd en zij zijn natuurlijk helemaal ingeburgerd in Muurrricaa dus ja
 onderdeel van zijn identiteit denk ik

6 likes

Ik dacht precies hetzelfde :rofl:

4 likes

Wat schattig haha!! Hoezo kreeg je ze thuis alleen op zondag dan?
Kreeg je ze wel hardgekookt doordeweeks? So mamy questions

4 likes

beter dan niks, meid.

6 likes

Extra speciaal dan toch :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

De vlog vandaag: mila die niet sliep, mila die eet, mila die eet, mila bij het zwembad, mila die eet en dan zonder mila een lange mukbang
in het donker. Je ziet serieus niks.

9 likes

Mila heeft 1 natte pluk haar in haar nek.
Nobody:
Mascha: Ik wil dit ook! Salty curls

40 likes

Jawellll je ziet toch de Burj al Arab met een kapot lampje!

2 likes

Ergens vind ik dit ook niet zo raar, ze geeft aan bijna niet geslapen te hebben en dat het plan om naar de Mall te gaan dan niet zo een goed idee is. Na een slapeloze nacht zou ik ook brak zijn. Ik zou zelf dan ook gewoon een hele dag chillen en eten, daarvoor dient vakantie. Maar het is inderdaad de Mila show dat klopt

2 likes

Even nieuwsgierig naar een weekje in de Family Garden Suite van Massa:

€13.000 ongeveer.

Kaaaaching.

3 likes