Ik weet niet of ik de grap gewoon niet snap, en het weer veel te serieus neem(), maar ik heb me altijd dus afgevraagd. Stel je hebt net gepoept en gaat daarna een cupcake decoreren, die poep geur moleculen blijven toch niet bij jou zelf hangen/gaan toch niet achter je aan als je van de wc afkomt? Ook als je je handen niet hebt gewassen komt die poepgeur toch niet op de cupcake. Er moet dan toch een best grote hoeveelheid poep op de cupcake komen wil je het ĂŒberhaupt ruiken? Weet iemand hier een antwoord op? Dit waren mijn uitgebreide poepgeur overpeinzingen
Haha ja hier heb ik ook over nagedacht en het lijkt me bijna onmogelijke om dat voor elkaar te krijgen zonder echt stukken poep in de cupcake te moeten verwerken maar ik denk dat iedereeen het extra stom vind omdat mascha dat zelf niet kon bedenken?
Naja verschillende aromaâs in bijvoorbeeld een botercreme geven soms gekke geurtjes bij elkaar, dus ik denk dat ze dat heeft geroken.
Volgens mij was de conclusie destijds dat het waarschijnlijk met ei gemaakt was dat niet meer goed was. Dat ruikt soms zwavel-achtig en dus naar poep.
Dat ze Russisch is heeft toch niks met deze opmerking te maken?
Weet iemand wanneer mascha dr vlogs weer komen? Ik mis mn ochtend routine
Wow ik dacht dat mijn ochtende zwaar waren. Maar elke ochtend starten met zon saaie vlog is wel het toppunt.
Ja gĂȘnant he.
Word je rustig wakker van
Wel lekker rustig opstarten, vooral als je ziet hoe rustig zij het aandoen
Toen ik nog keek zei ze altijd âwij zijn wakkerâ
Altijd als ze dat zegt denk ik âja, logisch, slapend vloggen hebben we nog niet eerder gezienâŠâ
kaviaaaaarrrrrrrr
Ik wist nog niet dat Maschaâs eerste Dubai vlog erop stond, maar toen ik dit las ben ik meteen gaan kijken. Kan er maar één zijn!
Ok guyssssssss
Ze is vegetarisch, maar voor kaviaar maakt ze een uitzondering.
Blijkbaar was het wel overweldigend want ze moest er een traantje om laten.
Ik was al 8 min ver in de vlog, ik dacht dat ze al lang opgestegen waren na alles wat ze gefilmd hadden, tot Mascha opeens zei: melk zou helpen bij het opstijgen. Zat ik helemaal fout dan qua inschatting
Shotje voor elke keer dat ze dat zegt
Het is nog ochtend en ik heb geen zin om op de eerste hulp terecht te komen
Haha ik had precies hetzelfde
En dan een uitzondering maken voor kaviaar, doe dan voor een goede burger, haha