Beutyblogtopic XL #13

Mari kan je niet weer ff je blog afstoffen voor deze vakantie, het is echt een schat aan materiaal

31 likes

Eerlijk dit is de reden dat 'k Massa oprecht leuk vind, niks geen sterallures en zo! Kan je echt niet van elke influencer zeggen, vind het wel lief haha

9 likes

Mierenneuk diary deel 180: Hoe Mascha “Thanks” zegt tegen horeca personeel, met zo’n extreme valley girls S. Ik ga er toch slecht op.

12 likes

De foefs brengen Mila niet meer herkenbaar in beeld. Fi-na-lly :clap:t3::clap:t3::clap:t3::clap:t3:

79 likes

Waarom nu eens niet meer?

3 likes

Pff wat jammer, ik geniet ook zo van jullie kleine wondertje. Jammer dat ik niet meer kan meegenieten van haar ontwikkeling. Had stiekem gehoopt dat jullie dat wel zouden blijven doen. Maar iedereen doet het natuurlijk vanaf deze leeftijd niet meer online met gezichtje, vind het echt jammer …
Vooral omdat je ook zegt, we kijken wat andere doen….

Deze reactie ook gelijk eronder, lijkt me dat ze een goede beslissing hebben genomen

44 likes

Yikes wat een enge reactie

18 likes

Gelukkig zeg!!!

13 likes

:nauseated_face:

7 likes

Jeetje wat creepy

3 likes

-Ik ga Mila’s gezichtje wel missen dan hoor. Ik vind haar zo mooi meisje
-Mila en hoe jullie zijn als gezin was voor mij wel DE reden om jullie vlogs te kijken

OMG en deze…what the even hell?

-jammer maar na al die jaren stop ik er mee. Het is alleen leuk te kijken om de kinderen te zien groeien. Deze twee worden alleen maar ouder en dikker, plus krijgen we verkooppraatjes

39 likes

Maar we krijgen geen creepy comments hoor, daarom stoppen we niet. We krijgen alleen leuke comments

Goh

5 likes

Maar waarom stoppen ze dan wel

2 likes

Dat soort reacties zijn toch major red flags?? Echt mensen pleur niet alles van je kinderen online. De meest enge mensen hangen daar rond

31 likes

Maar nog wel volop op insta?

5 likes

Ook dat willen ze niet meer gaan doen, zijn ze tijdens de vakantie al mee begonnen zeggen ze.

Nu heb ik geen zak te doen en dacht ik volgens mij heb ik toch veel foto’s gezien tijdens jullie vakantie. Snel tellen en ze hebben toch nog bijna 40 (!) foto’s gepost waar ze herkenbaar opstaat, ze moeten nog ff oefenen toch

Ik vind het echt schokkend dat ze denken dus minder te posten, maar alsnog 40 foto’s plaatsen met haar erop.

40 likes

Als ik de comments lees zijn de meeste in de trant ‘Ah, wat jammer. Maar wel begrijpelijk’ en een enkele obsessieve Mila fan

2 likes

Maar waarom stoppen ze nou toch opeens wel? En idd, foto’s op instagram is geen probleem?

1 like

Oprechte vraag, die ik ook al een tijdje heb als het om bijv ZL gaat (van Monica). Maar maakt het écht nog uit of je wel/niet het gezichtje in beeld brengt? Vooral met ZL, er zijn maar weinig kinderen in Nederland met die naam toch. En icm met achterkant van dr hoofd, alles wat je verder wel ziet en de stem die je gewoon hoort (+ de mensen die ze om zich heen heeft die je toch wel ‘kent’) zou ik haar waarschijnlijk alsnog herkennen.

Ik heb het gevoel dat influencers zich een beetje blindstaren op wel/niet herkenbaar in beeld brengen, terwijl het m.i. juíst gaat om alles eromheen. Het feit dat je zoveel weet over een totaal onbekend kind. Tot slaapschema toe.

14 likes

Ik denk dat geen gezicht een hele grote vooruitgang is.

Echter, als ze in de vlog nog wel elke poep en scheet van mila vertellen en haar filmen van de achterkant, vind ik dat nog steeds vreselijk en niet oké.

Maar geen gezicht is beter dan niks.

3 likes