Ik ben halverwege afgehaakt. Werkelijk ÁL-LES draait om Mila.
3.27, het maakt toch helemaal niet uit waar je vliegt of hoe, als je maar lekker naar buiten kan kijken…
Makkelijk gezegd als je vet veel ruimte hebt als je first class vliegt.
En ja ik ben hier stiekem gewoon stikjaloers op
Ik zou toch wel serieus geïrriteerd zijn als ik first class zou vliegen en vervolgens zit er iemand te kiekeboe’en met haar kind in het gangpad. Nu moet ik zeggen dat Mila zich nog het best gedroeg in dat vliegtuig, lief en rustig terwijl haar ouders als een kind met een sugar rush kirrend alle laatjes en deurtjes opentrekken en luidkeels verslag doen van hun vondsten.
Naja t is geen stiltecoupé toch
Wist je dat je ook je bericht kan editten i.p.v. op jezelf te antwoorden?
Ik denk dat de foefjes meer schreeuwen dan Mila. “OMG FOEF MOET JE KIJKEN, EEN HANDDOEKJE!!!”
Nee, maar dan mag je toch nog wel geïrriteerd zijn als je een stel treft dat letterlijk alles wat ze zien of doen luidkeels via het gangpad naar elkaar skreeuwen. Zeker als ik een fortuin had betaald voor een first class ticket zou ik er chagrijnig van zijn als ik dan de hele tijd met een noise cancelling koptelefoon op zou moeten zitten. Dat neemt niet weg dat zij ook gewoon hebben betaald voor dat ticket, dus je hebt er maar mee te dealen.
gelukkig krijg je die meestal wel standaard in de first class (moet je na afloop wel teruggeven helaas)
ik ga de vlogs -niet- kijken, maar vind het leuk om hier de verslagen te lezen.
Ik was na 2 min al klaar met de hele Mila-focus.
Ik heb ook echt zin in de ‘long haul flights with baby tips’ video die ze straks gaat maken. Waar je als simpele ziel niks aan hebt.
Ik ben nog steeds mega jaloers en ik snap niet waarom ik mezelf gekweld heb met deze video.
Over precies een maand maak ik exact dezelfde vlucht maar dan gewoon economy en dan is Dubai de overstap ipv de eindbestemming. Had ik maar geld om business of first class te vliegen met baby.
dit lijkt me wel typisch iets voor haar hahaha
Eigenlijk weet je helemaal niet of mila zich goed gedroeg.want een huilende mila filmt ze nooit.
Ik vond het wel een leuke vlog, weer eens wat anders. Maar het was wel hysterisch ofzo. Vooral ook naar Mila, die gewoon heel rustig was maar Mas er vol op ging van: Wil je een chipje? MILA KIJK! oohh hier een tablet, ohh wat leuk! Kijk dittt!! EN nu een dutje doen!. How about no, helemaal hyper.
Ik werd er zelf een beetje nerveus van ofzo? Ze zegt meermaals best flight ever maar ik voelde haar zenuwachtigheid. Alsof ze zelf in overdrive zat, terwijl Mila best wel chill was. Vandaar dat ik dacht dat ze al uren onderweg waren aan de hoeveelheid van gebeurtenissen maar ze moesten nog opstijgen. Nu ja, wel echt goals om zo first class te vliegen! Zalig lijkt me dat!
Nou precies dat! Hoe aandoenlijk ook, dat ze haar kijkers op een heel oprechte manier van advies voorziet, “als je twijfelt of first class met Emirates te doen is met een dreumes om je stoel te delen”
Echt in wat voor wereld leef je dan, als je blijkbaar denkt dat mensen voor zulke dilemma’s staan in hun dagelijks leven Maar blijkbaar kan dat dus heel goed, ruimte zat! Nooit geweten…
Dat gekwijl over die kaviaar ook trouwens. Ik vraag dus ook echt af of ze het wel echt lekker vond of dat ze het lekker “moet” vinden omdat het een luxe product is
Ik dacht even Oo chill als ik over een jaar met baby naar Azië wil Miss dan businessclass want zo’n bed is Uber chill. Dan betaal ik wel wat meer ( als in + 1000 euro). Maar wist niet dat het zooooo duur was 3/4 k voor 1 ticket? ( ik keek via klm) Waajo hoeveel is first dan?
Random data aangeklikt op emirates; een retourtje Amsterdam - Dubai first class gaat vanaf €7147 per persoon
Dan mag je inderdaad een kaviaartje verwachten