Beutyblogtopic XL #13

Hé op zich mag je het geld aan mij geven als je er niet vanaf komt.

@Dombo hahaha dat is meer dan m’n nieuwe keuken.

6 likes

Jezus dat geld zou ik er niet eens aan uitgeven als ik het had

6 likes

Ik weet niet wanneer ze geboekt hebben oid maar ik heb vorig jaar business class tickets gekocht van ams naar japan (en terug) voor maar 1000eu per persoon oid :grimacing: Of t door kan gaan voor die prijs weet ik niet, volgens mij was de prijs voor eerste klas iets van 2500 pp. Maar als ze kort geleden geboekt hebben zal het wel veel duurder zijn geweest

8 likes

WTF, dat hebben ze toch niet echt betaald?? En wij ons verbazen over een koffer van 1600…
Ze betalen gewoon overal met een 0 teveel man. Nu ben ik ook heel benieuwd naar hun verblijf.

6 likes

Ja business is 2500 maar zij vliegen first class…

7 likes

Ik bedoelde dat toen ik die business class tickets boekte (in augustus of september vorig jaar ofzo), eerste klas (voor een compleet andere route dus ik weet niet eens waarom ik t aanhaalde eigenlijk haha, wel zelfde maatschappij en via dubai geloof ik?) 2500eu retour per persoon was.

Sorry dit was echt een weinig nuttige toevoeging :grimacing:

7 likes

Ben heel benieuwd waar je deze goede deal hebt gevonden of heb je miles gebruikt? hoop zelf nog steeds een goede deal tegen te komen maar vind het nooit :joy:

2 likes

gewoon via google flights :smiling_face_with_tear: Wel een jaar vooruit geboekt, dus het was nogal een gok met corona. Ik weet nog steeds niet of we kunnen gaan eigenlijk dus of dit een goede deal was weet ik niet?? Niet voor mijn mentale gezondheid in elk geval

6 likes

Ze vertellen dat ze nog een tegoedbon hadden van eerder toen t niet door kon gaan. En alleen maar lekker voor ze dat ze dat kunnen betalen toch

6 likes

Wow dat moment dat ze heel abrupt begint te huilen tijdens KAVIAAR, KAVIAAR moment. Waar kijk ik naar??? Dit is zo’n ver van m’n bed show. De meid komt nog net niet gillend klaar van hysterie. Dat luxe je zo leip kan maken.

18 likes

Eerst koop je dus een koffer van €1600, dan 2 vluchten van €7500 en vervolgens slaap je in een suite van €1000 per nacht :exploding_head:. Ja, ik heb het hotel opgezocht maar ik kan er gewoon niet bij hoeveel zo’n vakantie kost, echt zo’n ver van m’n bed show :sweat_smile:

12 likes

En ze hebben een G wagon gehuurd zag ik net op insta, zal ook wel lekker duur zijn!

5 likes

Love hoe ze van huilen om smeltende gletsjers in Spitsbergen naar huilen om kaviaar in Dubai gaat.

136 likes

Ah ik vind het echt wel heel leuk om te zien hoe ze genieten (unpopular opinion misschien)

16 likes

Weird flex but ok

7 likes

Op een gegeven moment zal Mascha toch niet meer zo relevant zijn als influencer. Ik hoop dat ze ook nog een beetje spaart als appeltje voor de dorst, maar tot nu toe geven ze het met scheppen tegelijk uit…

3 likes

Dit weet je toch helemaal niet? Ja, Mascha geeft veel geld uit maar ze komt niet op me over als iemand die onverstandig is.

4 likes

Nou, als ik de vlogs kijk, valt het me toch echt op dat ze enorm veel geld besteedt aan allerlei nutteloze dingen. Moet ze ook vooral doen als ze dat wil, maar ik vraag me dan dus af of ze ook rekening houdt met eventuele mindere tijden.

4 likes

Waar mogen we het van jou dan wel over hebben? Graag wat guidelines.

14 likes

Als ik die vlogs van Mascha zo zie, krijg ik wel echt spijt dat ik m’n beautyblog uit 2010 nooit door heb gezet.

67 likes