Beutyblogtopic XL #13

Ja dit heb ik ook al vaker gezegd: het is absoluut geen verdediging van kind met gezicht in beeld brengen, want dat is wel het slechtste wat je kunt doen, maar alle informatie eromheen vind ik nog veel schadelijker.

Als je de hele ontwikkeling van je kind online deelt dan houdt dat gezicht buiten beeld houden het echt niet tegen dat heel veel mensen in je omgeving al een beeld hebben van de persoon die je kind is, bijvoorbeeld als ze voor het eerst op school komen of vriendjes maken. Dat vind ik nog veel privacy-gevoeliger dan een gezicht, dat gaat alleen om eventuele herkenning op straat door vreemden.

Net zoals het blindstaren op niet delen van ‘naaktfoto’s en genante foto’s waar poep op staat hoor’. Dat is echt het punt niet.

17 likes

Tja wil je dat de foto’s van je kind met of zonder gezicht op het darkweb terecht komen :slightly_smiling_face:

6 likes

Ik vind het goed dat ze alsnog tot dit besef zijn gekomen! Ik meen ook dat ze dit ooit heeft gezegd in een interview, tot Mila dan geboren werd en ze haar wel in beeld brachten.
Daarnaast moet ik wel niet 10x horen dat ze het meest geweldige kind ever is. Dat hebben we tijdens de Dubai vlogs ook al wel gemerkt

6 likes

Maar waar lezen jullie dit dan? Ik zie dit nergens

3 likes

Nieuwste video van beautygloss

3 likes

Haar blog is al een tijdje uit de running hĂš

2 likes

Ik vind het bij Teske ook echt bizar hoeveel foto’s en stories zij van der kind plaatst

30 likes

Had het niet bij haar verwacht :no_mouth: Vind haar ook niet zo leuk meer als eerst hierdoor

28 likes

En kinderen zijn toch niet zo interessant. Ja hopelijk vind je je eigen kind boeiend, maar de meeste kinderen zijn geen boeiende gesprekspartners.

10 likes

Ik vind de vakantie vlogs van de Foefjes ook veel minder leuk hoor

Het is nu alleen maar eten voeren aan Mila en dan vragen: “lekker?”

23 likes

aaneenschakeling van ‘mila wil je dit? mila wil je dat? mila wil je zus? mila wil je zo?’

8 likes

Ohhhhhh so kjoet i cantttt

5 likes

schatje, lieverd, lieverdje, moppie

Ik vind het iig een goede eerste stap van ze, snap alleen niet waarom ze zo lang gewacht hebben en waarom het bij een baby niet erg is om zoveel te delen

9 likes

Je vergeet “Hey guys”

9 likes

Ik vergeet altijd dat er ook nog Beautygloss is naast Vlogglos

7 likes

Ik vind mukbangs van Mascha wel echt leuk om te kijken altijd.

Zij zou ook sowieso m’n ideale sushi partner zijn. Gewoon meer dan genoeg bestellen, lekker veel met avocado en alles doordrenken met soja saus :yum:

5 likes

HĂ© Mascha heeft een nieuwe video over dat hun dochter niet meer herkenbaar in beeld komt. Tenminste dat zegt de titel van de video, nog niet gekeken.

6 likes

Hier gaat het over in beautyblog topic

6 likes

Denk niet dat dat gaat veranderen, vlogs gaan nog precies hetzelfde zijn maar dan met Mascha/Gregor/een random muur in beeld i.p.v. Mila.

3 likes

Oeps sorry verplaatst naar het goede topic :sweat_smile: ik dacht bij Mascha de laatste tijd meer aan mommy dan beauty. Dat zegt ook wel wat.

9 likes