Niks zou juist nog beter zijn dan geen gezicht ![]()
Ik denk dat het sowieso lastig wordt als je dagelijks vlogt om je kind er totaal uit te laten. Dat bepaalt voor zo’n groot deel je leven.
Daarnaast, ook als ze haar niet meer laten zien zullen ze mogelijk nog dingen zeggen als “slecht geslapen want kind was onrustig vannacht” oid (geen idee of ze dit echt zeggen, maar je snapt punt), en dan heb je nog steeds info over haar op het internet gegooid.
Ik weet dat het elke vakantie hetzelfde is maar ik kan er gewoon niet over uit dat Mascha in een duur restaurant zit met een buffet met allemaal verse maaltijden en dat ze dan uitgerekend zo’n Cheesecake Factory magnetron maaltijd laat bezorgen
echt why??
Haha deze kende ik niet
Dit is zeker van na de scheiding van ‘the count’ toen er alternatieve geldstromen nodig waren. Hoewel ik me niet kan voorstellen dat het meer heeft opgebracht dan de productiekosten…
(Het is ook wel een heel stereotype ‘liedje van iemand die niet kan zingen’ met die autotune op max en het praat-zingen).
Ja, en zelf neemt ze haar zangcarriere volgens vrij serieus
![]()
Ver na de scheiding, maar vlg mij blijft ze zijn achternaam (en titel?) voeren
en krek die een boer liet in het begin van de cheesecake factory mukbang
i could not
Is dat hotel all inclusief? Dan snap ik die koekjes die ze lieten bezorgen ook écht niet… dat hele buffet is toetjes heaven.
En die theorie over de i hop, die hebben geen fysiek restaurant maar doen wel aan bezorgen.
“Dan zal dat wel iemand zijn die alles heeft gekopieerd onder dezelfde naam” oid ![]()
Oh ik ging daar vanuit. Ik heb net even gekeken maar diner zit er niet bij
. Het is inclusief ontbijt, afternoon tea en ‘s avonds alleen canapés.
Ik kan het wel appreciëren, dat ze gewoon lekker bestellen waar ze trek in hebben. Ik persoonlijk zou dan ook wel meer gebruik maken van het eten in het hotel, als je ziet wat voor groot aanbod daar is, plus zij brengen dit toch ook gewoon naar de kamer (dit gaf ze aan bij het ontbijt). En het zag er ook allemaal heerlijk en vers uit.
Misschien een beetje stom om te zeggen omdat het met gewichtafname te maken heeft maar gregor ziet er wel echt goed uit in de nieuwe video van beautygloss
…
Waarom zeg je dat er dan bij
Weet ik niet
Ik wilde het nuanceren maar dat is blijkbaar niet gelukt
Welke nuance? ![]()
Als je weet dat het stom is zou dat een goeie indicator zijn om het misschien niet te posten. Iets stoms zeggen en erbij zeggen dat het stom is maakt het niet minder stom.
healthy glow
Ik ook!
Ik zie ook absoluut niet in wat er mis is met dat te benoemen. Dat ze zijn afgevallen is een feit waar ze niet geheimzinnig over doen en dat ze er goed uitzien is een mening die best gedeeld mag worden. Er wordt op dit forum altijd zo lichtgeraakt gereageerd op dit soort berichten.
Misschien omdat er vaak wordt gezegd dat iemand er goed uitziet, met een negatieve toevoeging (‘in tegenstelling tot eerder/een ander gewicht/…’). Dat is niet echt een compliment, dus waarom zou je dat zo zeggen?
Ik ben zelf ook niet zo van de focus op iemands uiterlijk leggen met complimentjes, maar als je het doet zeg gewoon alleen dat iemand er goed uit ziet.
Als je alleen zegt dat iemand er goed uitziet, dan wordt er door iemand anders wel het gewicht bijgehaald.
Als je van iemand die is afgevallen vindt dat die er goed uitziet, lijk je hier sowieso fout te zitten.
Ik vind hem er trouwens niet perse beter uitzien. Heeft voor mij nog steeds meer te maken met uitstraling/ogen dan met gewicht. Wat mij betreft “straalt” hij niet meer dan eerst, duh.
Edit: laatste alinea aangepast omdat het er negatiever stond dan ik bedoelde.