Juist omdat ze zoveel geld uitgeven denk ik dat ze nog rijker dan we denken. Zoveel uitgeven én ook nog sparen.
Ik heb precies t zelfde, maar het is ook wel ‘anders’ want ze laten echt zulke intieme momenten zien, alsof het geluk wat ze voelen (wat overigens geweldig is voor ze, natuurlijk!) door iedereen moet worden ervaren. Het is leuk voor ouders als je kind elke miniscule stap in het leven zet, en daar ben je dan trots op, maar het willen delen van alles is gek en komt ook helemaal niet over. “Guys, ze ziet voor het eerst de zee!!!” Ja, dat is mooi voor jullie…hou het toch gewoon voor jezelf!
Maja daar denken velen dus anders over, gezien de feedback die ze krijgt van volwassen mensen die helemaal wild worden als ze het kind al in beeld zien.
Mascha zegt zelf in de comments:
Vloggloss
6 uur geleden
Hi! Verschilt echt per vlucht maar dit was 10k (heen en terug voor 2 volwassenen) dat is voor first class relatief goedkoop, 16k per persoon heb ik ook weleens gehoord!
Best gek als je erover nadenkt dat 10k voor Mas waarschijnlijk neerkomt op een paar stories en een post met een product tegen haar gezicht.
Niet per se een beklag tegen Mas, maar eerder hoe buitensporig de verdiensten van de gemiddelde blogger zijn.
Echt bizar die ticket prijzen. Als je objectief kijkt naar wat je er nou daadwerkelijk voor terugkrijgt…een paar gammele muurtjes om een (toch wel chille, dat geef ik toe) vliegtuigstoel heen. Er wordt een mooi luxurieus verhaal omheen gemaakt, maar ik vind het echt een buitenproportionele prijs.
Maar ze is vegetarisch…behalve voor kaviaar dan
Denk niet dat het dan in haar opkomt. Het is overigens wel niveau ‘HOEZO KRIJG IK WIJN, IK DRINK GEEN ALCOHOL. O, ja ik drink wel af en toe een cocktail’
Ik vind dit cute
Bedenk wel dat één First Class stoel gelijk staat aan een x aantal economy stoelen die een maatschappij dus níét kan verkopen. Want: veel meer ruimte in First Class, maar veel minder mensen. Zo’n first class ticket moet zeg maar de kosten dekken, voor de ‘ruimte’ die het in een vliegtuig in neemt.
(Staan op yt echt fascinerende video’s hierover, voor wie dit interessant vindt)
Edit: ben het wel met je eens dat First Class eigenlijk gewoon veel opsmuk en poeha is trouwens
Mila houdt niet van zand aan haar voeten komen ze achter. En ze ziet voor het eerst de zee. (Zandbakken zoals vroeger zie je trouwens ook nooit meer)
En dan besef ik mij dat de foefjes inderdaad nooit naar het strand gaan? Of lekker eten bij een strandtent. Zover wonen ze niet bij de kust vandaan (en Den Haag zeker niet)
En Greg de mompelaar de praat met een mondkapje op. “ hmmmhmhm whmmhm hmumum”
En Mascha heeft weer last van haar sinussen Haha sorry beetje flauw maar ik ken echt niemand die dat zegt
Verder vind ik de vlogs wel leuk om te kijken! Vooral omdat ik denk ik nooit in mijn leven zo’n vakantie ga doen hahah
Ik krijg altijd een beetje wangster vibes van die story’s van gregor. Heb een beetje het idee dat hij zelf afkortingen en ‘straattaal’ verzint om cool te zijn - kan natuurlijk ook zijn dat ik niet op de hoogte ben van nieuwe woorden want mijn streetcred is -14
Sinds hele lange tijd weer een vlog gekeken. En toen realiseerde ik me dat ik het al vrij genant vind als mijn ouders filmpjes van mij als kind aan kennissen laten zien. Hoe moet Mila deze vlogs later dan ervaren
Mascha werd vegetarier toen ze besefte dat er darm in een garnaal zat. Maar voor dure vissenmenstruatie gaan alle principes overboord.
Als ik dit lees hoor ik echt zijn stemgeluid
Op dat vlak heb ik de indruk dat ze inderdaad best “sober” leven ondanks alle onzin die ze kopen (op de verre vakanties na dan).
Ik bedoel… een levensstijl zoals die van Monica (inclusief alle Birkins, Gucci pakjes én kaviaar lol) was al laaang mogelijk.
Wat dan? Ik kijk de vlogs niet
De vissen worden gedood voordat die eitjes eruit worden gehaald, was het maar een menstruatie
Misschien was het een geheime opname voor “Steenrijk straatarm” en mochten de foefjes als arm gezin genieten van al deze luxe.
Nee is ook op insta! Voorbeeld van vandaag: dan rijdt er een Dodge Challenger langs waar hij dan een filmpje van maakt en dan zet hij erbij ‘chally’. Niemand noemt dit toch zo?
Slecht voorbeeld misschien maar bij deze story dacht ik eraan