Ja in Amerika wordt het wel eens een Chally genoemd en zij zijn natuurlijk helemaal ingeburgerd in Muurrricaa dus ja… onderdeel van zijn identiteit denk ik
Ik dacht precies hetzelfde
Wat schattig haha!! Hoezo kreeg je ze thuis alleen op zondag dan?
Kreeg je ze wel hardgekookt doordeweeks? So mamy questions
beter dan niks, meid.
Extra speciaal dan toch
De vlog vandaag: mila die niet sliep, mila die eet, mila die eet, mila bij het zwembad, mila die eet en dan zonder mila een lange mukbang…in het donker. Je ziet serieus niks.
Mila heeft 1 natte pluk haar in haar nek.
Nobody:
Mascha: Ik wil dit ook! Salty curls
Jawellll je ziet toch de Burj al Arab met een kapot lampje!
Ergens vind ik dit ook niet zo raar, ze geeft aan bijna niet geslapen te hebben en dat het plan om naar de Mall te gaan dan niet zo een goed idee is. Na een slapeloze nacht zou ik ook brak zijn. Ik zou zelf dan ook gewoon een hele dag chillen en eten, daarvoor dient vakantie. Maar het is inderdaad de Mila show dat klopt
Even nieuwsgierig naar een weekje in de Family Garden Suite van Massa:
€13.000 ongeveer.
Kaaaaching.
De stukjes met Mila (ok zowat heel de vlog) boeien me niet echt, maar ik krijg hier wel echt zoveel zin van om op vakantie te gaan!
Als ik het geld had zou ik ook naar dure hotels gaan, waarom bezuinigen als het ook super luxe kan
Hahahaha, dat ziet er heel erg fake uit.
Ik hoop alleen dat iemand ze op een gegeven moment kaarsen heeft gegeven want ze zitten steeds in het pikkedonker te dineren
Das krekkie hè
Wat gebeurde hier eigenlijk? Kreeg ze een brainfreeze?
Het was allemaal too much
Ik vind het echt vermakelijk (en cringe tegelijk) hoeveel waarde mas hecht aan status en luxe. Dat janken om die kaviaar, hoe ze haar hele cabine gaat showen inclusief alle snacks (en daarna doet krekkie nog een keer precies hetzelfde), dat hele verhaal over dat ze naar de bar ‘mochten’ en ‘helemaal een soort van persoonlijk begeleid werden door de business class’ en ‘de stewardess BLEEF BIJ ONS’
Wellicht een onpopulaire mening over heel de first class maar ik vind het ergens wel mooi dat zij hier zoveel waarde aan hecht, ook al is het op haar eigen foefjes manier. Oké het kaviaar verhaal is misschien wel waar, er zijn andere plekken waar je hier van kunt genieten, maar al die snacks, de douche, de bar, de goodies, het eten,… Ik zou hier ook echt van onder de indruk zijn (ik zal dit ook nooit kunnen doen en ik geniet blijkbaar in Mascha haar plaats) en het lijkt me zalig om zo een vliegreis te hebben waarbij je anders super moe met pijn in je benen stinkend naar het zweet toe komt op je bestemming.
Jaa maar KAVIAAAAAARRR!