Ik zou het eerlijk gezegd erger vinden om zoiets over me heen te krijgen, dan een opmerking over mn gewicht ![]()
Ik denk toch echt dat de meeste mensen die willen afvallen dat doen omdat ze niet blij zijn met hun eigen spiegelbeeld. Inderdaad, niet alle mensen. Maar wel de meeste.
Maar wordt dit ook echt letterlijk tegen je gezegd? Dat is inderdaad vrij lomp en waarschijnlijk gezegd door iemand die gewoon iets kwetsends wil zeggen (of jaloers is). Dat is geen echt compliment.
Ik denk toch echt dat de meeste mensen die willen afvallen dat doen omdat ze niet blij zijn met hun eigen spiegelbeeld.
en waarschijnlijk gezegd door iemand die gewoon iets kwetsends wil zeggen
Poeh je vult wel een hoop in voor anderen zeg
Mas liep vorige vlog al met âeen bizar verhaal dat we hebben meegemaakt met een rijke sheikhâ. Dus ik dacht okĂ© ![]()
Maar dat bizarre verhaal was dus omdat hij in de mall meerdere van die kinderattracties had aangezet voor ieders gebruik, dus zoân kinderdraaimolen en dan 10 credits erop. Dat was het hele verhaal. âRijke mensen hier zijn echt gul hierâ, âze geven werknemers ook dure horloges enzoâ.
Gelukkig zegt ze later nog een beetje dat er âwel enige hiĂ«rarchie is tov buitenlandersâ, en dat dat âongemakkelijkâ is. Maar vond dat gegeil op de rijke sheikh ook vrij ongemakkelijk.
Ik vind al hun gegeil op alles wat groot en duur is ongemakkelijk
Die mensen daar zijn ontzettend gul voor hun personeel, mits je je paspoort inlevert.
Gul met mensenrechtenschendingen en klimaatverandering
echt tof.
Al die complimenten van haar ook over de huidige president omdat ie blijkbaar je studie betaalt als je hem afmaakt en je 10.000 krijgt als je wordt geboren. Zân vrouw en dochters zijn gevlucht, waarvan de dochters gepakt zijn en gevangen worden gehouden ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar toch fijn dat ze even een hele kermis voor een paar ritjes afhuren! Zo gul en aardig. Pfoe, dat zet toch wel veel recht hoor.
Gezellie. Maar hoezo willen ze daar weg, krijgen ze te weinig horloges?
Zegt ze serieus dat er âwel enige hiĂ«rarchie is tov buitenlandersâ?
De buitenlanders in Dubai zijn de mensen die onder mensonterende omstandigheden al die wolkenkrabbers hebben gebouwd, als dienstmeisje aan rijke mensen worden verkocht en daar als slavin worden behandeld en deze mensen worden naar mijn weten volledig buitengesloten van de samenleving. Dat is niet âongemakkelijkâ, maar moreel verwerpelijk (en dan heb ik het nog niet eens over de andere mensenrechten waar hierboven al over wordt gesproken en dat homoseksualiteit illegaal is en dat de vrijheid van meningsuiting beperkt is. Afschuwelijk gewoon!).
Volgens mij mogen vrouwen daar ook geen autorijden.
-edit-
Blijkbaar mogen vrouwen daar wel autorijden. Ik verwar het zeker met een ander land.
Echt dat hele monoloog zit zo vol met onzin en aannamesâŠen het gaat ALTIJD over geld en luxe.
âIk heb het idee dat als je hier een man ziet met een net getrimde baard hij een miljoen per dag verdientâ.
![]()
Ik heb het idee dat zij iedere week een stuk meer wereldvreemd worden.
Dan verwar ik het met een ander land
In Saoedi-Arabië mochten vrouwen heel lang niet autorijden maar dat is in 2018 afgeschaft.
Het interesseert haar simpelweg niet. Geldt voor al die influencers die daar op vakantie gaan.
Dit word hierboven toch over gregor gezegd. Hij ziet er beter uit omdat hij is afgevallen.
We weten dat Greg en Mas wouden afvallen dus dan is het toch prima als je zegt dat ze er beter uitzien? Ik vind het altijd fijn als ik probeer af te vallen en een vriendin een complimentje maakt dat ze het kan zien.
Tuurlijk is dit niet voor iedereen die afvalt het geval, zoals hierboven ook al gezegd door iemand die ziek was en daardoor afviel, maar dat is hier toch niet het geval?