Precies dit. Het zijn allemaal troepjes die het echt niet die 5000 waard maken maar heb het idee dat Mascha dat juist wel denkt haha
Lijkt of ze eerst even kijkt of ze niet gestoord zal worden bij haar act.
Ja, dat inderdaad! Met een normaal gezicht.
Bij first class zit ook een douche toch? Dat lijkt me dan wel weer lekker. Ik heb 1 keer in mijn leven bussiness class gevlogen (niet zelf betaald) en toen kon je bij de tussenstop in Dubai bij de lounge douchen. Dat was al zalig.
Ik wil first class maar zonder de service en voor veel minder geld. Want je betaalt natuurlijk vooral voor de service.
Ik ga echt stuk weer om alle berichten. Dat is wel echt het goud wat voortvloeit uit die tenenkrommende vlogs van haar.
Alleen wanneer er ophef is ga ik zelf haar videos kijken om te zien of het echt zo erg is. Goede marketing wel
Aantal jaar geleden vloog ik terug vanuit Dubai op een relatief rustige vlucht en ik zat op een gunstige plek vlakbij de pantry waar het personeel bezig was. Omdat het een rustige vlucht was ook uitgebreid zitten kletsen met de stewardessen en zo kwamen we bij het verhaal dat mijn neefje helemaal idolaat van vliegtuigen was en echt alle details wist van de a380 waar wij mee vlogen. En dat vonden ze zo leuk dat we zonder overdrijven een tas vol goodies kregen waaronder ook de toilettassen uit de business of first class en we mochten een drankje komen doen in de bar. Dit was echt een memorable vlucht. En de goodies waren leuk maar daarvoor zoveel extra betalen voor een ticket gaat me toch echt een brug ten ver. Business zou ik nog wel overwegen op een lang vlucht met de goede deal maar first is mij echt te duur.
Ik heb thuis ook een douche, groente chips en een tablet met een bank/bed en lampje. Helemaal luxury living
Kost me geen 10.000 dus je kunt je nog zo scheel betalen maar voor die 7 uur vliegen vind ik zoiets eigenlijk echt belachelijk als je het met bepaalde dingen vergelijkt.
Als je het omdraaide en je krijgt 10.000 euro om even 7 uur hutje mutje te zitten op economy, zou iedereen het zo doen.
Maar ik ben dan ook geen Wanderer (is dat een woord?) Houd wel van luxe maar dat geld zou ik wel beter weten te besteden.
Maar heb jij ook een tv in je badkamer?
Mari kan je niet weer ff je blog afstoffen voor deze vakantie, het is echt een schat aan materiaal
Eerlijk dit is de reden dat 'k Massa oprecht leuk vind, niks geen sterallures en zo! Kan je echt niet van elke influencer zeggen, vind het wel lief haha
Mierenneuk diary deel 180: Hoe Mascha āThanksā zegt tegen horeca personeel, met zoān extreme valley girls S. Ik ga er toch slecht op.
De foefs brengen Mila niet meer herkenbaar in beeld. Fi-na-lly
Waarom nu eens niet meer?
Pff wat jammer, ik geniet ook zo van jullie kleine wondertje. Jammer dat ik niet meer kan meegenieten van haar ontwikkeling. Had stiekem gehoopt dat jullie dat wel zouden blijven doen. Maar iedereen doet het natuurlijk vanaf deze leeftijd niet meer online met gezichtje, vind het echt jammer ā¦
Vooral omdat je ook zegt, we kijken wat andere doenā¦.
Deze reactie ook gelijk eronder, lijkt me dat ze een goede beslissing hebben genomen
Yikes wat een enge reactie
Gelukkig zeg!!!
Jeetje wat creepy