Beutyblogtopic XL #13

Maar dan stel je afvallen dus gelijk aan er beter uit zien. Of zij dat nou wel of niet willen of zelf vinden. Het algehele beeld van minder gewicht = beter uiterlijk is wel kwalijk denk ik.

17 likes

En hoe duur is het nou om een paar ritjes af te kopen? Paar euro per ritje?

6 likes

Je kunt wel zeggen dat iemand lekker bezig is met sporten of dat je het knap vind dat iemand zo gefocust bezig is met sporten/gezondheid/eten. Maar als je zegt dat ze er nu beter uitzien, zeg je dat afvallen/dun zijn gelijk staat aan er goed uitzien en dat ze er niet goed uitzagen toen ze zwaarder waren. Terwijl dat bullshit is want je ziet er ook gewoon leuk uit als je zwaarder bent.

5 likes

Ik werd echt bloednerveus van die hele creditcard rant van Mascha vanmorgen. Pffff :hot_face:

4 likes

Naast jouw argumenten (waar ik het helemaal mee eens ben) vind ik het ook behoorlijk tricky om iemand te complimenteren met gewichtsverlies. Iemand kan ook ziek zijn, of een heel moeilijke periode achter de rug hebben. Afvallen gebeurd niet altijd bewust en is ook niet altijd gewenst.

8 likes

ECHT EEN HELE GULLE MAN!

15 likes

Nou ze vonden dat sommige mensen wel wat kortaf deden tegen personeel

6 likes

Ik vind het ongemakkelijk, juist omdat het zo wereldvreemd en verwerpelijk is. Ze lijken mij twee weldenkende mensen, maar zoals zij hun ogen lijken te sluiten voor wat er daadwerkelijk gebeurt daar vind ik schokkend en word er gewoon ongemakkelijk van.

15 likes

Ik ook. Het is echt zo’n onzin die ze uitkramen dat het gewoon pijn doet. En waarom is iedereen in Dubai? Is daar een reden voor?

4 likes

Volgens mij omdat het hip is :woman_shrugging:

Beetje zoals Ibiza

5 likes

600 euro, voor 24 uur, voor een auto waar je alleen een beetje mee op een snelweg hebt gereden naar een food pretpark.

Dan ben je toch sowieso aardig van het padje.

33 likes

Ik twijfel of ik zo’n mascha vloog ga luisteren tijdens de yoga. Jullie maken me toch nieuwsgierig.

10 likes

Mindful is anders, toegegeven.

7 likes

Ik snap dit soort reacties niet zo goed haha, het is hun geld, ze vinden het leuk, dikke prima.

8 likes

Mijn god, hallucinante beelden uit Dubai weer :flushed:
De foefs moeten per se hun Murcia fastfoodketenstrippenkaart vol krijgen dus ze gaan met een taxi naar een of ander verlaten industrieterrein, alwaar Denny’s zit. Voor de rest is er niemand te bekennen. Dat blijkt wel, want na afloop is er geen taxi zo gek om ze daar weer op te halen. Resultaat: de foefs gaan lopend terug naar het hotel door een verlaten villa wijk vol beton, hoge muren en SUV’s. En de enige stoep is daar van grind(?!).

Deze vlog: 10/10

44 likes

Ik dacht echt weer: Waar the hell kijk ik naar??? :joy: Het was zo bizar.
En wat een verschrikkelijke, verschrikkelijke huizen!!!

12 likes

Ik kom echt tien kilo aan van die vlogs van de foefs. Ze zitten zo lekker te snacken de hele tijd dat ik er steeds ook trek van krijg :laughing:

5 likes

Dit was de eerste vlog in lange tijd die ik weer eens keek want je omschrijving triggende me :crazy_face: maar waarom moeten ze perse een family car? Zo een issue lijkt het me niet dat je ff met je kindje op schoot moet maar ze doet er zelf een beetje gekkig over (vind ik)

3 likes

Voor de veiligheid toch?
Als je een ongeluk krijgt is het echt niet goed als je een klein kind op schoot had en het is vaak ook niet legaal om dat te doen.

5 likes

Oh ja duh, helemaal niet bij stil gestaan :sweat_smile: maar vaak heb je tegenwoordig toch 3 gordels op de achterbank? Meer een algemene vraag dan specifiek aan jou hoor haha!

5 likes