Beutyblogtopic XL #13

Kinderen onder een bepaalde leeftijd moeten in een kinderzitje!

Ik heb het even opgezocht en voor UAE is dat t/m 4 jaar! Je kan dan een boete krijgen en je brengt natuurlijk de veiligheid van je kind in gevaar

6 likes

Ohh tuurlijk! Ik dacht dat ze met family car zo een soccermom van bedoelde maar ze zal inderdaad gewoon doelen op een kinderzitje haha :sweat_smile:

4 likes

Ja ze eten de hele vakantie al hamburger en/of opgewarmde Amerikaanse magnetron maaltijd.
Snap echt de appeal niet.

Ook dat ze baskin Robbins gingen bestellen omdat ze per se een baskin ijs schep wilden ???

9 likes

2 liter

5 likes

Hier deed Grefoef echt te quasi nonchalant over dat het 2 liter ijs bleek te zijn. Wist ie echt wel. Hij dacht gewoon GIMME GIMME.

4 likes

In een normale taxi past denk ook de kinderwagen niet zo makkelijk? Maar goed, ze rijden sowieso als gekken in dubai dus ik zou no way zonder kinderzitje voor m’n kind in zo’n taxi stappen :joy:

6 likes

Wauw Mila weet inmiddels dat als er een zakje bezorgd wordt, er eten in zit! Wat een slimme meid.

14 likes

En dat hebben ze allemaal opgegeten? Doet me denken aan de tijd dat ze zonder blikken of blozen 2 dozen aan Dunkin Donuts lieten komen, tientallen donuts plus nog een zak vol koekjes voor 2 personen.

Also, hoe past dit Amerikaanse dieet binnen weight watchers of hoef je tijdens je vakantie geen ambassadeur te zijn?

10 likes

Haha wauw, op zondag complimenten over dat iemand is afgevallen en op maandag lekker roddelen over wat iemand allemaal wel niet eet op een dag. Maar fatphobia zit echt niet in ons hoor. :smiling_face_with_tear:

87 likes

Dat is niet wat ik bedoel. Ik vraag me af of ze niet een deel weggooit en want dat zou enorm zonde zijn. Als je 2L ijs wil eten, you do you, maar als je de helft weggooit is het wel een beetje zonde.

3 likes

Ben benieuwd wat voorn domme smoesjes er nu komen om dit goed te praten.

24 likes

Maar we geven gewoon heel veel om hun gezondheid!!!

12 likes

En wat heeft dat ‘zonder blikken of blozen’ er dan mee te maken? Dat impliceert alsof ze zich ervoor zouden moeten schamen.

6 likes

Maar 1 L ijs pp is toch niet zooo bizar veel? Ik krijg het best op :joy: zeker als het alternatief weggooien is lol

9 likes

Omdat ik het met oog op voedselverspilling zonde vind om zoveel te bestellen. Maar goed, als ze het opeten of weggeven, prima.

4 likes

Sorry maar je voedsel verspilling praatje past niet zo goed bij dit stukje.

38 likes

Prima als dat echt is wat je bedoelde natuurlijk en verspilling is hartstikke slecht, maar ik kon in ieder geval niet uit je post halen dus voor mij droeg het wel bij aan het hele ‘wat eten zij veel’ verhaal dat hier steeds verteld wordt.

Daarbij denk ik serieus dat een hoop mensen in dit topic wel baat zouden hebben bij bij zichzelf nagaan waar hun opmerkingen/gedachten vandaan komen.
Dat bedoel ik overigens niet veroordelend want we zijn allemaal ‘slachtoffer’ van deze verrotte mindset.

12 likes

Ze hoeven het trouwens niet weg te gooien want ze hebben een vriezer op de hotelkamer.

6 likes

Sorry voor de onduidelijkheid in dat geval. Je hebt ook zeker gelijk

6 likes

:sparkles: vakantie :sparkles:

Wat prima is. Op vakantie zijn de meeste mensen meer bezig met lekker eten dan punten tellen. Maar doe dan vervolgens niet schijnheilig ‘Door WW zijn mijn vakantiekilo’s er zo af’

Hopelijk doet Mascha dat niet.

3 likes