@papierhier je hebt je bericht weg gehaald maar ik had hem nog wel gelezen. Maar juist dat “Je doet nu toch een dieet waarom eet je dan dit en dat” is een gevaarlijk iets om te zeggen.
Dat mascha er geld voor krijgt om dat dieet te promoten is idd nogal krom. Maar ik heb t idew dat mensen dat niet alleen bij haar zeggen.
Maar dikke mensen die krijgen dat soort dingen altijd te horen.
Wat betreft die opmerking over weight watchers (weet ff niet meer wie die hierboven maakte): Het viel mij in deze vakantievlogs juist op dat Mascha van veel wat ze bestelde steeds een paar hapjes nam. Bijv toen ze cookies hadden, zei ze: “ik probeer van elke een hapje, morgen weer verder.” Ik vind dat eigenlijk een prima voorbeeld. Lekker snacken op vakantie moet kunnen, toch? En dit laat ook iets van balans zien: jezelf niks ontzeggen, maar wel gewoon stoppen als je vol zit. Imo niks mis mee.
Heb je ook gelijk in!
Wat een beleefde reactie op zo’n kut vraag. ‘Rot op’ zou mijn reactie zijn ![]()
Echt een psychopathische manier van koekjes eten, zeker verse koekjes, worden ze allemaal stale Ipv dat je ze gewoon per stuk eet.
Zo mee eens!
Ik benijd in zekere zin hun ‘makkelijke omgang’ met eten. Dat ze lekker kunnen genieten van -in mijn ogen- buitensporig veel en ongezond eten.
Good for them! Want bovenstaande zegt namelijk alles over mij, mijn op mijzelf gerichte geïnternationaliseerde fatphobia en het zelfopgelegde idee dat ik vooral toch altijd maat moet houden en gezondere keuzes moet maken.
En dus niets over hen.
Ik vind het dus verfrissend om naar te kijken en een beetje aan introspectie te doen. Datzelfde heb ik met Cynthia, haar omgang met eten is voor mij ook een inspiratiebron.
Goh ik dit in principe geen aparte vraag, als je ambassadeur van WW bent en je wordt veronderstelt om zoveel mogelijk volgers aan te sporen om aan dat programma mee te doen, is het ergens wel logisch dat mensen die vraag stellen?
Ik zou ook lekker genieten van al dat lekkers op vakantie! Maar dan eerder van het aanbod in dat peperdure hotel
Ik vind dit wel klinken alsof je mega streng bent voor jezelf. Zo van foei, dat ik zo denk.
Zelf vind ik het altijd dubbel, ik kijk ernaar dat ik denk ja het is wel weer lekker veel amerikaans ofzo, meteen 4 liter ijs en 20 koekjes bestellen en ihop denny’s etc in 2 dagen tijd. Dat ik denk wat is er mis met 2 koekjes en juist blij zijn met kleine dingen, alles moet groot en veel en duur. Zeker als je ook al zo’n uitgebreid buffet hebt. Maar aan de andere kant denk ik, ja lekker doen meit, t is vakasnie en ieder zn ding.
Love de foefjes verder, maar dit beeld… Zo obsessed zijn met alles wat met Amerika te maken heeft dat je een taxi neemt naar een verlaten gedeelte van Dubai om bij een Denny’s te eten ![]()
Om vervolgens een uur op straat te lopen want geen stoepen (of een stoep van fucking grind waar je niet met een kinderwagen/rolstoel op kunt) langs allemaal betonnen hoge muren van bizar dicht op elkaar staande identieke propperige villa’s en dan bejubelen hoe cool de omgeving is.
Denk dat ze t zelf ook best kut vonden maar het minder erg wilden maken door positief te doen. Kan ik me in herkennen😂. Maar zou nooit naar zo’n trieste plek gaan haha.
Gelukkig had je wel privacy (doe even een aanname)
Ik vind dit echt om te janken en ook heel onverantwoord hoe ze met Mila zo teruglopen terwijl ze van te voren al van vrienden hadden gehoord dat ze vanaf daar geen taxi zouden kunnen krijgen. ![]()
![]()
Hoezo onverantwoord om te lopen?
Wat zouden jullie kiezen de mc klerren, of de lembo
Nog geen eens want op de helft kwamen ze al een taxi tegen haha.
Genoeg dingen waar we over kunnen ouwehoeren maar onverantwoordelijk naar hun kind zijn ze absoluut niet.
Jomanda? Ik hoor niet wat ze zegt lol
Met kind over de weg (waar auto’s rijden) lopen omdat er alleen een grindpad is, dat zou ik echt never nooit doen met mijn kind.